11-11-2012, 19:54 PM
Jumzi puhul suurt edasiminekut see nädalavahetus ei toimunud, mitmed haltuurad tehtud ja õlised riided just pessu visatud...
Viimane üllatus oli roolivõimu ja pumba vaheline metallist survetoru, pumba juurest tuli joode lahti. Toru ise aga oli eelnevalt niivõrd lapitud et tulevikule mõeldes ma seda tagasi ei pannud vaid tegin pumbapoole uue stutsi, et saaks hüdrovooliku asemele panna.
Üks huvitav tähelepanek elust, nende masinate tööriistakastid mis eelnevalt korrastatud kipuvad tolmuga kattuma ja tööriistadki rooste minema, jumz aga päris 100% valmis pole ja töökäigus tuleb üllatusi ette piisavalt... Tööriistakast kenasti õline
Viimane üllatus oli roolivõimu ja pumba vaheline metallist survetoru, pumba juurest tuli joode lahti. Toru ise aga oli eelnevalt niivõrd lapitud et tulevikule mõeldes ma seda tagasi ei pannud vaid tegin pumbapoole uue stutsi, et saaks hüdrovooliku asemele panna.
Üks huvitav tähelepanek elust, nende masinate tööriistakastid mis eelnevalt korrastatud kipuvad tolmuga kattuma ja tööriistadki rooste minema, jumz aga päris 100% valmis pole ja töökäigus tuleb üllatusi ette piisavalt... Tööriistakast kenasti õline
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB