BMW 321
#1

Alustasin möödunud aasta septembris BMW 321 kere taastamisega. Praeguseks on umbes 500 tundi tööd tehtud ja raam koos põhjaga, tagaosa, katus ja puitosa on koos. Tegelen momendil esiseina tükkide taastamisega. Probleem tekkis sellega, et ei oska tükke õieti kokku panna, oleks vaja mõne ilusti taastatud auto pealt vaadata, kuidas asi käib.
Kahjuks ei ole endal siin Tallinna ligidal ühtegi korralikku BMW 321 teada.
Kui oskad aidata, palun teata!
Pildid: http://www.pilt.ee/autorestauraator
Vasta
#2

ma tahtsin sind juba natuke varem kiita, kui sa selle konverentsi kohta uurisid. müüd lihtsalt ei saa vaiki olla. kahjuks ei oska ma konverentsist midagi tarka rääkida, kuid selle BMW taastamise ees võtan küll mütsi maha. nii pöhjalikult ikka annab teha! sinu tulemus on vist paremgi, kui uuena tehasest tulnud masinal Smile. mind huvitab, et kuidas sa sellise toormaterjali otsa sattusid? kas sa taastad neid autosid tellimustööna, vöi oma lõbuks? ja kas need ilusad ja haljad uued plekid on suuremas osas ise kokku väänatud, vöi oled ikka leidnud päris kohe sellele autole möeldud plekke? ja kas mootor läbib ka kapremondi seesmiselt?
üllatav on ka see, et ta nii pisike on. vöi jääb piltidelt petlik mulje...

ükski teine auto, mis siin foorumis läbi on käinud (mötlen siis rubriigist teen ise) pole minus sellist emotsiooni veel pöhjustanud! hea meelega vahetaks oma austini selle BMW vastu Cool ja maksaks kuni 50 K juurde ka veel. aga see selleks.

minu postituse põhi-idee oli sind kiita

uku

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#3

Tuleb kiita vägeva ja põhjaliku töö eest!
Kas sa teed seda masinat omale?
Viimasepeal projekt!Smile
Need krdi rullnokad võiks E30 asemel õiget BMW-d ehitada!Wink
Vasta
#4

Mnjahh... pikemalt ei kommenteeriks.
Kui, et ainult räägiksid lähemalt, kuidas sellises koguses BJ -e Sinu käe alla sattunud on ?
Kui nüüd väga ei eksi siis hõbehall 40 on äkki Jeekimitega tihedalt seotud ?
huvitav on näha korralikku 45 -t, ei teagi nagu rohkem neid liiklemas, peale ühe täiskerega isendi muidugi Cool


Vasta
#5

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: al
huvitav on näha korralikku 45 -t, ei teagi nagu rohkem neid liiklemas, peale ühe täiskerega isendi muidugi Cool
Sama auto nüüdseks müügis ja paremad pildid ka nähtaval:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=54492

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#6

Panin täna veel neli uut pilti üles, sellest,mis viimase nädalaga tehtud.
Esisein on nüüd remonditud, välja arvatud aku kast, kuna ei ole leidnud veel head autot, mille pealt vaadata.
Esitükkide sobitamisega saab veel nats vaeva näha.
Vasta
#7

:o olen sõnatu.
Vasta
#8

wow,muide mul samasugune garaazis talvepuhkusel hetkel.44 aasta must ja täitsa korralik.elan Tallinnas niiet tule astu läbi kui huvi onSmile
Vasta
#9

Hornet!
Ole hea ja anna mulle mail`iga mõista, kuidas sinu autot vaadata saaks. Oled saatnud juba kaks kirja, aga telefininumbrit ei ole!
Leidsin su BMW pilt.ee-st ka üles, aga tahaks ilmsi ka näha!
Vasta
#10

nonii,saatsin meili
Vasta
#11

Olen nüüd esiosa kokkupanekuga nats edasi jõudnud. Panin täna neli uut pilti ka juurde:
http://www.pilt.ee/autorestauraator
Vasta
#12

Tööd nüüd jälle natuke edasi läinud:
http://www.pilt.ee/autorestauraator
Vasta
#13

vist üsna asjatundmatu küsimus, aga kas töö käib nii, et kõigepealt plekid-jupid komplektselt kokku ja siis jälle osaliselt lahti ja värvimisele? Või on igasugused liitekohad kuidagi juba töödeldud-värvitud ?
Vasta
#14

s-teet
Neid plekke tuleb enne seda, kui asi ükskord värvimiseni jõuab, veel mitmeid kordi kokku-lahku võtta. Kui plekitöö saab valmis, siis tuleb kõik agregaadid, osad, torud, klambrid jms külge panna, veendumaks, et kõik ilusti omal kohal on, pärast värvimist ei saa ju enam midagi parandada. Siis uuesti kõik osadeks lahti võtta ja siis osadena kõik ära värvida, siis kere kokku panna (uksed, kapotid jm), siis koos värvida, siis värvkate viimistleda (lihvida, poleerida), siis uuesti lahti, tihendid kohtadele ja siis lõplikult kokku. Umbes nii see käib!
Vasta
#15

Uusi pilte remonditud esitiivast ja remondist tulnud tagasillast
http://www.pilt.ee/autorestauraator
Vasta
#16

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: autorestauraator
remondist tulnud tagasillast

Kohalike meeste töö või kuskil kaugemal tehtud?

p@lihtsalt.uudishimulik
Vasta
#17

ILUS töö!!!!
Muide selline palve. Kas võiksid siinsamas topicus või kuskil, anda suht kompaktse seletuse ja teoreetilised nõudmised näpunäited keretina kasutamise kohta. Selle pealekandmine ja hilisem lihvimine, või mis sääl veel tarvis.
Tervisid. Ivar

loll on loll olla.
Vasta
#18

Kuna ise oken keskendunud põhiliselt keretöödele, so. pleki ja värvitöö, siis olen püüdnud leida agregaatide taastamiseks teisi kohti. Konkreetsel autol on esisild ja tagasild remonditud Tartus. Kui esisillaga oli enam-vähem asi korras, siis tagasillaga oli tõsiseid probleeme. Seepärast ei julgegi nendele meestele reklaami teha. Kahjuks!
Keretina küsimus....
Olen seda meelt, et parem on üks kord näha, veel parem ka oma käega proovida, kui kümme korda lugeda (kuulata).
Mul on tahtmine enne ära rääkida üks lugu, mis on väga kaua südamel olnud. Väga tahaks teada mida teised sellest arvavad, või kas üldse arvavad?
Lugu ise oli järgmine:
Oli aasta umbes 1980. Mina ise olin siis noor 30 aastane poiss ja sees oli selline tunne, et olen valmis igasugusteks katsumusteks, mis elu ette viskab!
Olin hiljuti saanud endali väga vana auto jäänused ja oli kõva tahtmine see korda teha. Kuna juba tol ajal oli olemas vahva klubi Unic, siis seadsin ühel päeval sammud Pikale tänavale V. K. juurde. Arvasin oma lihtsameelsuses, et saan sealt julgustust, nõuandeid ja kõige rohkem lootsin leida mõnda kogemustega meest, kes oleks nõus oma kogemusi ka mulle jagama!
Vaatamata sellele, et olin V. K.-ga ka varem tööalaselt kokku puutunud, oli vastus \"pehmelt\" öeldes leige.
Ei mäleta enam täpselt seda kõnelust, aga mõte oli umbes selline, et ehita enne auto valmis, siis näita see meile ette ja siis me vaatame....
Olin tükk aega masenduses selle projekti pärast ja tegelikult nihkusid tööd mitmete aastate võrra edasi.
Mida ma öelda tahan?
Sellest on möödas peaaegu 25 aastat. Olen selle ajaga nii mõndagi õppinud. Arvan, et üht-teist isegi oskan, aga kindlasti mitte nii hästi, kui tahaksin!
Olen juba mõnda aega püüdnud luua sidet nende meestega, kes midagi on valmis teinud. Mõne mehega olen ka tuttavaks saanud. Mõte selles, et üksteise tööd nähes on palju võimalusi õppida, näha kuidas teised mingeid keerulisi küsimusi on lahendanud, saada uusi ideid... Kui selline punt (vabandan, ei leidnud paremat väljendit) tekiks, siis oleks selle baasil võimalik ka neid aidata, kes on samas seisus, kui mina 25 aastat tagasi.
Jutt läks küll väga pikaks, aga väga ootaks teie arvamusi!
IIIFFFAR, keretina suhtes kirjutan kindlasti, aga õigem koht on vist interjööri ja exterjööri rubriik, kirjutan lähipäevil.
Kui on konkreetne probleem, siis võib minu poole alati pöörduda. Tel. nr. leiate, kui klikkate autorestauraatorile, või vaatate autorestauraatori logolt, minu kodulehelt http://www.pilt.ee/autorestauraator
Vasta
#19

Aituma Sulle. Inime õpib kogu elu...
Isegi olen vast poisike, kohe kohe seesama 30 ees, millest rääkisid. Perekonnas esimene tehnikahuviline, ent seda \"haigem\" ja vastava-alast kooliharidust põle kopika eestki. See vähene, mida oskan-tean, tulnud iseõppimise ja katse-eksituse meetodil pusides. Sääl teispool lompi (Soomes) tööl olles olid küll hääd võimalused kõikvõimalikku proovida ja harjutada. Teooriaid olin ju lugend aga sääl õppisin praktiliselt keevitama, erimoodi rauda väänama ja autosid-tsikleid kruttima. Sellepärast küsisin selle tina kohta. Sai sedagi seal proovitud aga sest olin enne vaid kuulnud, seetõttu ppppssse läks. Ega polnud ehk õige tinagi, kurat seda teab. Nüüd istun oma neljandal korrusel ja unistan töötoast. Seepärast palusin seda tinajuttu, et kui võimalus kord tuleb jälle proovida, oleks millele toetuda ja õpetlik oleks see kindlasti muilegi.

Tervisid. Ivar
Ps. Sorry kui OT. (kindlasti muudelgi sarnaseid kogemusi. näit. minul esimene (seni ainus) õnnestunud vasejoodis u 4a. tagasi. \"Linde\" kahveltõstuki hüdraulikatoru laupäeva öösel. Hädakorras koorisin vanast el. kaablist vasktraati, võtsin silindri maha ja jootsin torukese kinni. Kolm või neli tundi pusisin aga hommikuks, enne tähtsat tööotsa oli masin töökorras. Oleks uhkusest lõhki läinud, ku oleks jaksand.
Küll oleks siis olnd tore miskeid õpetussõnu kuulda, seetõttu arvangi, et seesinane foorum siin äraütlemata tore paik, mida lugeda, eriti noortele. Midagi jääb alati külge.

loll on loll olla.
Vasta
#20

Tsitaat:Autorestauraator kirjutas nii:
Kuna juba tol ajal oli olemas vahva klubi Unic, siis seadsin ühel päeval sammud Pikale tänavale V. K. juurde.

Sa pole ainuke kes sellesse ämbrisse on astunud Wink
Ainukese vahega, et ma siis liiga noor ja loll olin ning igasuguseid seltsimehi edasi kiusasin, kuni öeldi \"V.K. juurde ükski asjalik mees ei lähe, vaata kõige kallemaid autosid, nendest pole eriti kedagi seal\". Peale seda ajasin ma on rida edasi ja ei kurda.

Aga töövõtete ja nippidega on nii, et kui sulle seletab tegija nö oma sõnadega ja sul hiljem tulevikus seda vaja teha on, siis reeglina peale teist katsetust võib oma tööga rahule jääda Smile

Dad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne