Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)

(19-02-2014, 11:30 AM)saarrand Kirjutas:  Aga on T-40-le üldse saada ka sellist üle 3 kw starterit?

Vat see on hea küsimus, millele vastata ma ei oska... Tähelepanek on selle järgi, et Lääne traktoritel <3 kW startereid ei kohta.

Neljakümnel saab õnneks abi dekompressioonist. Nagu JuMZilgiCool Lased mootoril pöörded surveta üles ja siis hoiad pöörlemas. Pooel pöörde kaupa inistades külm vene traktorimootor käima ei lähe...

Alamõõdulise starteri korral on juhtmete ja aku seisukord üliolulised. Ning külmal ajal peab meetmeid tarvitama, et mootor starteri jaksule vastuvõetavaks muutaWink
Vasta

(19-02-2014, 11:30 AM)saarrand Kirjutas:  Aga on T-40-le üldse saada ka sellist üle 3 kw starterit?

http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et pakutakse T40 kataloogi all
Vasta

Saaks ju nii ka, et T40 reduktorstarterile, russi 4,5kw reduktorstarteri mootor peale istutada kuidagi, aga see läheb vist liiga kulukaks kui just kasutatud startereid ei pruugi. Või istub russi starter T40le üks ühele?
Vasta

(19-02-2014, 11:50 AM)raivo45 Kirjutas:  ...
Või istub russi starter T40le üks ühele?

Vat seda väidetakse paiguti küll. Mõõdu järgi võiks istuda...Rolleyes

Keegi proovinud on?
Vasta

(19-02-2014, 12:18 PM)v6sa Kirjutas:  
(19-02-2014, 11:50 AM)raivo45 Kirjutas:  ...
Või istub russi starter T40le üks ühele?

Vat seda väidetakse paiguti küll. Mõõdu järgi võiks istuda...Rolleyes

Keegi proovinud on?

see on enamvähem vist russi originaal starter http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et ja sama on ka T-40 originaal starter ainukese vahega,et T-40 oma ots on avatud teise külje pealt kuna starter paikneb paremal mootori küljel ja russil vasakul küljel. Siit võib ju järeldada,et reduktor starteriga pole vahet kuhu ta paigaldada kas siis T-16M,T-25,T-40,MTZ http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et ja pealegi on T-25 starter olnud T-40 peal ja seljuhul pidi ka kompressiooniga suvel mängima.
Vasta

Vabariigi aastapäeva sai seekord tööga tähistatud... ja hiljem ka grillhooaeg täispööretel käima lükatud. Wink

[Pilt: DSC_0005.JPG]

[Pilt: DSC_0030.JPG]

[Pilt: DSC_0022.JPG]

[Pilt: DSC_0079.JPG]

[Pilt: DSC_0086.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

R ä m e SÕIM sa eputad? Kõrvaklapid ilusti armatuuri peal sõidu aegu... Millest me räägime Wink

Head Vabariigi Aastapäeva!
Vasta

(25-02-2014, 00:03 AM)hillar2 Kirjutas:  Kõrvaklapid ilusti armatuuri peal sõidu aegu... Millest me räägime Wink

Head Vabariigi Aastapäeva!

Big Grin

Eks need klapid on ikka asjapärast seal, mõni hetk hiljem panin pähe... Wink
Kuna põrandal pole hetkel kummimatte ning armatuuri alune on ka praktiliselt lahtine siis seda müra ikka natuke on seespool, mitte küll niipalju kui bellarussis kuid siiski. Kuradi hea saaks küll kui seest ära vooderdaks aga antud masin seisab tegelikult enamus ajast ning seda veel lageda taeva all, eks vast kujutate isegi ette mis igalpool mattide vahel ajajooksul toimuma hakkab. Sellel samal jumzil keevitasin juba korra seespoolt tiiba... Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ei viitsi googeldama hakata, aga teema autorile selline hea küsimus, et kui kõrgele jumz oma koppa tõsta suudab ja mis raskust oma max kõrguse pealt tõsta jõuab.

Äkki oled proovinud midagi kõrgele sikutada, või kõrgelt võtta.

Kas 6m tõstab ära?

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

Luik, sinu varasalve kuluks selline küll ära: http://www.soov.ee/laanevirumaa/Jumz_262...m?ca=1&w=3

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(25-02-2014, 17:10 PM)phyl Kirjutas:  kui kõrgele jumz oma koppa tõsta suudab ja mis raskust oma max kõrguse pealt tõsta jõuab.

Äkki oled proovinud midagi kõrgele sikutada, või kõrgelt võtta.

Kas 6m tõstab ära?

Tsitaat:Технические характеристики экскаватора:
• глубина копания - 4,25м;
• высота выгрузки - 3,2 м;
• радиус копания на уровне стоянки - 5,3 м;
• угол поворота стрелы - 180 град.;
• V ковша экскаватора - 0,28 м/куб;
• V ковша погрузчика - 0,63 м/куб.

See küll 2010 aasta toodangu kohta aga ega vanad ka kaks korda kõrgemale tõsta.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Nädalavahetusel tõstsin 1250kg kaaluvaid betoonplokke poolhaake peale, see on kaalupoolest suht lagi. Väga küljepeale ei kannata keerata. Uuema laaduri kopp oli vastukaaluks ette sahapeale toetatud, muidu ei saanud neid jurakaid maaseest kätte.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Miks siis üldse selle uuema laaduriga ei tõstnud?

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Vaatasin neid viimaseid pilte ja mina kui uus kasutaja aga Eestis ringi sõitev inimene võin vist täpselt öelda,et trakatsi kabiinist paistab Viljandi-Tartu maantee.Pildistatud KAIMI sildi juurestBig Grin
Vasta

(25-02-2014, 22:55 PM)hannest Kirjutas:  Miks siis üldse selle uuema laaduriga ei tõstnud?

Ei volvo ega JCB lihtsalt ei jõua tõsta... kui kaitseklapid peal... Wink

Peaks vähe timmima masinaid siis saaks ka uuema tehnikaga toimetada selliste tööde puhul kuid tegelikult pole vajadust, paar korda aastast võib jumzi ka muuks otstarbeks kasutada kui ainult soos kraavide puhastamiseks... Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Võsota võgruzki ei ole ilmselt see mõõt kuhu on võimalik kihv toetada...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(26-02-2014, 23:23 PM)Marko Kirjutas:  Võsota võgruzki ei ole ilmselt see mõõt kuhu on võimalik kihv toetada...

Väga täpne märkus aga 6m ka mitte, mida oli küsitud. See ju peaaegu kaks korda kõrgemal.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Mul tekkis selline küsimus, et palju on paberites lubatud suurima haagise mass? Mul ilutseb seal ümmargune null Sad
Veiko

MTJ.EE
Vasta

(28-02-2014, 08:21 AM)Veiko Varik Kirjutas:  Mul tekkis selline küsimus, et palju on paberites lubatud suurima haagise mass? Mul ilutseb seal ümmargune null Sad
Veiko

Soolo Jumzi suurimat haagise lubatud massi peast ei mäleta aga EO-l on ümmargune 0. Wink Mul on sellised paberid kus see lahter on lihtsalt tühi mis jätab tõlgendamiseks rohkem ruumi,tühi lahter tähendab samas et piiranguid pole...
Teistel EO jumzidel aga on kohe kindlasti selle kohapeal numero uno, ehk 0 Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Tõstekõrgus jäi ikka mainimata Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne