Gaz69 mootori kap. remont (Kus ja kes?)
#1

Autoks siis Gaz69, mootor originaal, läbisõit XXX km. Sõidab, aga on palju sõitnud ning tahaks, et sõidaks tulevikus veel vähemalt samapalju. Asi kaldub vääramatult selle poole, et oleks tark kunagi (lähi-?) tulevikus mootorile meditsiiniline uuenduskuur võimaldada, tehnilises keeles kõlaks see siis: "kapitaalremont". Asi ideaalis – kui targemaid uskuda – sisaldaks siis muu hulgas (tsiteerin siitsamst foorumist kuuldut: ) "uuema aja GAZ-52 kolvid, rõngad, sõrmed, klapid, klapipesad". Kas ja mis veel sinna lisaks, täpselt ei teagi. Sellepärast pöördukski kellelgi poole, kes teab. Ja oskab.
On härrastel kaasfoorumlastel äkitsi vihjeid anda, kuhu/kelle poole selliste soovidega pöörduda?

Illustreeriv pilt
(ilmselt illustreerib siis seda, kuidas ei ole soovitav kapitaalremonti läbi viia):

[Pilt: kaprem.jpg]
Vasta
#2

(05-03-2012, 13:57 PM)Tom Kirjutas:  "uuema aja GAZ-52 kolvid, rõngad, sõrmed, klapid, klapipesad"

Siit lisaks veel küsimus (veoautod – tundmatu maailm) ülalmainitud tsitaadi kohta: mis täpselt tähendab "uuema aja" Gaz 52? Mille poolest need siis "vanema aja" omadest erinevad, kuidas eristada? Küsin, kuna juhul, kui satun kuulutuse otsa a la: "Müüa uued Gaz 52 mootori jubinad", oleks mille järgi aru saada, millega tegu.
Lisaks siia veel küsimus antud tundmatu maailma kohta: kui palju puutub asjasse näiteks Gaz 53?

Nõu/vihjed teretulnud!
Vasta
#3

Tere,
teeme ära. Selliseid mootoreid tehtud aastaid. Saame hakkama. 53471997
   
Vasta
#4

Soovitan mootorite remontijat, kes elab Tartus Lõunakeskuse juures üle tee. Tema remondiks võetud mootoritele laseb teha väntvõllide tasakaalustust pöörlemiskiirusel 3000 p/m. Peale väntvõlli tasakaalustamist sama tehakse koos komplektse siduriga. Tulemused on head. Mootor tühikäigul seisab keskasendis paigal ja töötamine on ühtlane. Kõik tööoperatsioonid teostab korralikult.
Teeb remonditöid kõikidela vene auto mootoritele ja seega hea praktika probleemide ületamiseks.

Tema kontakt tel. 5178412 Olev
Vasta
#5

tere,Kuusaluski olemas mootori tegijad,töökoda Rootsi-Kuninga männiku kõrval,aga jah tasakaalustamine on mootori juures üks tähtsamaid toiminguid,vale tasakaalu korral lihtsalt kloppis saaled lapikuks.
Vasta
#6

Vahepeal siin huvi pärast proovisin ka vene auto kapotialust ilusaks saada.
Vist isegi õnnestub.
Tööd on küll pisut rohkem kui lääne mootoritega. (varuosadega on 100 häda)

[Pilt: IMGP7322.jpg]

Pildil oleval ekseplearil vajab vahetust veel aku ja akujuhtmed, korrigeerimist radika ülemine lõdvik, seadistamist süütepooli juhe, peapump taastamist ning saabki hea.
Vasta
#7

Täname konkreetsete pakkumisete eest! Kontaktnumbrid kirjas, kui asi sealmaal, et saaks asja käiku lükata (kunagi lähitulevikus), võtan kindlasti ühendust!
Vasta
#8

Kuna teema endiselt aktuaalne (asjaga alustamine lihtsalt "teist ja meist mitteolenevatel põhjustel" veninud), siis upitaks ning uuriks tagasihoidlikult siia juurde - kas mõni säänne oskaja meistermees kilulinna-mail (või lähikonnas) kah tegutseb? (Eelnevad kontaktid kõik pastakaga peopessa kirja pandud ja arvesse võetud aga geograafilis-logistilistel põhjustel uuriks ka siinkandi variante)...
Vasta
#9

# "uuema aja GAZ-52 kolvid, rõngad, sõrmed, klapid, klapipesad". Kas ja mis veel sinna lisaks, täpselt ei teagi. Sellepärast pöördukski kellelgi poole, kes teab. Ja oskab.########################################

Oma kogemustele tuginedes võin öelda, et uuema aja kolvid ei kõlba masinale , millega tahetakse natuke suuremate pööretega sõita.... kuna valumaterjal ei ole enam selle kvaliteediga mis algselt "Molotovi" nimelisest tehasest tulid. Soovituslikult otsige NYSA- ZUK autode kolvid (Poola) need kannatavad pöördeid...Tavaliselt eraldus kolvi pea õlirõnga kohalt ja noh peale seda siis said kokku sõrm ja hülss... Big Grin Kui Kuusalus veel mootoritele "taastremonti " tehti, siis olin tihe külaline seal ja OTK osakonna inimesed lahkusid kiiruga kabinetist kui nägid Tallinna Autovedude masinat väravast sisenemas... Meie võistluse seis jäi 7 mootorit neile reklamatsiooniga ja ühe sokutasid nad ikka minu kaela. Big Grin Ilus aeg oli.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#10

Veidi teemaväline küsimus aga palju üldse tänapäeval GAZ 51/52 mootori remont maksta võib?


Vasta
#11

(07-03-2013, 13:46 PM)h2rra Kirjutas:  Oma kogemustele tuginedes võin öelda, et uuema aja kolvid ei kõlba masinale , millega tahetakse natuke suuremate pööretega sõita.... kuna valumaterjal ei ole enam selle kvaliteediga mis algselt "Molotovi" nimelisest tehasest tulid. Soovituslikult otsige NYSA- ZUK autode kolvid (Poola) need kannatavad pöördeid...

Nonii! Just kui olin siis õnnelik teadmise üle, et Gaz52 tuleb suunaks võtta ning uurinud kustkohast ja mis hinnaga mainitud vidinaid saab ja nüüd siis selline info... Sad Tänud igaljuhul seisukoha eest – kuigi minu niigi ebaterava pildi mootori (remondi-)maailmast lõi see nüüd järjekordselt veelgi hägusemaks... Kuidas nüüd siis edasi – tuleb hakata Poolamaa rajoonilehti lappama?
Vasta
#12

Endise Tallinna linnuvabriku automajandis oli palju poola tehnikat ( NYSA-ZUK) ja need angaarid LOO asulas(külas) ostis keegi koos sisuga ära. Müügi hinnad olid vist liiga rasvased, kui keegi siit foorumist otsis ZUK autole juppe. Ise kah ei mäleta kust lehelt selle info sain. aga kuuluta ja otsi. Venelane ju müüs "pobi" litsensi Poolale, kus tema nimeks sai "Warshava" Remontmõõtudes kolvid ja saaled, nagu "pobil"

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#13

(07-03-2013, 13:46 PM)h2rra Kirjutas:  Oma kogemustele tuginedes võin öelda, et uuema aja kolvid ei kõlba masinale , millega tahetakse natuke suuremate pööretega sõita.... kuna valumaterjal ei ole enam selle kvaliteediga mis algselt "Molotovi" nimelisest tehasest tulid.

Kvaliteedi probleemid olid nõukaaja lõpus tavalised ja seda iga tehase juures va "numbritehased". Isegi Žiguli kolbe ei saanud normaalset jooksu kokku, alustades kaalumisega ja hiljem läbivalgustamisel läks utiili(loe teistele mahamüümiseks) ca 95% kolbidest, kui said 10-st ühe kätte, oli hea tulemus.
Töökultuur oli samal ajal ka meil si**, seda nii Koerus, Kuusalus kui ka Tartus. Koeru kap pidas vastu 20kkm ja siis sai ikkagi ise kõik uuesti tehtud ... pa*ategijad ja muud midagi.

Dad.
Vasta
#14

(05-03-2012, 13:57 PM)Tom Kirjutas:  Illustreeriv pilt
(ilmselt illustreerib siis seda, kuidas ei ole soovitav kapitaalremonti läbi viia):

[Pilt: kaprem.jpg]

Nii just PEABKI kapitaali läbi viima, ükski "segav faktor" ei häiri tõelist uuniklast oma "kallimaga" tegelemast!

Dad.
P.S. Kui häirib siis pole sa veel "päris" uuniklane Wink
Vasta
#15

Karksi-Nuias on herr Jaanus Ligur oma 51- ja 52-baasil teht bagide jm mootoriehitusega võtta. Uuri sealt ka. Neil on muidugi seal graafik kaunis pingeline.
A võin kinnitada, et kvaliteet peab meie veokale esitatud töistele nõudmistele vastu küll Big Grin
Vasta
#16

(11-03-2013, 16:33 PM)koterman Kirjutas:  Karksi-Nuias on herr Jaanus Ligur oma 51- ja 52-baasil teht bagide jm mootoriehitusega võtta. Uuri sealt ka. Neil on muidugi seal graafik kaunis pingeline.
A võin kinnitada, et kvaliteet peab meie veokale esitatud töistele nõudmistele vastu küll Big Grin
Väga kena - konkreetne isik konkreetses kohas. ...Aint et kuidas mainit mehega ühendust võiks saada... (tel. nr, meiliaadress, koduleht vms) ?
Vasta
#17

(11-03-2013, 17:36 PM)Tom Kirjutas:  
(11-03-2013, 16:33 PM)koterman Kirjutas:  Karksi-Nuias on herr Jaanus Ligur oma 51- ja 52-baasil teht bagide jm mootoriehitusega võtta. Uuri sealt ka. Neil on muidugi seal graafik kaunis pingeline.
A võin kinnitada, et kvaliteet peab meie veokale esitatud töistele nõudmistele vastu küll Big Grin
Väga kena - konkreetne isik konkreetses kohas. ...Aint et kuidas mainit mehega ühendust võiks saada... (tel. nr, meiliaadress, koduleht vms) ?
Google.ee annb selle info kohe teisel lingil kõik kätte !
Vasta
#18

[/quote]
Google.ee annb selle info kohe teisel lingil kõik kätte !
[/quote]

Piinlik lugu – nii lihtne see oligi... Tänud igaljuhul! Wink
Vasta
#19

Nuias elab ja toimetab mees nimega Mart.Olemas tal pingid ja palju varuosasid GAZ tüüpi autodele.Teeb ka Ligurile alltööd.Minule on puurinud mitu 51 ploki ja lihvinud väntsid plus tasakaalustamine algul vänt plus hooratad plus sidur.Hinnad väga klendi sõbralikud.
Vasta
#20

(11-03-2013, 23:03 PM)margopyks Kirjutas:  Nuias elab ja toimetab mees nimega Mart.Olemas tal pingid ja palju varuosasid GAZ tüüpi autodele.Teeb ka Ligurile alltööd.Minule on puurinud mitu 51 ploki ja lihvinud väntsid plus tasakaalustamine algul vänt plus hooratad plus sidur.Hinnad väga klendi sõbralikud.

Väga kena! Äkki poetad ka mingi kontakti (kui siia avalikult ei taha, siis PS)?
Tänud!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne