Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)

Milline versioon sul on?
Minu oma oli lõpuks probleem see, et ühepoolse voolu klapid ei pidanud. Mõlemast jõusdsin vabalt suuga läbi puhuda. Uusi asjalike pole veel leidnud.
Veiko

MTJ.EE
Vasta

(11-06-2015, 12:52 PM)Veiko Varik Kirjutas:  Milline versioon sul on?
Minu oma oli lõpuks probleem see, et ühepoolse voolu klapid ei pidanud. Mõlemast jõusdsin vabalt suuga läbi puhuda. Uusi asjalike pole veel leidnud.
Veiko

eo-2621, lõdvaks läheb ta siis kui sidurit lahutada muidu kui tööd teen toimib kõik ilusti Sad
Vasta

Jaanilaupäev oli tegus, küll sai niidetud ja kaevatud, tõstetud ja niisama pulli tehtud...   Jumz pressis end ka mõnele pildile.

[Pilt: DSC_0827.JPG]

[Pilt: DSC_0829.JPG]


Nüüd aga hääd jaani jätku ja ilusat võidupüha teile kõigile!  
Minupoolne kummardus kõigi kaasfoorumlaste ees ning jätkake samas vaimus! 


Ahoi ahoi eesti neiu....  





'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Võibolla natuke loll küsimus, aga küsin ikka Toungue 
Kas ma saan õigesti aru, et antud JUMZil on peal turbo või mispärast teeb ta seda teistsugust häält? https://www.youtube.com/watch?v=vZ5BqodW_vI
Kui palju selliseid üldse toodeti? Oma silmaga olen näinud ainult ühte. Kunagi oli valla traktor selline JUMZ ning alati oli juba kaugelt kuulda seda mõnusat mürisevat häält kui ta kuskil sõitis.
Vasta

(27-06-2015, 11:24 AM)bruno5 Kirjutas:  Võibolla natuke loll küsimus, aga küsin ikka Toungue 
Kas ma saan õigesti aru, et antud JUMZil on peal turbo või mispärast teeb ta seda teistsugust häält? https://www.youtube.com/watch?v=vZ5BqodW_vI
Kui palju selliseid üldse toodeti? Oma silmaga olen näinud ainult ühte. Kunagi oli valla traktor selline JUMZ ning alati oli juba kaugelt kuulda seda mõnusat mürisevat häält kui ta kuskil sõitis.
Meelis tootis ise  Cool . Bruno, Sa loe kogu teema algusest lõpuni läbi, leiad veel nii mõndagi huvitavat.

Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.
Vasta

Vahepeal palju vett merre voolanud, veel rohkem pinnast läbi jumzi kopa käinud ja vaatide viisi kütust läbi pihusti pressitud... seega oleks aeg vahepeal hooldus ette võtta. 

Vahetasin hüdroõli, mootoriõli, klapivahed sai üle käidud ja pihustid kontrollitud ning kõrgsurvepumpa timmisin ka vähe. 
Asi sai alguse selllest et ise ei olnud mõnda aega masinat kasutanud ning täna käisin metsas suure käruga turvast toomas, koorem oli ka muidugi tummine kuid nagu ei olnud seda õiget tulekut, turbokas käis nagu poole tuulega ja plagin ka mootoris...

Võtsin lahti ülemise otsa ja turboka ka maha... tuleb tunnistada et Schwitzerisse on tekkinud pääääris korralik lõtk. Vanast ajast oli meelde jäänud et vana malli garretil olid samad puksid sees, vahetasin siis külmakoja poolse ära ning nüüd käib julgelt mõnda aega, tuleb mõelda kas uue turbo peale või selle remondile. Hetkel veel koda ja turbiin terved ja korralikud. Kellel on lõuna eestis head varud kohapeal et selline S2 kiirelt korda teha?   Oskate kedagi soovitada?      Üks võimalus on ise tellida rem komplekt aga siis pole kedagi süüdistada kui pärast ei sobi või värk ei käi... Wink  Big Grin      Korra vaatasin riiulist ka mingit x firma turbokat mis korraliku suure kojaga ning suurte topelt labadega...  Külmakoja saaks ka õiges suunas keerata ning olekski nagu ok, isegi kollektori flants sobis kuid kuumakoja lõõr oli kahtlaselt väike, seda tuleks küll vähe freesida ja viilida Wink  See nö tagavara variant.   Siis on veel mõned tutikad TKR 8-sad kuid jumzile sobiks pigem TKR6...   Või kaks väikest garretit Wink  Big Grin  See selleks...   Praegu käib

Klapid olid ok, paaril klapid timmisin vahe veidi suuremaks.
Pihustid olid ka täitsa korras, kaks olid 165bar ja kaks 175bar'i ning kõik pihustasid ilusti ja tirisesid nagu uued. Eks ongi ju nagu uued sest paar aastat tagasi said uued otsad kõik külge... Hiljem peale pannes hakkasin alles mõtlema et oleks võinud ikka natuke aega võtta ja kõik 150-160bar'i vahele keerata, ksp on ka ju sellel mootoril suht vana ja äkki ei jõuagi 170bar pealt kõike kütust läbi suruda. On olnud juhus mul alles kui 140 pealt sai keeratud 165 peale ja noo üldse ei olnud enam jõudu, pump lihtsalt ei suutnud enam läbi suruda.  Aga pole viga, hetkel käib küll...   Andsin pumbast ka rohkem peale ning tõstsin ka pöörded 2000 peale...  Ärge seda kodus järgi tehke, selleks peab mootor ikka korralikult tasakaalus olema... Wink  Pika kolvikäiguga mootoril tuleb pööretega ettevaatlik olla.  Rolleyes

[Pilt: 20150725_194728.jpg]

[Pilt: 20150725_194735.jpg]


Mitu jumzi on pildid?

[Pilt: 20150725_212831.jpg]

Kerge test ka peale hooldust Wink


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

4 Jumzi pildil


Vasta

Üks veider küsimus. Kuidas see pihustite surve reguleerimine käib? Ma olen neid pihusteid näppinud ja käes hoidnud, aga pole sellele tähelepanu pööranud. 

Almost Again
Vasta

Lätis on siis http://nerings.lv/ (koduleht ka eesti keeles)

Kohalikest tegijatest on juttu siin teemas: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=8999

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(26-07-2015, 09:21 AM)Necro Kirjutas:  Üks veider küsimus. Kuidas see pihustite surve reguleerimine käib? Ma olen neid pihusteid näppinud ja käes hoidnud, aga pole sellele tähelepanu pööranud. 


Ei ole üldse veider küsimus, pole meist siin keegi sündinud tark ning mis saab veel meeldivam olla kui noor kodanik kes tahab õppida. Wink

Pihustil keerad ülemise kopsiku pealt ära, see kuhu tagasivoolu toru kinnitub. Mul on tehtud spets rakis kuhu pihusti sisse viskan et seda lahti saaks keerata aga üldiselt saad kruustangide vahele panna pihusti  ja siis kaane lahti keerata. Seal kaane all on ühe peenike polt koos stoppermutriga, umbes nagu klappide reguleerimine... Keerad stoppermutri lahti ja siis kruvikeerajaga saad seda keskmist polti keerata, päripäeva keerates surve tõuseb ja vastupäeva keerates langeb. Veerand pööret on ca 10-15bar'i...     Kui õige surve käes siis hoiad kruvikaga polti kinni ja samal ajal pingutad stopperi ära. Ja topsik peale tagasi, kriitilise pilguga tuleb vaatada seda suurt vaskseibi seal topsiku vahel, kui see on väsinud siis tuleks uus panna kindlasti muidu hakkab vahelt lekkima.

Otsad peaks ka ühtlaselt pihustama ja olema samas mõõdus. Vaikselt pumbates ei tohiks pihusti läbi kuseda, vaid peaks katkendlikult tirisema...  Vanadel mootoritel võiks olla pihusti surve pigem 10 bari'i madalam kui kõrgem. Madalama survega käib kenasti, kõrgema survega ei pruugi käia. 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Tee üks õppevideo. Nii rõhu reguleerimine kui õige ja vale pihusti lehvik. Siis on kõigile puust ja punaseks.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

ksf! aspelundi poolt viidatud nerings on üks ütlemata tore koht. olen ise käind ja sõpse sinna saatnud ja alati on olnud sama jama.
kaugelt tulnud kunde asjad võetakse kohe ette. tehakse korralikult ja kiirelt ja rahadega nad ka ei oska majandada. enamasti küsitakse vähem, kui algselt telefonis lubatud.
ja väga lahe on vaadata, kui õppind mehad töötavad nigu duracelli jänesed.
võrreldes eesti hindadega, siis ka üheainsa turboga tasub sinna ise kohale sõita.
enne muidugi oleks mõistlik ikka helistada ja parem saata postiga ja piirduda normaalse tarneajaga. küllap siis on suhtumine veel meeldivam.
soovitan soojalt.
Vasta

Irooniahommik?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

lõuna juba ammu läbi. ja kus see iroonia siin oli?
mina kiidan neringsi tsunfti taevani ja ise enam mitte kunagi ei tule mõttele hakata jälle eesti "turboremojate" ukse taga koogutamas käia.
minu isikliku trabandi pasuna puhul oli parim tulemus kolm sotta vähemalt ja paar nädalit läeb aega.
neringsi leidsin kui otsisin jebaist tükke, et teeks äkitse ise. neil oli sääl hulgim kuulutusi. koogel-moogeldasin veidi ja leidsin koduka ja helistasin. esmalt poodi, kus soovitati remo küsimustes töökotta pöörduda ja pealikuga suhelda. tegin seda. pealik väga lahke mees, vaatas järgi, et mulle sobilik on täitsa olemas ja kuna siit sinna enam-vähem kiire transa eest taheti ligi sada raha, siis otsustasin ise minna.
kohapeal eksisin veidi ää ka. (peab ikka lammas olema, see ju nii lihtsa koha pääl) ja kui sinna sain oli aeg hilisem kui praegu. toodi vahetusfondi puhur välja ja selgus, et üks oli garret ja teine kkk. ma ei mäleta, kumb minul oli aga päälik arvas, et mul on parem kui nende pakutav ja et äkki ma ootan ja teevad kohe ää. ja tegivadki. korralikult. molekulideks. pessu ja haavlisse. siis põhjalik mõõtmine. seejärel masindati sinna miskiseid pukse sisse. vahepeal komplekteeriti propellerid ja need aeti mõistagi korralikult tasakaalu ka. ja kui asjandus koos oli siis küsiti törts rohkem kui eesti "parim". tööpäe oli selleks ajaks küll juba tunnike varem lõppenud ja enamus meha kodo läind, a need kellel tuli minu kraamile näpp külge panna olid kenasti keik ootel senikaua.
vot nõnnamoodu. irooniat ma siit ei mõista leida. eks igaüks saab aru nii kuis ise tahab.

ja nüüd palun vabandust, et asjalikku jumzi teemat on saand ohtralt risustatud.
Vasta

(26-07-2015, 14:10 PM)diesel Kirjutas:  ja nüüd palun vabandust, et asjalikku jumzi teemat on saand ohtralt risustatud.

Sellist asjalikku juttu pole siin meil ammu olnud, igatahes tänud ksf aspelundile ja diesel'ile. Eks hoian silmad lahti ning vaatan mis sellest saab. Enne uue puhuri paigaldamist peaks ka eraldi õlifiltri peale panema sest hetkel seda ei ole, sisu oli küll kena ja puhas kuid ikkagi. Hetkel sai küll suht hea kuid mingi aeg tuleb nagunii uus sisu panna..  Hommikul sai kaheksa tonnist käru vedades esimesega asfaltil igatahes esiotsa maast lendu tõusupeal, seega võib hetkel mootori toimetamisega rahule jääda...  Toungue   Koormaga kohalt minnes teisele lükates hoiab ka esisilla õhus...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Päikesega kaevata on ikka paras surm seega sai natuke modivitseeritud seda asja Wink  

  Tänud tartu toonkaasi poistele   http://www.toonimine.eu

Tagumine klaas vaja veel proplastist tuua ning ka esiklaas tuleks uus panna sest vana on suht laines...
Aga muidu väga pro.

[Pilt: DSC_0018.JPG]
[Pilt: DSC_0008.JPG]
[Pilt: DSC_0006.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Nüüd hea hilissügisel ja talvel tööd teha, pimedas ei näe mitte midagi.
Vasta

(28-07-2015, 18:57 PM)huvi5 Kirjutas:  Nüüd hea hilissügisel ja talvel tööd teha, pimedas ei näe mitte midagi.

Ei saa väitest aru...    Jumzi uuematel suguvendadel samuti toonid peal ning seest välja näeb täiesti normaalselt, kergelt tumedam küll tõesti. Väljast sisse vaat ei näe küll miskit...  Päris säästumarketi kile pole.  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

What´s next?  42" võluveljed, spoilerid ja madaldus, carbon look küljeplekid?
Ei sobi see toonitud aken, oleksid võinud kondi peale aretada!
Vasta

Russil on kont peal ning toimib, jumzile pole veel olnud mahti teha kuigi pumbad, radikad ja kontroller selleks otsatarbeks olemas ja ootavad riiulis...   

Pidevalt sisse-välja siiberdades võtab siiski tati lippama seega kõige parem ei ole...  Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne