Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)

Kes raatsib, siis kaubanduses on saadaval ka tehasetoodetud detaile - küll MTZ omad, aga Võru poe onu väitel sobivad ka JuMZ'ile. Miskine 70 raha koos uute tikkpoltidega ühe ratta vahetüki eest
Vasta

(04-05-2015, 22:13 PM)Lapik Kirjutas:  Kes raatsib, siis kaubanduses on saadaval ka tehasetoodetud detaile - küll MTZ omad, aga Võru poe onu väitel sobivad ka JuMZ'ile. Miskine 70 raha koos uute tikkpoltidega ühe ratta vahetüki eest

Kõik kena, aga minumeelest üks lai 701 ratas näeb ikka rafineeritum välja. 
[Pilt: 2632711.jpg?t=3]
[Pilt: 2632712.jpg?t=3]

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

K701 ratas näeb viisakas välja küll kuid siin on mitu aga. Esiteks omast kogemusest võib öelda ei libedal pidamine ümmargune 0, teiseks selline set rattaid koos velgededa maksab 1000-1500€, sama raha eest saab tavalisi rattaid mitme traktori jagu...  Olen üle eesti neid kokku vedanud ja tavaliselt enamvähem korraliku jooksu eest olen maksnud 150-250€.   Kui nüüd viitsiks laiemad vaherõngad ka vahele panna siis topeltratas kannab paremine kui üks tervik, seda on rabas aastate jooksul kõvasti katsetatud ja praktiseeritud.  

Kirovetsi rattad ja veljed sobivad aga metsakale kindlasti paremini, topeltrataste puhul ei peaks metsakal sisemine kilp vastu... 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(04-05-2015, 18:25 PM)mihkelr Kirjutas:  Minu traktorill on näiteks topeltrataste kinnitamine lahendatud niimoodi:
[Pilt: DSC_0323.jpg]
Selline lahendus ei kannata mingit kriitikat. Välimisel veljel ei ole taga toetuspinda ja sedasi on kinnitus aukude mõrad kiired tekkima.
Vasta

Tehnilise poolepealt hetkel suuri täiustusi pole tulnud, GPS/GSM valve hakkas jumzil öösel häiret andma ning tulemuseks sain endale hommiku võimlemise, verised nukid, paar kanstrit ja korraliku 12v kütusepumba... Võib lugeda igati kordaläinud päevaks.  Jäta veel masin metsa... Tuleb ikka koju viia õhtuti, saab rahulikult magada.

[Pilt: DSC_0734.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Smile mis kandis pikanäpumehed tegutsesid?
Vasta

Valve oli vähemalt asjaeest. Cool
Vasta

(11-05-2015, 22:52 PM)mlsluik Kirjutas:  Tehnilise poolepealt hetkel suuri täiustusi pole tulnud, GPS/GSM valve hakkas jumzil öösel häiret andma ning tulemuseks sain endale hommiku võimlemise, verised nukid, paar kanstrit ja korraliku 12v kütusepumba... Võib lugeda igati kordaläinud päevaks.  Jäta veel masin metsa... Tuleb ikka koju viia õhtuti, saab rahulikult magada.

[Pilt: DSC_0734.JPG]

Ma loodan,et verised nukid tekkisid ikka sellest,mil pätt nende otsa kogematta komistas ja nüüd mõned päevad valgust ei näe... Smile

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Igasugused valvesüsteemid on alati asjaeest, läheb neid siis vaja või mitte. Tavaliselt ikka leidub keegi kes kerget raha otsib. 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Üle pika aja olin terve päev jumzi sangas, njaa,  isa töötas üle 20ne aasta jumz ekskavaatori peal...   Vanasti olid mehed rauast, laevad puust, naised kaunid ja autod veel kaunimad. Õhtuks võtab ikka rohkem läbi kui moodsad masinad... Wink

Sai veetud üksikuid vanu kivihunnikuid ja tegeletud muude töödega, oli tarvidus vedada ka paaritonniseid kive mille pealelaadimine on paras ooper, üks selline potsas maha ja lõikas käpalt stutsi küljest... Kopaga tõstsin haavatud käpa siis üles ja lonkasin 2km edasi garaasi juurde kus peale mõningast keevitamist oli stutsi endine kuju taastatud.  Samas sai ka sahale uus aisa polt tehtud kuna vana lahkus teadmata suunas... Wink    Päev jätkus ja rohkem üllatusi ette ei tulnud. 

[Pilt: 20150524_105719.jpg]

[Pilt: 20150527_125022.jpg]

[Pilt: 20150527_122005.jpg]

[Pilt: 20150527_125034.jpg]

[Pilt: 20150527_142920.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kui see käru vaid rääkida oskaks... Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(28-05-2015, 01:41 AM)viplala Kirjutas:  Kui see käru vaid rääkida oskaks... Big Grin

Eks see võtaks ennaski sõnatuks kui see käru enda elust rääkima hakkaks...

Eelmise riikikorra ajal kui ettenähtud aastad Ulilas riigitööd tehes sel kärul täis, sai siis laaditi peale koorem tuhka ning viidi käru koos koormaga prügimäele viimsele puhkepaigale.  See võis olla 80ndate alguses. Isa aga otsustas kärule uue elu anda ja lohistas mehaanikasse kus see siis paar päeva sulas ning seejärel sai ka koorma maha kallutada. Kuna puidust ported olid läbi ning lauda oli endalgi maja ehituseks rohkem vaja siis uued ported tegi metallist kuna seda oli käes piisavalt. Kuna samal ajal oli ka olemas üheteljeline käru, siis suurt kasutust see ei leidnud, seisis peamiselt metsaveeres kuni selle ajani mil mina traktoritega rohkem tegelema hakkasin, sai siis võsast välja tõmmatud, uued rehvid alla ning kinniroostetanud pidurisüsteemid läksid ka vanarauda. Sel ajal oli mul isiklik traktor T16, mille haakes sellega siis heina vedasin peamiselt.  

Raam on sel algusest saadik lookas olnud, ehk koormaga on sisse vajunud kunagi ja toore jõuga on proovitud välja sikutada. Üldiselt on tegu täiesti arvestatava käruga, T40 jaoks jääb natuke suureks aga jumzi haakes lohiseb mul pidevalt.  2tonniseid paneele panen 4 tk peale.... 

Kallututab küljepeale või taha, mida veel tahta.  Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Vaatam neid pilte ja noo kurat võtaks, kodumaa on ikka ilus küll...  Looduse poolest lausa maapeale paradiis minuarust.

Kiviaiale käisin nurgakivi toomas, suur tükk pidi suu lõhki ajama...   Big Grin



[Pilt: 22200_974181742621674_2181656362938480302_n.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Arvatavasti on sel sindril ka pidurepedaale natuke rohkem kui üks? Sel juhul on kõik korras ju Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Vihjamisi võiks öelda, et ma täna nägin sarnaseid põlde, liikudes ühe samasuguse Jumzi ostule. Ütleme nii, et sina oled süüdi Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(28-05-2015, 23:14 PM)Marko Kirjutas:  Arvatavasti on sel sindril ka pidurepedaale natuke rohkem kui üks? Sel juhul on kõik korras ju Smile

Piduritega nikerdasin teepeale ning siis lohistasin mööda teed kiviga kodupoole ajama...  Big Grin
(29-05-2015, 00:15 AM)viplala Kirjutas:  Vihjamisi võiks öelda, et ma täna nägin sarnaseid põlde, liikudes ühe samasuguse Jumzi ostule. Ütleme nii, et sina oled süüdi Smile

Tunnen kaasa  Toungue Rolleyes

Jumzid meie peres on selline hea traditsioon mis kandub vist edasi põlvest põlve... Kantrimuusika, oma kodu ja seal hoovis üks jumz peab olema, ülejäänud võib olla... Wink  Cool   Mul on kogemata neid jumze vähe rohkem kätte sattunud ja lõppu ei paista tulevat...  Big Grin
Et siis family tradition...


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(29-05-2015, 00:15 AM)viplala Kirjutas:  Vihjamisi võiks öelda, et ma täna nägin sarnaseid põlde, liikudes ühe samasuguse Jumzi ostule. Ütleme nii, et sina oled süüdi Smile

Et siis varsti võib öelda Tere tulemast JUMZimeeste sekka? ! Smile

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(29-05-2015, 08:07 AM)saarrand Kirjutas:  
(29-05-2015, 00:15 AM)viplala Kirjutas:  Vihjamisi võiks öelda, et ma täna nägin sarnaseid põlde, liikudes ühe samasuguse Jumzi ostule. Ütleme nii, et sina oled süüdi Smile

Et siis varsti võib öelda Tere tulemast JUMZimeeste sekka? ! Smile

Loodame Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Mõnikord on mul jumz suuremal kopal abis, teinekord tuleb aga väiksem kühvel jumzile appi võtta... Wink

Jumzi puhul täheldasin seda et välimised topeltrattad on 80ndatest ja suht siledaks kulunud, kuid ilma mõradeta, sisemised voltryerid on alla 8a vanad, kulunud täiesti ebamääraselt ning vähe, kuid totaalselt läbi, käisin põhja-all hüdrovoolikut vahetamas ja pidin infarti saama, rehvid täiesti mõranenud ja koortriie paistab. Aja küsimus mil ükskord laiali lendab... juhtus vist vähe nigel partii olema, peab uued mitased ära tellima igaks juhuks.

[Pilt: DSC_0777.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Tere Jumzi huvilised! Mul oma jumziga selline mure, et ei hoia pööramis ketti millegi pärast pingul Sad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne