K-750,1961a
#21

Sai siis dnepri käigukast lahti võetud,põhjuseks rippuv vänt.Ostsin juba poest uue vedru ära arvates,et vedru puru,aga oh üllatust vedru parima tervise juures ja suurepärases doonuses.Õhtal see plekist jublakas kuhu vedru teine ots kinnitub ja jublakas omakorda ovaalse kaane küljes.Jumlakas kõver ja sees astmed kulunud.Millest huvitav?Kehvalt sisse pandud?Ene kui uuesti kokku laduda oleks hea põhjust teada.Tondi poes uut polnud ja polevat ka kunagi olnud.Niipalju kui minu silmad mäletavad on vänt kogu aeg kummi paela otsas rippunud..
Pildid kehvakesed.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta
#22

Selle lulla sain teisest käigukatist tuuri panna.Kasti kokk panekul pudenes väljundvõll laiali ja sealt tuli päevavalgele järjekordne üllatus.Need kaks poolkuu kiilu mis võllil on kenasti justkui gilotiini saanud,mill paar astmes.Jälle kasti kokkupanek pooleli SadOmal ajal sai tsikliga taslvepuid metsast veetud,nii tubli ruum poolkuiva kütet kärul ja mööda auklikke külateid ja nii see ära lõhuti suure ülekoormusega.
Vasta
#23

Kiskusin ka mootori laiali ja kohe täitsa pulkadeks,õlipumba hammakad ainult veel sees kuna vabatahtlikult ei soovi nad pumbast väljuda.Kolvid olid muidugi korralikult kulunud,tubli 3 mm oli kolb silindrist peenem ja lisaks ühel kolbel surverõngas  pilbasteks.Riiulist varumootori silinder läheb peale ja ka komplekti heas toonuses kolbe leidsin varudest.Rõngad on osaliselt norm ja osa kulunud.Ostsin uued rõngad,aga neil puudub paisumispilu,et palju see olema peab?Olemas mingi iidne paksude kaantega raamat,aga seal annab vaid silindri ja kolbe vahelise lõtku,rõngaste pilust pole kirjas midagi.Siin kuskil vist ka kataloog olemas pdf kujul ,aga no ei suuda leida.Teab keegi kust saada?Googelmoogel ei aidanud või ei osanud.

Panen igaks juhuks pildid kuidas väntvõll välja sisse käib,kiilud peavad üleval pool olema,siduri poolne ots ees ja hammaka poolset poolt tõmbad nuka puksi tagant pisut vasemale ja tulebki lupsti välja.Mäletan kuidas vanamees kunagi pool päeva nuputas kuidas siisse läheb,tegin ka jupi liikuvat pilti igaks juhuks.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#24

http://www.baiker22-moto.narod.ru/moto/m...kolsa.html
Для новых поршневых колец зазоры должны быть:для компрессионных
0,04 - 0,08 мм; для маслосъемных 0,025 - 0,065 мм
Если зазор превышает указанные верхние пределы на 0,03мм кольцо
следует заменить.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#25

Eile pesin bensuga mootorist suurema sita maha,täna lasin pihusti pudelist mingit pesuainet peale seisis ja marineeris mõnda aega ja sõitsin kõige uuema kärche k7 surveka turbo otsikuga ka üle ja nüüd pilt päris ilus.Ka silindrite ribidevahed korralikku saasta täis mida tuleb isegi kruvikaga kraapida ja vaatan mingid valurandid ribidel mis nagu takistavad jahutust,kas võib relakaga vaikselt ära siluda?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#26

Plaan panna kiire differ,et saaks normaalselt sõita ja mitte liiklust pidurdada,aga kuidas teo laagri korpusest välja võtan?Vabatahtlikult ei tule ja kerge vägivald ka tulemusi ei andnud.Leeklambiga korpus soojaks ja siis õngitseda?tämmitsaga ju ei saa?
Vasta
#27

Õhufilter mis värvi võis olla tehasest väljudes?Praegu on korpus must ja kaas punakaspruun ilmselt krundi all.
Vasta
#28

Laagri eemaldamiseks korpusest on sinu suurimaks sõbraks kuumus. Mina endal kõik laagrid niiviisi kätte saanud.

Õhufiltri korpus on musta värvi all, kaasi on nähtud nii pruunikaid kui ka musti.
Vasta
#29

Jebais saadaval summutid ja leegitorud,summutitega pole probleemi,aga leegitorudel pole seda osa mis torud kokku viib omavahel.Kui oluline see on? http://www.ebay.com/itm/KRUMMER-Chrom-fu...HO&vxp=mtr
Vasta
#30

(10-11-2016, 17:48 PM)muska71 Kirjutas:  Jebais saadaval summutid ja leegitorud,summutitega pole probleemi,aga leegitorudel pole seda osa mis torud kokku viib omavahel.Kui oluline see on? http://www.ebay.com/itm/KRUMMER-Chrom-fu...HO&vxp=mtr

Suure tõenäosusega on tegu Hiina "kvaliteetkaubaga". Mina ostaks ikka õiged asjad sinna. Pärast ei sobi kinnitused, painded jne ning lõpuks ostad ikka õiged leegikad ja summutid. Näiteks siit: Oldtimer Garage . Easthighway lehel on ka kindlasti midagi. Kui ma õigesti mäletan, siis sain mõne aasta tagasi vanale K-le sobiva Poolast toodud komplekti alla 400€ kätte. Poolast saab kõike.
Vasta
#31

Kiire googeldamine ei andnud soovitud tulemust,otsin elektriskeemi k-750.leidsin http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=28128 ,aga sellel ju pluss ja miinus vastupidi,emmil(57-63 aasta) ju pluss massis.Olemas ka igivana palu piibel kus olemas m-72 skeem ja seal muidu akujuhtmed õiget pidi,pole pidurituld,on see sama?pole ka tehaseraamatut kus skeem sees.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#32

Skeem 1961. a manuaalist.

   
Vasta
#33

Mootor juba pikemat aega kokku laotud,aga no tee või tina sidur ei tööta Sad mõistus oli täitsa otsas.võtsin vana siduri lahti ja panin samade asjadega uuesti kokku mis ennegi,aga uued kettad lihtsalt.ei jäänud siis muud üle kui pada käimariga sülle ja marko juurde.marko naeriski,et nüüd juba mootoriga Big Grin .mehaanik vaatas ja katsus kah ja ei tööta tõesti,lammutasime siis lahti ja mehaanik hammustas pähkli lõpuks katki,need vahekettad mis siduriketaste vahele käib need ju mitmes mõõdus 2,5 mm ja 5 mm,no oligi siis mul see paksem sees.kakkusin kodus siduri uuesti lahti ja riiuist leidsin ka tolle õhema vaheketta ja nüüd sidur lahutab Toungue kruvid uuesti ära kärnida ja saab lõpuks paja aiste vahele tõsta.
Vasta
#34

Mullu sügisel sai käigukast lahti võetud ja läks lups kokku tagasi.Nüüd läksid tuliuued laagrid sisse ja tee või tina,aga lõpuni kaas peale eilähe enam.Kui laagrid kaane korpuses siis jäi tubli 2cm vahe,laagrid võllidel kaant peale ajades jäi vahe silma järgi 3-4 mm ja rohkem ei lähe lihtsalt Sad ,mõistus otsas.Laagrid kaanes ajasin kaant peale siis oli neutraalil käik,laagrid võllidel oli 3 või 4 käik sees.jutt käib dnepr reversiga kastist.midagi üle ei jäänud ja üleliigset sisse ka ei pannud.
Vasta
#35

Või tahab kaas kõva kolkimist?kopsisin muidugi haamriga,aga kergelt,suurt vägivalda ei julgenud rakendada.
Vasta
#36

Käigukasti kaaneletutvustasin fiskars x11 kirvest suht väike oli ja peale sõbralikku tutvust läks kast kenasti kokku ja sellega asi ühel pool.
Nüüd mureks kardaan võll,riiulist leidsin mingi kroomitud võlli mis suht korralik muidu,AGA too kuramus kõva 5 cm pikem kui see millega viimati sõitis.See mis viimati kasutusel oli see kenasti roostes jälle mis kuidagi ei lähe.Vaatasin ida maantee lehelt katalooge ja seal annab dnepraalile eraldi ja kaale eraldi. k omal lisaks võlli otsas kohe kahvel ..Kui kellegil dnepri  oma üle siis võib julgelt pakkuda.
Vasta
#37

Kaarutasin garages riiuleid ja sain kardaanide osas selguse majja,pikem vana reversita kasti kardaanvõll ja juusiis toodeti vähemalt kahte erivarjanti.Lühem kardaan,aga dnepraali kasti oma,pildil alumine.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne