Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Tere. Tekkis plaan soetada vanem diiselauto,näiteks VW Golf 4 .
Hakkasin tasapisi varuosai uurima igaks juhuks. Kõrgesurve pumbaga on see lugu ,et võimelike vigade puhul on variandid :
*osta näiteks tutikas umbes 1000eurone pump
*kasutada vahetusfondi,siis pumba hinnaks tuleb 500-650 eurot
*või ise lihtsalt hankida basic tihendi komplekt,mis sisaldab ainult kaane tihendeid ja O rõngaid ja vaskseibe 30 eurot. Aitab ainult peata lekked madalsurve osas.
Nagu me teame siis tavaliselt kulub ajapikku plunzer ja plunzeripesa(ehk otsakaan) . Kas neid detaile võib ka üldse eraldi leida uuest peast ? Pole veel kohanud vastavat poodi.
Postitused: 700
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Ikka leiab.
Stikke oü näit Tartus.
Aga mis sa neist vahetad?Pump kestab kuni auto läheb lammutusse,on muidugi erandeid.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
vastuolu postituses. vanem auto ja golf 4 ei tundu nagu ühte patta passivat.
minu igapäevaliikur on mainitet nelja teise nimega analoog. läbisõitu kuussada kiloversta. ostsin uuena poest. pump ja pihustid on algupärased ja ei näita veel mingeid märke kulumisest.
seega võiks eeldada, et vähemasti enne teemaks oleva auto ostmist ei tasu küll pumbaremondile mõelda. no ja kui satu dsellise isendi otsa, milles diisli asemel tont teab mida kütuseks tarvitatud, siis on ju alati võimalik ka romulast pump võtta või suisa terve ja toimiv mootor paari-kolmesaja euriga.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Kas meil on siin foorumis mõnda diislispetsi kes oskab öelda KSP kohta sellist asja kas kulunud pumbapea/plunzriga mõjutab ainult käivitamist kuna siis läheb aega kauem,et rõhk ülesse saada või terve mootori töö ja ökonoomsus on häiritud?
Postitused: 1,332
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
47
11-03-2012, 20:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2012, 20:47 PM ja muutjaks oli
Mahno.)
Ilmselt on mootori töö häiritud, sõltuvalt kulumise astmest. Minu lemmikdiisel, millega ma kõige paremini kursis olen (ford transit, mehaanilise pumbaga) kulunud plunzriga lõpuks kaotab jõu ära, ei soovi soojalt käivitada ja lõpuks ei soovi üldse käia. Sümptomite tugevus sõltub kulumise astmest.
Kõrgsurvepump ei ole selline veepumba tüüpi lahendus, et varem või hiljem saadakse surve üles ja edasi on kõik hea. Kõrgsurvepump ja tema plunzripaar peab andma täpselt õige koguse kütust õige rõhu all täpselt õigel ajahetkel. Kulumine vähendab kõikide parameetrite täpsust.
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Hei moded!
Kas saaks nii,et kirjutised oleks ka loetavad.Kirjaoskus peaks olema elementaarne.
Flanagan
Postitused: 700
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Kui -30 käima ei lähe ega siis ainult pumba viga pole,seal ikka kõik asjad natuke kulunud.Aga muidugi pumbast oleneb paljugi.Ja kui kulunud tuleb uued tükid panna
Postitused: 1,332
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
47
Tegelikult ei saa ma teemaalgataja probleemist eriti aru. Kui osta diiselmootoriga golf, ütleme IV, mis on tehniliselt korras, siis jätkub temast kindlasti vähemalt mootori poolest päris mitmeks aastaks. Kuna golf pole mingi vastupidavuse ime, siis saab igasugused veermikutilinaid seal hea hulga vahetada. Kui nüüd ütleme 5 aasta pärast ütleb pump sulle headaega, siis tolleks hetkeks on tolle põlvkonna golfe saada üsnagi kilohinnaga ja ainus otsus mis teha tuleks, on kas osta terve (avariiline, parempoolse rooliga vms) auto, võtta sealt vajalikud varuosad ja ülejäänu viia kevadise kõrge rauahinna ajal emexisse või osta paljas pump.
Kui sa iga liikuva vidina lagunemise pärast põed, siis jäta need TDI mootorid ja osta SDI. Vähemalt turbo remonti pole siis kunagi teha vaja.