Auto vanametalliks-nõuded?
#1

Kas võib tulla probleeme sellega, kui tahan auto vanametalli kokkuostu vedada, kuid dokumente ei ole sellel autol?
Igatahes plaan oma vanast toyotast lahti saada mida ma kunagi ka siin foorumis müüa pakkusin. 120€ annan ära kui kellelgi kiirelt huvi on.
Vasta
#2

Metallipressil on suhteliselt ükskõik, kas su autol on dokumendid või ei ole. Vanaraud on vanaraud. Viid kokkuostu ja võtad raha vastu.
Vasta
#3

Kui auto on arvel, siis metalli kokkuostupunkt peab ta arvelt maha võtma või väljastab vastava tõendi, mille alusel omanik saab auto ark-st arvelt maha võtta. Küsimus on kas seda saab teha, kui dokumente pole.

Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
#4

No näiteks kuusakoski ei võtagi autot vastu , kui ei ole tehnilist passi jamüügilepingut või vastavat volikirja.

Näiteks sõber tõi pool audi 80 kokkuostu ja hakati nõudma dokumente. Lõpuks ikkagi läks läbi.

Ise sõitsin rekordiga kaalule ja kere numbreid kontrollides selgus , et numbrid ei klapi. Õnneks vastuv6tja oli mõistlik mees ja pigistas silma kinni.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#5

vajadusel võib alati auto ka piisavalt pisikesteks tükkideks lõikuda. siis ei hakka ilmselt keegi enam paberijuttu ajama.
Vasta
#6

(02-11-2011, 23:49 PM)Killer666 Kirjutas:  Ise sõitsin rekordiga kaalule ja kere numbreid kontrollides selgus , et numbrid ei klapi. Õnneks vastuv6tja oli mõistlik mees ja pigistas silma kinni.

Kui keegi teine, kel üleliigsed Rekordi dokumendid vedelemas, oleks sinu Rekordiga (või mõne väärtuslikuma masinaga) niimoodi kaalule sõitnud, kas ka siis oleks vastuvõtja mõistlik mees olnud?

Vasta
#7

(03-11-2011, 00:01 AM)diesel Kirjutas:  vajadusel võib alati auto ka piisavalt pisikesteks tükkideks lõikuda. siis ei hakka ilmselt keegi enam paberijuttu ajama.

Jutt õige, pealegi makstakse rohkem, kui materjal sorteeritud ja gabariitneCool


Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta
#8

(02-11-2011, 23:49 PM)Killer666 Kirjutas:  No näiteks kuusakoski ei võtagi autot vastu , kui ei ole tehnilist passi jamüügilepingut või vastavat volikirja.

Näiteks sõber tõi pool audi 80 kokkuostu ja hakati nõudma dokumente. Lõpuks ikkagi läks läbi.

Ise sõitsin rekordiga kaalule ja kere numbreid kontrollides selgus , et numbrid ei klapi. Õnneks vastuv6tja oli mõistlik mees ja pigistas silma kinni.
Huvitav aga mis siis kui dokumendid olemas aga kerenumber pole enam loetav? Näit roosteuss oma töö teinud.
Endal jäi kunagi üks Ford tänu sellele ostmata.Auto oli treilal ja ARK-i ees aga mingit tehingut enam teha ei saanud,kuigi omanik ise seisis ka kõrval ja rääkis,et tema auto ja kõik õige. "Ussike" oli lihtsalt mõne numbri loetamatuks purenudWink


Vasta
#9

(03-11-2011, 00:33 AM)metsakohin Kirjutas:  
(03-11-2011, 00:01 AM)diesel Kirjutas:  vajadusel võib alati auto ka piisavalt pisikesteks tükkideks lõikuda. siis ei hakka ilmselt keegi enam paberijuttu ajama.

Jutt õige, pealegi makstakse rohkem, kui materjal sorteeritud ja gabariitneCool

Minult nõuti. Autod puhtad kered olid ca 10ks tükiks. Natuke järgimõtlemist ja jooksmist linnakorteri-suvila-maakodu vahet ja kõik nõutavad paberid nad ka said.

(14-07-2010, 21:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#10

(03-11-2011, 00:49 AM)krossifänn Kirjutas:  
(02-11-2011, 23:49 PM)Killer666 Kirjutas:  No näiteks kuusakoski ei võtagi autot vastu , kui ei ole tehnilist passi jamüügilepingut või vastavat volikirja.

Näiteks sõber tõi pool audi 80 kokkuostu ja hakati nõudma dokumente. Lõpuks ikkagi läks läbi.

Ise sõitsin rekordiga kaalule ja kere numbreid kontrollides selgus , et numbrid ei klapi. Õnneks vastuv6tja oli mõistlik mees ja pigistas silma kinni.
Huvitav aga mis siis kui dokumendid olemas aga kerenumber pole enam loetav? Näit roosteuss oma töö teinud.
Endal jäi kunagi üks Ford tänu sellele ostmata.Auto oli treilal ja ARK-i ees aga mingit tehingut enam teha ei saanud,kuigi omanik ise seisis ka kõrval ja rääkis,et tema auto ja kõik õige. "Ussike" oli lihtsalt mõne numbri loetamatuks purenudWink


Kui sõiduk on üle 25a vana, siis vin kood ei pea olema loetav.
Ning võite nõuda teh. passi märget selle kohta, et vin kood on hävinud.

Seda tuleb lihtsalt neile meelde tuletada.

Vasta
#11

Ise just ostsin Politsei ja pirivalveametilt varuosadeks ühe avariilise sõiduki. Kuna oli kaks varianti, kas teha oma nimele ringi ja maksta ca 60 euri või võtta vajalikud jupid küljest ja viia kiirelt Kuusakoskisse, siis ilmselgelt sai otsustatud viimase kasuks.
Et raha kokku hoida, lõikasin autokere veel juppideks, et saaksin oma järelhaagisega ära viia, mis selgus, Kuusakoskile ei kõlbanud juppideks lõigatud auto, kuigi kõik dokumendid ja numbrid olid olemas.
Õnneks teises metallikokkuostus ei nähtud selles probleemi, peaasi, et dokumendid olemas ja kerenumbrid nähtavad.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#12

mingi nädal või paar tagasi viisin semu vana opel agoonia just kuusakoskisse. oli nii pisikesteks lõigatud, et kannatas kõiki juppe rahumeeli peale-maha tõsta. mitte mingit juttu dokumentidest keegi ei teinud. võta nüüd kinni, äkki sõltub rohkem vastu võtva inimese suvast.
Vasta
#13

Võibolla tõesti oleneb asi konkreetsest vastuvõtjast. Minul igastahes soovitati pöörduda ARK-i, uurimaks mis võimalused üldse on. Huvitav on veel see, et mina käisin Tartu Kuusakoskis eelmisel teisipäeval!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#14

Natuke teemast välja aga:
Kuidas oleks kõige lihtsam viis auto arvelt maha saada. Aastaid tagasi müüsin UAZi, vahepeal tuletasin ostjale meelde, et vaja ümber registreerida. Ta oli selle vahepeal metalli viinud, mul auto endiselt arvel. Kui ARKi minna, kas siis lisaks reg tunnistusele on vaja veel midagi..
Vasta
#15

Selle sama asjaga just jamasin ka mina. Auto arvelt maha võtmine ei ole üldse nii primaarne kui tundub. Esiteks on vaja auto lammutustõendit ja seda saab väljastada kas litsentseeritud autolammutus või siis mõni vanametalli ettevõte. Ilma selleta arvelt maha nii lihtsalt ei saa. Kui aga auto on juba utiili rännanud, siis tuleb ARK-is kirjutada avaldus, et auto on utiliseeritud ja seejärel vaatab selle ARK-i juhataja läbi ning otsustab.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#16

(03-11-2011, 16:09 PM)saarrand Kirjutas:  Kui aga auto on juba utiili rännanud, siis tuleb ARK-is kirjutada avaldus, et auto on utiliseeritud ja seejärel vaatab selle ARK-i juhataja läbi ning otsustab.

No aga mida on ARKi juhatajal siis enam teisiti otsustada, kui et otsustada arvelt maha võtta? Olukorras, kus reaalset autot enam olemas ei ole? ARKi kui riigiasutust ei ole ellu kutsutud selleks, et reaalselt mitte-eksisteerivaid autosid arvel hoida ja sellega autoregistri usaldusväärsust solkida.

ARK ei ole ju uurimisorgan, ta eeldab (heauskselt), et kui Sa oma avalduses väidad, et autot reaalselt olemas ei ole, siis seda ka enam reaalselt tõepoolest olemas ei ole ning vastavalt ARKi põhimäärusele ei tegele ARK reaalselt mitteolemasolevate autode registris hoidmisega.

Kui hiljem muidugi selgub, et avalduses kirjapandud fakte on tahtlikult moonutatud (st auto on reaalselt olemas, aga kellegi teise valduses), siis oleneb tulemus loomulikult sellest, kas ja kelle õigusi on siin riivatud ja kes on kelle pärast kahju kandnud. Seda aga otsustab juba kohus, juhul kui keegi asja kohtusse kaebab.


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  üks loojaid ja eestvedajaid
Tutvustame jalgratta ajalugu Eestis, väljas on üle 120 ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud R, L, P 11-18







Vasta
#17

Kõige labasem moodus romust vabanemiseks ilma paberiteta.
Kui sul on mingi talumaal tühermaa. Tuli otsa ja järgmisel hommikul lõikad katusepostid läbi ja põhja keskelt pooleks. Kuusakoskis selline kolmekslõigatud läheb täitsa ametlikult läbi, sest see pole enam sõiduk nende definitsiooni järgi.
10 neid olen nii viinud ära. Ei viitsinud lammutada. oma vajalikud jupid võtsin ära ja muu utiiliks.

Kes tahab keskkonna kaitse teemal sõna võtta siis ennem sõitke jalgrattaga ja siis tulge alles reostusest rääkima.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#18

Vaata loll on see kes vabandust ei leia. Vähemasti vanarahvas nii rääkis ennep mind.

Ega see tuleroaks tegemine polegi nagu algajatele.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#19

(03-11-2011, 13:51 PM)veiks Kirjutas:  Natuke teemast välja aga:
Kuidas oleks kõige lihtsam viis auto arvelt maha saada. Aastaid tagasi müüsin UAZi, vahepeal tuletasin ostjale meelde, et vaja ümber registreerida. Ta oli selle vahepeal metalli viinud, mul auto endiselt arvel. Kui ARKi minna, kas siis lisaks reg tunnistusele on vaja veel midagi..
Ühel sõbral oli sarnane juhus paar aastat tagasi: auto müüdud, pabereidki polnud enam, aga ostja ümber reganud ei olnud. Kuna ostja enam telefoni ka ei võtnud ja tehingust oli jupp aega möödas (üle aasta), siis sõber rääkis ARKis loo ära (kirjalikult), mille järel jäi selle auto staatuseks mingi "teadmata" variant, s.t sõbra nimel enam ei olnud, aga samas kellegi teise nimel ka nagu ei olnud... Ei tea, kas võeti siis lõplikult arvelt maha või ajutiselt või mis sellega tehti.

Selle palotamise kohta... Ei oska ma muud öelda, kui seda, et paratamatult leidub igas ühiskonnas aborigeene, kel laup nõksa lühem kui käed...
Vasta
#20

Ilmselgelt ei ole Te lähiajal tegelenud auto arvelt võtmisega, kui auto on juba ammu utiilis. Sai seda teed läbitud siin just mõni aeg tagasi. Minu avaldust lükkas ARK tagasi vähemalt 3 kui mitte 4 korda. Kogu aeg oli mingi põhjendus puudu, kuhu panid lae polstri, kuhu pidurivedeliku, mida tegid esiklaasiga jnejne... Alati on muidugi võimalus, et minu 03 kohta tekitati tahlikult liigselt küsimusi...


No aga mida on ARKi juhatajal siis enam teisiti otsustada, kui et otsustada arvelt maha võtta? Olukorras, kus reaalset autot enam olemas ei ole? ARKi kui riigiasutust ei ole ellu kutsutud selleks, et reaalselt mitte-eksisteerivaid autosid arvel hoida ja sellega autoregistri usaldusväärsust solkida.

ARK ei ole ju uurimisorgan, ta eeldab (heauskselt), et kui Sa oma avalduses väidad, et autot reaalselt olemas ei ole, siis seda ka enam reaalselt tõepoolest olemas ei ole ning vastavalt ARKi põhimäärusele ei tegele ARK reaalselt mitteolemasolevate autode registris hoidmisega.

Kui hiljem muidugi selgub, et avalduses kirjapandud fakte on tahtlikult moonutatud (st auto on reaalselt olemas, aga kellegi teise valduses), siis oleneb tulemus loomulikult sellest, kas ja kelle õigusi on siin riivatud ja kes on kelle pärast kahju kandnud. Seda aga otsustab juba kohus, juhul kui keegi asja kohtusse kaebab.


[/quote]


Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne