Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)

Lisaks kommentaari et ega reaalset töötegemist videodel nagu polegi, rohkem selline silumine-nokitsemine. Toungue Veeretasin täna jälle kaevurakkeid, sest rakised ununesid järjekordselt koju... Hea video oleks saanud täna õhtul kui kruusa laadimine oli, ääreni täis kopad max kõrgusele. Esimest korda vist sai jumzil hüdroõli korralikult kuumaks ning tagasi kojusõites täis lastiga pani isegi turbo punastama... Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ole mureta Meelis,varsti tulen sulle hoovipeale kaameraga. Siis ajame mõne 6 silindrise Altai mootoriga DT-75 kollektori punaseks.Wink


Vasta

Refr:
See väike soolo muuta võib ju kõike
kui meid ootab aeg olla koos ja ajada sisse need read
Üks väike soolo, põld veel veidi ootab
tuttav rattapaar saatmas mind, kui aeg on käes...

ehk seeekord natuke soolo Jumzist.

Kümne aastaga on tulnud masinale juurde lausa 5 töötundi... seega ei saaks öelda et masinal meeletu tamp taga oleks. Võrreldes DT-75ga, millele olen sama ajaga tervelt 3töötundi suutnud juurde keerata... Wink Smile

Soolol on tehniline pool nüüdseks suht OK, kosmeetiline pool on veel jäänud. Kuna senini oleme vaod sisse ajanud T25ga mis üldiselt on üks korralik hunnik sitta siis seeaasta saab vist jumz selle töö endale. Wink Isa igatahes on paar päeva ümber jumzi askendanud ja miskit ka sinna külge keevitanud, paar tundi jäi veel nokitsega. Tegin hüdrovoolikud ka ära ning viimast hülssi pressides andis press otsad, rõngastihend ei tahtnud enam koostööd teha ja lahkus töökohalt.

Vaoajaja tuleb kolmene sest kiiret pole kuhugi ja laiusepoolest võib vaoajaja terve suve all istuda, isegi kündmisel ei sega. Viiene hakkab juba segama. Kuna kartulisordid on sellised vägevad siis seekord sai vaolaiuseks tehtud 70cm... Wink Sellised korralikud vaod, muidu kartulid ajavad end vaost välja ja sügiseks rohelised.

Topeltrattad vaja veel alt ära korjata.

[Pilt: DSC_0407.JPG]

[Pilt: DSC_0408.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(22-04-2014, 20:37 PM)mlsluik Kirjutas:  Soolol on tehniline pool nüüdseks suht OK, kosmeetiline pool on veel jäänud. Kuna senini oleme vaod sisse ajanud T25ga mis üldiselt on üks korralik hunnik sitta siis seeaasta saab vist jumz selle töö endale. Wink Isa igatahes on paar päeva ümber jumzi askendanud ja miskit ka sinna külge keevitanud, paar tundi jäi veel nokitsega. Tegin hüdrovoolikud ka ära ning viimast hülssi pressides andis press otsad, rõngastihend ei tahtnud enam koostööd teha ja lahkus töökohalt.

Vaoajaja tuleb kolmene sest kiiret pole kuhugi ja laiusepoolest võib vaoajaja terve suve all istuda, isegi kündmisel ei sega. Viiene hakkab juba segama. Kuna kartulisordid on sellised vägevad siis seekord sai vaolaiuseks tehtud 70cm... Wink Sellised korralikud vaod, muidu kartulid ajavad end vaost välja ja sügiseks rohelised.

t25l pole midagi viga aiamaa harimisel . Kui ta ilma kabiinita, laiemate ratastega ja muldaja kõhuall on siis saab maksimaalselt 40x40meetri aialapi peal hästi hakkama. Suurema põllu peal aga tõsine nuhtlus ja kondimurdja.

Muldaja osas kas sa ei karda, et see nelikant toru ära paindub? Mul endal on muldajad enamikus torud Välisl: 70mm Sein 8 või 10mm ja pöörlema pandud rusi kepsude peale. Ise mitmeid õhukese seinaga torusid kõveraks väänanud, mis enamjaolt tingitud raskest pinnasest ja jõust, kui traktoril muldajast jõud üle käib.
Põllumajandusfoorumis jälle kartulikasvatajate pealt vaadates on viimasel ajal vao laius suurenenud (nõuka aja 60cm tänapäeval juba 75cm) Tingitud enamjaolt sellest, et siis saab mtzi kasutada. Laiema vaoga jällegi on piisid 3tk kõrvuti.

See projekt tundub hetkel hea algusega ja ehitajale külma närvi ja häid planeerimisoskusi.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(22-04-2014, 21:04 PM)unimüts Kirjutas:  Muldaja osas kas sa ei karda, et see nelikant toru ära paindub?

Kardsin küll kuid siinkohal saigi kaks priskemat vinklit omavahel kokku keevitatud... see juba naljalt järgi ei anna... Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Läbipaindumine oleneb materjali enda omadustest(loe: puhtusest).
Kahjus ei oska keegi öelda,millest täpsemalt siis selle veneaegse vaheltharija nelikant toru koosneb. Kindlasti mängib metalli puhul oma osa ka kristalle struktuuri korrapära ja aheraine % sulamis.


Kui valmis saad selle asja ei maksa minna kohe säärast maad kohe harima,kus on kõvasti kive. Ning maapind peale äestamis ise on nagu betoon.Big Grin Viimane esineb savi ja saviliiv muldadel üsna tihti,kui pealmine kiht kuivab pealt kõvaks.

Meelisele: selle laulu refrään jääb hästi meelde aga ma ei mäleta kahjuks enam,kes selle autor oli.Rolleyes


Vasta

(22-04-2014, 21:51 PM)MAZ Kirjutas:  Meelisele: selle laulu refrään jääb hästi meelde aga ma ei mäleta kahjuks enam,kes selle autor oli.Rolleyes

Lauri Liiv vist.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(23-04-2014, 02:00 AM)viplala Kirjutas:  
(22-04-2014, 21:51 PM)MAZ Kirjutas:  Meelisele: selle laulu refrään jääb hästi meelde aga ma ei mäleta kahjuks enam,kes selle autor oli.Rolleyes

Lauri Liiv vist.

Pidurr lõõritab jah, muusika kirjutas Sven Lõhmus ja sõnad Sulev Lõhmus...

Black Velvet ühesõnaga...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Esimesed vaod on igatahes tehtud, sai krunt ka seniks peale kui värvimisjärg ükskord selle masinani jõuab...

Sellest sai siis "aiatraktor".

[Pilt: DSC_0442.JPG]

[Pilt: DSC_0438.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Veel üks video,mida tuli siiski lühemaks teha. Mobiil telefon rikkus asja ära.


Vasta

Kas see on ka Jumz?

[Pilt: XqrTpiq.jpg]

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Belarus vist. Topitakse neile ka vist nüüd seda "Jumzi koppa" külge. Ei pidavat väga hästi Belarussi pooltelgedele mõjuma, on siin foorumis varem öeldud.
Vasta

Praegusel ajal on jah sellise kopa aluseks Belaruss, Eestiski neid päris mitmeid liikumas. Videos juhtus sama nagu mul, pooltelg murdus.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Russi teljed on ainulaadselt viletsad, jumzil seevastu on tunduvalt tummisemad. Vanemal MTZ 50-el on samuti vähe priskemad teljed sees.
See selleks.

Jumz elus ja paremas korras kui kunagi varem. Käigukastianomaaliale tegin lõpu lihtsalt fiskaatorite vedrusid pikemaks venitades, ei tahtnud käigud kuidagi vaba peale püsida, kergelt võis kaks käiku sisse lükata. Sellega on nüüd korras. Veidi lihvisin fiksaatoreid ka et libedamalt liiguks ja kinni ei jääks.

Tänud kodanikule Veiko Varik kes organiseeris jumzile enda ülejääkidest ühe korraliku roostevabast korstna. Mäletate, eelmine suvi tegin kiirelt ühe torujupi nö ajutiseks lahenduseks seni kuni poest uue toon.... aasta juba möödas, nüüd sai igatahes korralik toru külge. Seest on eraldi toru millel avad sees, välimine toru on ümber keevitatud. Väga hea häälega igatahes.
Kui grammike lühemaks teha altpoolt siis oleks väljanägemine vähe parem kuid tuulega veab vingu kabiini, las olla enne kõrgemal.

[Pilt: CAM00982.jpg]

[Pilt: DSC_0009.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Vahepeal polegi miskit tarka masina juures toimunud, ainult kalla ja talla...

[Pilt: DSC_0002.JPG]

[Pilt: DSC_0014.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Njah nii saab ka, kuid lihtsam oleks olnud Altai mootoriga lindiga sellest üle sõita olnud. Nii nagu üks sell, Nõo alevi külje all. Tegi vanade sapikute,mossede ja ladadega. Muidugi viimased on palju nõrgema konstruktsiooniga kui pildil olev auto. Ning seal oli ilmselt probleem selles,et kõik vanad romud ei tahtnud konteinerisse mahtuda. Seega tuli neid kokkupoole pressida.[/size]


Vasta

(15-05-2014, 20:40 PM)MAZ Kirjutas:  Njah nii saab ka, kuid lihtsam oleks olnud Altai mootoriga lindiga sellest üle sõita olnud.
Nädalavahetus veel ees, küll ma mingit tsirkust veel välja mõtlen... Wink Vedasin täna ronte kokkuostu, ainult see molu jäi viimata. Ühest autost on kehv üle sõita DT ga sest kipub kuramus maha libisema alguses... Kaks kõrvuti on vähe turvalisem... Kui mine tea, ehk tõesti.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

oota nüüd veidi ma tulen ja kauplen selle molu jupstükid välja! Saad rohkem Big Grin

Veel pole maha löödud
Vasta

Nagu ühe pildi taustalt paistab siis saunabussi ehitus väga ei edene vist Smile
Vasta

(15-05-2014, 23:39 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Nagu ühe pildi taustalt paistab siis saunabussi ehitus väga ei edene vist Smile

Ega ei edene tõesti, traktorid on sisustanud viimase aasta...
Saunabussil ülekanded, autom kast ja vahekast said küll vahepeal valmis, samuti mootorile tegin kaprem'i, uus sisu sees ja nurrub nagu kassipoeg.
Saunabussi raam ise ootab liivapritsi, väike 40l prits on aga sellega kohe mitte ei viitsi. Nüüd otsingi suuremat sest pritsitöid tuleb pidevalt peale... Tamperes käisin ühte tööstuslikku vaatamas aga voolikud ja otsad olid puudu... tünni oleks võinud ise ka teha, põhiline siiski düüsid ja klapid...

Pakkumised on teretulnud... Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne