Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Liivaprits on täpselt samasuguse ehitusega ja tööpõhimõttega kui näiteks värvipüstol...
-----------------------------
....õhk ......;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;õhk+liiv
-----------:::::-------------
..........l:::::l
..........l:::::l
..........l:::::l
...........liiv
Torus liikuv õhk haarab lihtsalt tänu tekkivale hõrendusele liiva kaasa...
Vaja on lihtsalt sobivat T toru ühte otsa ühendad kompressorivooliku, teise paned kas liivaanuma või vooliku, mille otsapidi liiva sisse ja annad minna...
Tähtis on liivaterade suurus, õhu hulk ja rõhk, püstoli sisemõõtude sobivus nende kahe eelneva näitajaga jne
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
üks jama see ka et ma ühendasin vooliku sisse tuleva kompa õhupüstoliga.. millel on otsa düüsi läbimõõt umb 1.5 mm ehk saab õhku vähe pääle ? ja kust kohast ma sellise T kujulise toru saaks ?
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
See T kujuline toru ongi see \"liivaprits\".
allla 4-5 mm pihustusdüüsi pole mõtet proovidagi...
õhu- ja liivavoolikud ikkagi vähemalt 8mm sisemõõduga
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
st et välja tuleva liiva toru läbimõõt peaks olema 4-5 st T kujulise pritsi õhusissetulek ja liivatoru (mis alt võtab) võivad jämedamad olla peaasi et otsik oleks peen ?
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
Mida selle liivapritsiga ültse tehakse?
Vene Masin: Ehtne Ja Hää
www.ladaklubi.ee
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
puhastatakse töödeldavat pinda p\"sast.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
ja ärge unustage raaminumbriplaati kinni katta. see ju õhukesest alumiiniumplekist.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Kõige ilusama tulemuse annab numbriplaadi eemaldamine. Lakkisisnpeale numbriplaadi puhastamist selle veel üle ja siis peale raami värvimist uuesti külge. Nagu tehasest.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Selleks ,et liiv välja tuleks peab tekkima hõrendus just liivatoru otsas. Kui sul düüs liiga väike tekib kogu torus surve ja ohuvool jookseb hoopis liivapaaki nagu sul toimus. Selleks ,et hõrendus oleks just toru otsas tuleb toru panna põlvega niipalju õhutoru sisse et ta seal keskel oleks augugaõhu liikumise suunas. Otsa düüs pane mingist kõvast materjalist (näiteks kolmnurkne treitera millel keskel auk). Õhukulu liivapritsil väga suur. Selleks peab ikka väga suure tootlikkusega kompressor olema. Tavalised poes müüdavad ei sobi. Vene ajal oli üks sort kahe paralleelselt töötava kolviga millel peal 4kw mootor. See toitis vaevalt ära.
Postitused: 3,633
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 239
Teemad: 36
Liitus: Apr 2004
Maine:
1
See tähendab siis et arvutist ei saagi siia pilti panna?
Postitused: 239
Teemad: 36
Liitus: Apr 2004
Maine:
1
kas selline liivaprits hakkaks tööle?