09-10-2012, 13:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2012, 13:58 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(09-10-2012, 12:32 PM)Tegelane5 Kirjutas: See M10g2 on ju SAE30 õli, 10W40 õli on ainult külmalt vedelam.
http://www.vladwood.ru/m10g2
Reaalsuses ka kuumalt vedelam, eelnevalt pesematta mootorisse kallata on paras õnnemäng. Hinnavahe on ka mitmeid kordi suurem jne. Kõik tahavad oma russidesse "Valvoline" sisse kallata, ega sellest teie masinad paremini käima ei hakka ning kauem ei kesta. Milleks vaielda nii elementaarse asjale vastu, kui teie auto mootorile on ette nähtud poolsünt siis ei kalla te ju sinna täissünti sisse(mõned seda muidugi teevad)
Mis veel, tsentrifuug ei püüa sodi piisavalt kuna kangemad õlid pesevad tsentrifuugi seinad puhtaks ja seima jättes ei ladestu sete tsentrifuugi seina külge. Uue aja õli kasutamine eeldaks sammuti lisaks uue õlifiltri paigaldamist.
Seda teemat võiks jätkata veel pikalt ja laialt kuid eks igaüks vastutab ise oma tehnika ja selle korrasoleku eest.
Enne tuleks teha kapitaalrem mootorile ning siis alles "korralik" õli sisse kallata. Neid mehi kes seda teinud võib siis foorumis ühe käe sõrmedel üles lugeda... sest miks muidu me näeme kõikjal eestimaa nurkades tuksumas masinaid mis sitaga pooleks veel ringi käivad. Tihtipeale õhufiltri puhastaminegi on meestele ülejõu käiv tegevus olnud... Aga õli, oi see on äsja vahetud ja täissünt
Võtke seda juttu naljaga pooleks, kuigi tõepõhi on asjal all.
(09-10-2012, 13:12 PM)Aspelund Kirjutas: Samas: uuele Valtrale keegi vaevalt Kamazi õli sisse valama hakkab, see käib ikka tootja soovituste ja ettekirjutuste kohaselt.
Sama lugu on ka vene tahnikaga
Erinavate õlide lahkamiseks võiks täiesti eraldi teema teha. Siin pole ehk kõige sobilikum koht selleks.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB