03-05-2015, 08:39 AM
Kuigi ma selleni vist sel aastal ei jõua, olen ma ikkagi tahtmist täis ka oma masinale topeltrattad taha panna. Küsimus aga on, et miks on hea/parem, et teine ratas kinnitada nende viie suure augu kaudu, kui seda saaks teha ju ka tsentrile lähemal olevate nelja väikese augu abil, mis muidu on lisaraskuste kinnitamiseks mõeldud?
Ja teine küsimus ka. Vaatasin Su kogu teema põhjalikult läbi, aga ei leidnud tagarataste vaherõngaste tehnilisi andmeid - pikkus, laius, kõrgus, paksus. Ehk jagad neid, siis teistel vähem jalgratta leiutamist. Aitäh!
Ja teine küsimus ka. Vaatasin Su kogu teema põhjalikult läbi, aga ei leidnud tagarataste vaherõngaste tehnilisi andmeid - pikkus, laius, kõrgus, paksus. Ehk jagad neid, siis teistel vähem jalgratta leiutamist. Aitäh!
Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.