Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)

(25-09-2014, 14:23 PM)saarrand Kirjutas:  Segan veel sinu teemat. Ega originaal istet ei ole üleliigset? Mul hetkel lahtine taburet sees.

Võid minu oma mingi aeg endale saada, püüan lähiajal uued istme paigaldusega tegeleda...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(25-09-2014, 15:13 PM)mlsluik Kirjutas:  
(25-09-2014, 14:23 PM)saarrand Kirjutas:  Segan veel sinu teemat. Ega originaal istet ei ole üleliigset? Mul hetkel lahtine taburet sees.

Võid minu oma mingi aeg endale saada, püüan lähiajal uued istme paigaldusega tegeleda...

Panen end sinu istmele uueks omanikuks kirja!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Natuke jutu jätkuks... Liigub neid pool kodukootud kopakesi veel ja veel...
http://album.ee/node/28947379/50347479

Kadund vanaisa kunagi lappas kokku ja nüüd aeg-ajalt ikka saab toimetada. Täna just tirisin ta võserikust välja, kontrollisin õli, kardaanile määret ja naabri juurde sõnnikut peale tõstma. Esimest kopatäit kokku surudes plärts ja voolik katki... Sellepärast pildil väheke tatine. See pangeke seal jagaja all on seetõttu, et vähe lekib ja kippus varem otse kummikusse sisse tilkuma... ajutine ja igavene lahendus!
Aga tänased koormad tehtud, pill pestud ja ootamas uut väljakutset...

Ainult loll teab seda, mida ise näinud ei ole.
Vasta

Maaparandus 21.sajandi eestis. Kui ikka eelkäijad on sõnnikut teinud,tuleb vead korrigeerida. Wink
Kuna üle kraavi ei saanud enam ja naabrer on vana ........ siis tuli uus ülekäik teha lasta.

Eks Meelis ise räägib lähemalt,mida ja kuidas tegi.


Vasta

(07-10-2014, 11:41 AM)MAZ Kirjutas:  Eks Meelis ise räägib lähemalt,mida ja kuidas tegi.

Antud videos sai kraavipõhjast kive ja muud prügi välja urgitsetud et saaks sinna hiljem truupi sisse tõsta, siis sai muldkeha peale veetud koos okste ja muu võsaga segamini ning metsateele sobilik ülesõit oligi valmis... Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ole hea, kirjelda, kuidas sul seisuasendis on tagasilla blokeeringu pedaal. Mul hetkel pedaal vastu põrandat, aga käega liigutades hoob tagasilla ei liigu. Mõni pilt ei teeks paha, sven arvas, et kaas valesti peal.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(08-10-2014, 17:50 PM)saarrand Kirjutas:  Ole hea, kirjelda, kuidas sul seisuasendis on tagasilla blokeeringu pedaal. Mul hetkel pedaal vastu põrandat, aga käega liigutades hoob tagasilla ei liigu. Mõni pilt ei teeks paha, sven arvas, et kaas valesti peal.

Jalutasin oma tagavarade juurde ja tegin kiirelt ühest tagasillast pildi, väljaspoolt peaks see süsteem selline välja nägema... Wink   

[Pilt: CAM01605%5B1%5D.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Mõned ksf MAZ poolt tehtud pildid ka lisaks, sai käidud ükspäev tema talus kaevamas ja muid tõstetöid teostamas.. Wink

Pilte sirvides jäi silma et märkamatult on sügis kätte jõudnud...

[Pilt: SAM_4067.JPG][Pilt: SAM_4062.JPG][Pilt: SAM_4060.JPG][Pilt: SAM_4056.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Üks nendest tõste töödest oli üks maasisse unustatud elektripost,mis leiab peagi kasutuse ühe hoone vundamendi täitena.  Wink
Post oli maa sees juba niikaua kui ma mäletada suudan nii,et julgelt 25.a oli see samas kohas. Mitu korda on selle posti otsa, mehed oma lattniidukeid ja auto velgi kõrevaks sõitnud. Nüüd siis sai see probleem lõpp lahenduse. 


Vasta

Kuule Meelis, tunnista üles mitu tundi sul ööpäevas on? 24 kindlasti mitte, sa jõuad igale poole ja tegutsed igal pool. Kadedaks ajab.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta

(08-10-2014, 20:26 PM)hellrix Kirjutas:  Kuule Meelis, tunnista üles mitu tundi sul ööpäevas on? 24 kindlasti mitte, sa jõuad igale poole ja tegutsed igal pool. Kadedaks ajab.

Pole seda vaba aega üldse niipalju kui tahaks, Maz'ile pidin vist juba augustis kaevama minema...  Jõuaks rohkem aga igast kuust kaks nädalat olen kodumaast eemal mis kõvasti hoogu maha tõmbab mitmetel huvitavatel projektidel. Selle eest need ülejäänud kaks nädalat siinmail lähevad lausa linnutiivul...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Tänan tagasilla pildi eest! Ega sul ühelgi tagavara sillal seda vedru üleliia pole, mis hooba tagasi hoiab?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Mis mõõdus see vedru on(loe: pikkus,laius,läbimõõt)?

Jah ega see tiigi puhastus veel lõppenud ole. 2015.a tuleb seda aktsiooni uuesti korrata ja siis peaks olema asi,korras ka. Kõige nürim töö on hoopis sõita selle kopaga edasi tagasi ja nühkida sahaga olematut põlluteed.


Vasta

(10-10-2014, 12:50 PM)MAZ Kirjutas:  Mis mõõdus see vedru on(loe: pikkus,laius,läbimõõt)?

Kuna mul endal on see vedru üldse puudu, siis raske öelda. Ehk keegi oskab aidata?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(10-10-2014, 16:29 PM)saarrand Kirjutas:  
(10-10-2014, 12:50 PM)MAZ Kirjutas:  Mis mõõdus see vedru on(loe: pikkus,laius,läbimõõt)?

Kuna mul endal on see vedru üldse puudu, siis raske öelda. Ehk keegi oskab aidata?

Kuna terve päeva olen patrioodi kombel väljas vihmakäes eesti elu edendanud ja muid asjatoimetusi teinud, siis hetkel mitte ükski vägi ei suuda mind praegu peale sauna vihmakätte tagasi ajada, seega sobita sinna selline vedru mis pedaali tagasi jõuab tõmmata ning üleval hoida. Ära väga tummist vedru pane, viskab kergema mehe muidu pedaalipealt minema... 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Pildi all jutt käib teise masina kohta.
Vasta

(11-10-2014, 00:05 AM)pen.skar Kirjutas:  Pildi all jutt käib teise masina kohta.

Jutt käib Jumzist endiselt, kopaosa pole tähtis. Pole ju vahet kas tegu on EO või PEA 1.0...      
Samamoodi on bellaruss endiselt bellaruss, pole vahet kas veab käru või künnab põldu.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

http://www.youtube.com/watch?v=fS1WT6n9mXI
http://www.youtube.com/watch?v=V26S8cPDM9s
http://www.youtube.com/watch?v=7YoDhxVlXcU
paistab päris hea Big Grin
Vasta

See pumba reduktorist väljavõtte saamine on pealtnäha lihtne aga siis tekib mul üks lihtlabane küsimus, kuidas see tagasillaga sünkrooni saada. Pump ju sõtlub mootori pööretest ja käib alati ühtepidi. Kas siis võetakse alustuseks käigukast ette?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne