01-02-2013, 10:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2013, 14:20 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(01-02-2013, 10:37 AM)diesel Kirjutas: loen, mõtlen, loen veel ja ei saa aru.
pigem ütleb ju teemaalgataja hoopis hästi järva-jaani kohta.
või no vähemalt nii võib mõista.
või saan ma väga valesti aru?
igatahes kui teemaalgatajale soovitatakse järjekordset projekti, siis ta ju vastab, et olemasolevate tegemisega jägub tööd küll ja veel ja pole vaja muuseumitäit projekte kokku koguda. täitsa arusaadav.
parandage mind kui ma eksin.
Täpselt nii
Natuke Jumzist ka:
Eilset sula kasutasin ära ning tegin jumzile ühe suuremat sorti survepesu. Tolm, õli jms sai maha pestud, valmis värvimistöödeks.
Enne pesemist tegin paar proovirigi, rool on igatahes tasemel. Kohapeal saab ühe käega kenasti rattad lõpuni keerata ning seisva mootoriga on masin täiesti juhitav.
Ega keegi ei oska öelda kas käivitusmootori vanale karburaatorile (äkki oli K16, umbes mälujärgi) õhupuhasti ka olemas oli või kasutati ainult plekki mis ette käis.
Uuema karburaatori K 06 õhufilter on tunduvalt suurem juba.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB