21-07-2013, 17:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-07-2013, 18:33 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Kui nüüd plekkide juurde korraks tagasi tulla siis vasakpoolse armatuurlaua kattepleki tahaks küll külge panna, see mis siduripedaali katab. Aga mida ei ole seda ei ole. Ehk kellegil üleliia ja soovib ära ärida...
Üks viletsavõitu videolõik ka vahepeal...
Nüüd vaja veel õhupuhasti kuhugi ära mahutada ning väljalaskele toru teha. Sammuti vaja armatuuri turbokell lisada ning ülerõhu klapp paigaldada. Õhutorud tuleb ka soliidsemad paigaldada, polnud miskit paremat hetkel käepärast... Intercooleri radikas jääb vist riiulisse oma aega ootama, võibolla tulevikus... Mootoripesu sai just tehtud, nüüd nõrgub. Polegi muud kui värske õli sisse ja tuld...
Läbitavuse poolepealt ei saa kurta, topeltratastest on palju abi. Mõte liigub juba kolmanda rattapaari poole...
Tagasild on blokeeritav, kui tegu ekskavaatoriga siis jumz lükkab lund tunduvalt paremini kui russikutsikas... Kaalu ka rohkem.
Tehasekonditsioonis soolo jumz kipub metsas hätta jääma kui korralikku pinda all pole.
Üks viletsavõitu videolõik ka vahepeal...
Nüüd vaja veel õhupuhasti kuhugi ära mahutada ning väljalaskele toru teha. Sammuti vaja armatuuri turbokell lisada ning ülerõhu klapp paigaldada. Õhutorud tuleb ka soliidsemad paigaldada, polnud miskit paremat hetkel käepärast... Intercooleri radikas jääb vist riiulisse oma aega ootama, võibolla tulevikus... Mootoripesu sai just tehtud, nüüd nõrgub. Polegi muud kui värske õli sisse ja tuld...
(21-07-2013, 17:10 PM)pannkook Kirjutas: Kuidas Jumzi läbitavusega lood on?
Ostaks omale ka ühe eluka, kui teaks, et sellega midagi peale on hakata.
Tagasild on blokeeruv või lukustuv kuidagi vähemalt?
Mis ta märja heina peal teeb? Lund lükata saab?
Metsast ja soost ei julgeks mõeldagi. Kuigi mul ka selline märg metsaaalune....
Läbitavuse poolepealt ei saa kurta, topeltratastest on palju abi. Mõte liigub juba kolmanda rattapaari poole...
Tagasild on blokeeritav, kui tegu ekskavaatoriga siis jumz lükkab lund tunduvalt paremini kui russikutsikas... Kaalu ka rohkem.
Tehasekonditsioonis soolo jumz kipub metsas hätta jääma kui korralikku pinda all pole.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB