Vanatehnika romula?
#21

(09-10-2011, 17:44 PM)kalacompany Kirjutas:  Ühesõnaga ˇon kogu idee tambitud pori sisse...

99% pessimiste aga õnneks oli ka 1% optimiste.

Mina liitun selle 1% .

Pole ju hullu midagi,saime jälle targemaks ja juttu tükiks ajaks veel.

Kas ei oleks mõtekas teha hoopis selline lammutus-ladu,kus seisavad riiulil hoopis auto või siis tsikli osad. Ja mitte uute mudelite jupid vaid kuni 1945 aastani toodetud tehnika värk. Näiteks sinna võiks siis anda hoiule oma tundmatute masinate jupid,mida hetkel ei vajata ja ära ka visata ei tahaks. Iseasi kes selle hoidmise tulevastele põlvedele ka kinni maksab? Asi võiks siis olla nii,et viin oma jupid lattu hoiule. Tasuta. Kui sealt keegi midagi vajab,see siis maksab. Ja viskab ka natuke nutsu laohoidjale. Kui üle jääb,võiks ka natuke mulle anda......Big Grin Mure tuleb veel nende sellide pärast,kes ümber angaari tuuseldavad. Tahavad ju ka nemad mõne tüki rauda saada.....
Laohoidja ülessannete hulka peaks siis jääma ka reklaam ja turustamine. Minu juppe võiks siis ju pakkuda lausas üle ilma,sest mõnda osa ei taha meil keegi. Aga teistpool kera on kindlasti keegi huvitatud. Aga laohoidja peab ka tasemel ja aus inime olema. Muidu lõpuks näeme oma kolast ainult und....seda on ennemgi juhtunud. Komisjonimüügi puhul vist oli nii,et kui mingi aja jooksul ära ei vii,siis müüja omandab asjad... Nii aga ei saa toimida meie vanatehnika juppidega. Ja enne osade sinna loovutamist tuleb ikka tingimused ka selgeks teha,et pärast mulle ei öelda: No te ei tulnud õigel ajal järgi ja me siin viskasime ära........ Rehkendus peaks täpne olema. No sellised mõtted......


Vasta
#22

Viimase posti kohta ütleks et kui sa reaalselt arvutama hakkad ja ntx läbid kasvõi ühe majandusalase koolituse siis saad aru et see asi on kohe määratud pankrotiks ja teisalt ei ole meil selliseid ausaid kodanike. Nagu leivakott tühi on nii müüakse sinu jupp kas kokkuostu või kallimasse kohta ja pärast ei tea mitte keegi mitte kui midagist.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#23

(09-10-2011, 19:35 PM)ryblik1 Kirjutas:  Viimase posti kohta ütleks et kui sa reaalselt arvutama hakkad ja ntx läbid kasvõi ühe majandusalase koolituse siis saad aru et see asi on kohe määratud pankrotiks ja teisalt ei ole meil selliseid ausaid kodanike. Nagu leivakott tühi on nii müüakse sinu jupp kas kokkuostu või kallimasse kohta ja pärast ei tea mitte keegi mitte kui midagist.

Täitsa nõus.
Selleks ei asjast aru saada,piisab vast tõesti isegi põhikooliharidusest.......või isegi neljast klassist.....
Ega siis meil kellegi peale loota pole,peame ise hakkama saama. Laseme siis vanaviisi edasi.....
Kahju küll,minu tundmatud jubinad jäävad siis ikka vanasse kohta...... Ehk siis ähvardan,et kui aastani 2050 keegi järgi ei tule,viin koskisse........Big Grin
Vasta
#24

2050, isegi hea kannatusega....

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#25

Mina kiidaks küll idee heaks, sest see on piisavalt mõtetu ja napakas. Kui keegi küsiks, kas Mazda 6 on hea auto, siis ma ütleks igal juhul, et see on totaalne saast, kuigi tegelikult on sellel pannil Euroopa Liidus isegi müügi luba. Vanatehnika romulale, peab aga loa hankima, seega on tegu hea ideega ja igale mehiklasele seda luba arvatavasti ei anta.
Mul jäi mõni hetk tagasi üle üks VAZ 2106, täiesti sõitev. Lihtsalt kokkuostu ei tahtnud viia, sest autol oli kehtiv ülevaatus ja kindlustus. Pakkusin isegi automoto foorumis müügiks, aga mind solvati siin hingepõhjani sellega, et seda kohe ära ei ostetud. Seejärel viis selle endale üks külamees, kes sealt paremaid juppe hakkas oma isendi peale keerama. Kui aga oleks olnud selline romula, mis olekski kohe sellise suunitlusega, siis ma oleks selle hea meelega kohale sõidutanud.
Ilmselt enne talverallit saaks piisava käibe korraldada sellise romulaga. Probleem on lihtsalt selles, et lageda taeva all ei ole mugav selliste äridega tegeleda.

Juures võiks olla ka väike töökoda, kus taastatakse kroomdetaile, komplekteeritakse näiteks sildu või mootoreid, lahutatakse polstridetaile jne.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#26

Saksamaal, ca 70 km Dortmundist, seiklesin ühes romulas. Noh, romula nagu romula ikka, sai osta ja nii edasi, nagu romulates ikka. Mõne asja sain ka poolmuidu kauba peale... Aga vanarauaplatsid on eri maades erinevad. Olen ammu mõelnud, et miks ei võiks olla sellistel rauaplatsidel ametis olla mingi spetsialist, kes hindaks sissetuleva metalli taaskasutusväärtuse, võtaks detaili, komponendi või sõlme või tüki ja paigutaks müügiriiulile, hinnaks sama hind, mis saadaks siis, kui asi vaguniga kuhugi sulatusahjude poole sõidutatakse. Saan aru, et selline asi nõuaks palju ruumi ja tööjõudu jne. Aga see leiaks mu meelest kindlasti toetust ja oleks parajaks abiks meistrimeestele. Või lastaks huvilistel tutvuda vabalt vanarauaga ja müüdaks välja tagasi. Hind oleks ju "koski" oma..


Vasta
#27

Ühe korraliku vanatehnika romula juurde võiks kuuluda ka kena kooskäimise koht. Seal võiks siis targemad mehed õlut libistada ja midagi hamba alla saada. Kätepesukoht võiks ikka ka olla. Siiani pole ei koskil käse pesta saanud..... Mulle kunagi kuskil öeldi: Mis sa ei jõua omale 10 krooni eest kindaid osta....? Ei taibanud vasta öelda,et kümne milli eest ei jõua siis kraanikaussi üles panna.......Big Grin Nii et seda viga annab ühe korraliku pesemisekohaga parandada.
Tore oleks ju ka perel kohvikus istuda ja läbi klaasseina vahtida,kuidas vanamees autu all vähkreb ja juppe harutab. Muidu peavad autos külmetama ja iga kord pärivad,et mis sa seal nii kaua kohmitsed....
Nii et tasub mõelda küll...Wink
Vasta
#28

Mõelda tasub, teha ei tasu!
On jõutud jutuga jällegi juba siit foorumistki läbikäinud vanaraua kokkuostu platse hõlmanud teemani.
Öeldakse - unistada ju võib, mõni ütleb, et unistama peab! Aga edasi peaks keegi midagi ka tegema.
Rääkisin kunagi endisele ülemusele ja firmaomanikule, et teeme jalgratta muuseumi. Ta arvas elutargalt, et selleks peab väga rikas ja väga loll olema. Mina pärisin, et milles siis asi, teeme ära! Arvas, et ei ole piisavalt rikas....Toungue
(valetas!)
Vasta
#29

tere,loen seda teemat ja mõtteid tuleb pähe kohe igasuguseid,tegelikult on selle mõtte käivituseks vaja KOLME asja,1). inimest kellel on tahtmine seda teha 2).aega,24.tundi ööpäevas 3) kõige peamine -vaba raha,romu hunnikust kõrgem hunnik. Ja siis veel võimalus need kolm asja eri paigust nagu pusle kokku panna,äkkist saab terve pildi ka kokku.
Vasta
#30

Ideaalis võiks selline asi vastava muuseumiga koos toimida. Ja kui lisada veel töökoda, siis võiks kompleks ennast jooksvalt ära majandada. Küll ei ole erilist lootust tagasi saada investeeringut eksponaatidesse ja hoonetesse. Ehk siis keegi peab lihtsalt tahtma sellisesse ettevõtmisse oma raha panna.
Vasta
#31

Kõik hakkab pihta ikka inimesest. Kui hästi tahta,saab kõigega hakkama. Kõigetähtsam on see,et selle Vanatehnika romula,muuseumi või siis kõige selle rajamisega ei laseks endal viimaseid mahlu välja....Sad Et siis jääks ka mingi mõnu asja vedada. Et pärast sellist rahmeldamist ei hakkaks vanatehnika vihkajaks.....
Vasta
#32

Eks see romula ju siin samas foorumis tururubriigi näol virtuaalselt juba eksisteeribki. Kogu aeg keegi müüb või ostab mõnda pudinat ja tihtipeale on nii ostja kui müüja õnnelikud. Alustada võikski mingisugusest täiendavast foorumiteemast või alajaotusest ja foorumis turu teemadele teha võibolla mingeid täiendavaid alajaotusi, et oleks lihtsam vajalikku tükki üles leida. Virtuaalromula on ju ka auto24.ee varuosaportaal. Internetiajastul on kogu vanavara äri pigem kolimas poest internetti. Poodnik / müüja ei pea enam kellast kellani leti taga istuma ja ootama vaid saab juba järgmist juppi ziguli vraki küljest ära keerata. Samas ostjal ka lihtsam ülevaadet saada, et kellel midagi on. Loomulikult on ka inimesed , kellel oma õue peal puuduvad oskused ja võimalused õiget tükki ära keerata, aga siis peaks olema ostja entusiasm see, mis näiteks generaatori lahti kruvib.
Ei tea kas oleks mõistlik kõiki vanu autosid kuhugi tsentraalsesse romulasse tassida, lihtsam oleks ära kaardistada, et kelle õue peal mis vrakk või tükk on ja sisuliselt seda foorumit lugedes saab juba piisavalt infot.

Vasta
#33

(08-10-2011, 23:08 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Nii asjad käivadki. Kõigil on savi. Selleasemel et viia asi taaskasutamisse,hävitatakse kõike.

On ilmas ka selliseid kohti, kus vaadatakse huviga vanaraud üle, et vahest on, mida tasub välja korjata ja mõni aeg alles hoida. Ja huvilistele edasi müüa. Selline tegevus ei ole muidugi omanike huvides, kuid tõtt-öelda toob selline tegevus juurde kliente, samuti vanarauda, mida vahetuseks pakkuda. Rohkem vanarauaplatsidega suheldes tekib selliseid huvitavaid kontakte.


Vasta
#34

Upitame siis veel korra teemat.

Oletame siis, et seal oleks tõesti suur ladu komplektsete autode hoiustamiseks ja nende küljest soovitud varuosade lahkamiseks.. Oleks võimalus ka eraldiseisvas ruumis hoiustada oma vanatehnikat ja oleks ka olemas võimalus kasutada tõstukeid, keevitust pm kõike mis ühe töökoja juurde kuulub.

Kaasaarvatud soodne puksiiri teenus.

Küsimus siis järgmine, et palju oleks huvilisi oma vanatehnika hoiustamiseks harjumaal koos hüvedega. Hoiustada, remontida, pesta, k...ta ja kammida.
Kindlasti kuuluks ka sinna juurde klubiline tegevus ja koosviibimised.
Vasta
#35

Mina oleks sellisest variandist huvitatud, aga juhul kui hind hinge kinni ei löö. Antud hetkel on mul 2 ühikut hoiustamistvajavat vanatehnikat, tõenäoliselt tuleb mõni ühik mingi aeg juurde... Kõiki neid nagunii ei jaksaks "luksgaraazhis" pidada, kuid mõni aktuaalset nokitsemist vajav masin võiks seal seista küll. Mis võiks ühe autokoha hind sellises kohas olla? Kas VW Golf ja Chevy van oleks sama hinnaga? Sellised küsimused tekivad ja eks need oleks paljude jaoks ka määravad.
Lisaväärtust annaks muidugi suur hoov, kus vähemtundlikku tehnikat ladustada.
Vasta
#36

(09-10-2011, 08:14 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Vaat see kapitalismi jutt on ikka ka õige! Kas vanametallifirmade omanikud on tõesti nii rumalad,et ei ole taibanud uus äri käima panna? Nimelt võiks seda jupiäri ka platsil ajada. Näiteks tuleks auto sisse. See pannakse ilusti ritta teistega ja oleks siis kohalikus ajalehes kuulutus,et näete,meil on selline autu,millelt saaks vajalikke tagavaraosi võtta. Tööriistad ja vahendid meil siin olemas. Tööl endine mehaanikust pensionär,kes teid igati juhendab. JNE. Hinnad meil soodsad-näiteks kolmekordne metallihind. Plastikut,klaasi ja kummi saate nt. muidu. Ja oleksidki kõik rõõmsad....... Miks nii ei tehta,ei mõista.
Sellisest variandist olen kogu aeg rääkinud ja lugupeetud ksf.TT-ga täiesti nõus!
Tartus vähemalt ühe firma kahel platsil midagi sarnast toimub, küll "mustal" moel ehk töötajate endi initsiatiivil, massiteabes kajastust ei toimu ja huviline peab ise olema agar külastaja Smile ..praegustes "kõikeminnalaskmismaanias" on ka see võimalus mingi võimalus. Hinnaks praegu kahekordne hind... Kuid võiks see ju olla natuke "legaliseeritud" ja suuremaks aetud - huvilisi oleks kindlasti, selle peale võib mürki võtta Smile, olgugi, et hind mu pärast või kolmekordne. Muuseas - kauba juurde tekiks suurem valik - mitte ainult masinate jupid, vaid ka muu, mis leiaks taaskasutust. Ma ei mõtle mitte roostes kõverat kabjanaela, aga mõnele vajalikule vinklijupile või treimaterjalile ajaks küüne taha küll Smile. Muuseas - sellist "valikutööd" teeks vahest isegi - oleks päris huvitav, vahest isegi hariv..



Vasta
#37

Mu oma hoovi taga oli paar aastat tagasi suur romula ja ka mõte liikus selles suunas et mida ma neist asjadest Kuusakoski vean kui kellegil on mõnda juppi vaja. Saigi siis asjad laiali võetud ja hoiule pandud. Samuti olen talitanud vanade mootorsaagidega, alati on mõni kes miskit tahab.[/align]

Veel pole maha löödud
Vasta
#38

Upitame.


Enne kui oma vanasõiduki metalli viid helista meile. 53618616

Olenevalt sõidukist maksame kas vana või 1,5 kordse vanametalli hinna.


Meie huvides on soetada varuosafondi ja tekitada taaskasutust.

Eriti on oodatud pakkumised euroopa vanuritele ja ka japsidele.

Parimat,

53618616
Hetkel pakkuda järgmised sõidukid ja varuosad:

MB w114 komplektne.
MB w116 kere koos sildadega.
MB w123 300 TD Komplektne
MB w126 500 SE Komplektne kuid r6 83 kw diisel palju lisasid
MB W123 Kere Soliidses korras ei ole eestis sõitnud.
MB w123 TAXI soomest. Mootori rike, sisu korras.

MB W 115 uued esi tiivad v ja p


JNE.


Vasta
#39

Ohoo. Mul siin tundmatu sõiduauto tagasilla osa aastatest-20-30. Kas käib ka vanatehnika alla...Big Grin
Juhul kui ostate selle minult,kuidas on selle käekäik järgmiste aastate jooksul? Ehk siis küsin otse ja häbenemata--kui keegi ei taha seda poole aasta jooksul,kas läheb siis vanametallihunnikusse? Teine lugu oleks läbimädanenud Moskvitši kerega.....sellest poleks nagu kahju,kui ära tükeldatakse aga mis te poisid siis teete,kui tegu on läbimädanenud Ford T plekiräbalatega......Big Grin Küsin seda kõike selleks,et saada teada,mis juhtub edaspidi nende autode jäänustega,mida keegi enam ei soovi ja lootusetult kaela kipuvad soonima......Big Grin
Samas on tore kuulda,et miskitmoodi asjad liiguvad. Samas selliseid lammutusi oli ja on meil olnud,kus autu tuleb sisse ja kakutakse kõik vajaminevad osad riiulisse ja samas,kui on külge jäänud veel vajalikke juppe,läheb kiiruga koskisse,kuna uus kosu juba uksetaga. Samas kasutades sellist nime nagu Vanatehnika romula-----on siis siin ka käitumises mingist erinevust?
Igaljuhul edu ettevõtmisel!

T.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne