09-10-2012, 12:32 PM
(05-10-2012, 09:39 AM)mlsluik Kirjutas: Poolsünteetiline vene mootorile on totaalne overkill, kuuma mootoriga üles klaverile jääb väheks ning üleüldse on õlikulu märgatavalt suurem, eriti siis kui korralikult tööd teha. Olgu õlipump nii hea kui tahes. Koduses majapidamises jupikaupa külma mootoriga töristades seda eriti ei tunneta.See M10g2 on ju SAE30 õli, 10W40 õli on ainult külmalt vedelam.
Neid kokkulastud mootoreid olen ise oma silmaga näinud piisavalt, siinkohal olen ikka ära märkinud et liigne agarus on pigem ogarus.
Eks püütakse vedelama õliga mootoris leevendada mootori puudujääke ning raskusi käivitamisel, kuid korras mootor läheb iga kell mistahes külmaga käima. Starteriga masinatel peaks nagunii spiraal ka küljes olema et akusid ja starterit säästa.
Kui mootor puhtaks pesta siis miks mitte kasutada lääne õli kui ikkagi jääb õhku küsimus et milleks Mingit reaalset võitu sellest ei tule, pigem vana mootori võid hoopis varem õhtale saada...
http://www.vladwood.ru/m10g2
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.