Postitused: 65
Teemad: 5
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Kus viga näed laita, seal tule ja laida!
Postitused: 2,104
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Selel projekti baasiks on siiski TZ-4K-14 (mootor, käigukast haakeseade jne), samas sillad on ise ringi ehitatud. Velgedeks MTZ-82 veljed ja vastavad rehvid (T-40AM omad). Muud põhjust sellisel ringitegemisel ei näe, kui vaid seda, et kliirens on kõrgem. Samas tundub, et need sillad on üsna nõrgad, kuigi võin eksida.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Sarnasele TZ pani üks Halliste mees pooleks lõigatud sõiduato diiselmootori 2R vahele ja töötab teine edukalt, etem kui õige mootoriga, sest need olid 2 taktilised diislid.
Postitused: 2,104
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Ma olen näinud seda pooleks lõigatud Fordi mootoriga isendit. Tohutu töö tehtud, aga mina kui aastakümneid selle masina originaalkasutajana ei näe sellel tööl väga suurt jumet. Jõudu minuarust küll piisavalt (kui mootor kohviks ei ole aetud). Aga eks maitse asi ja kui huvi ja võimalusi on, siis miks mitte!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 65
Teemad: 5
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Ei tundnud piltidelt traktorit ilma porilaudadeta ära. Paar aastat tagasi omas naabrimees samasugust põkat. Tema omale oli peale pandud t-25'e mootor. Ta arvas ise, et juba tehasest tulid need t-25'e mootoritega, aga selgub et nii see ei ole.
Kus viga näed laita, seal tule ja laida!
Postitused: 2,104
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Kussjuures, mõned eksemplarid tehti ka T-25 mootoriga, aga väidetavalt need ei õigustanud ennast....
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170