24-12-2013, 10:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2013, 10:21 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
(24-12-2013, 09:02 AM)raulex Kirjutas: Küsimus viimase pildi kohta.Kas keegi on sellise tugevalt erineva läbimõõduga paarisratastega aparaadiga sõitnud?Palju sellest väiksemast rattast reaalselt kasu on?Teooria on ju hea, kõval pinnasel abiratas ei sega ja pehmes tuleb appi.
Eks ikka on kasu, bagil on pidevalt välimine rattapaar mõned tollid väiksem... Kõval pinnasel maad ei puuduta aga rabas hoiab ikka masina pinnal. Vahepeal olid välimisel rattapaaaril vinklid peal, kruusa peal vinkli serv napilt puudutas teed, põllul aga kratsis täie rauaga...
Jumzilegi oli alguses välimine paar rattaid väiksemad pandud et põhikoormus ikka sisemisele rattale langeks.
Tegin vahepeal jumzile uued vaherõngad, ca 150mm laiemad. Sellega saab välimise ratta kaugemale ja kandepinda juurde.
Eks kevadel viskan külge, loodan et see talv saab vahepeal topeltrattad ära ka võtta....
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB