05-10-2012, 11:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2012, 11:36 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(05-10-2012, 11:06 AM)phyl Kirjutas: ...
Põhi point on see, et kohalikud põllumehed (nende palgatud luuserid) ei ole nõus enam teenust pakkuma - põhilised vabandused on sellised: traktor laguneb, ei ole kasulik, kõik virisevad jne.
Proovi järele ja räägime 7 kuu pärast uuesti Ma oleksin väga meeldivalt üllatunud, kui peaksin oma pessimistliku suhtumise pärast vabandust paluma. Teed ära?
(05-10-2012, 11:06 AM)phyl Kirjutas: Mootoriks oli 8.4 liitrine rida 6 mootor ja seeria nimeks on S233.
http://www.valtra.com/products/tractors/2345.asp
200+ kW - isegi odavalt pääsesid oma 36 liitriga. See suudab maksimaalse pöördemomendi puhul ka 45 läbi suruda. Eriti olukorras, kus juht ei suuda/oska/taha ära kasutada astmevaba jõuülekande ja traktori eluskaalu eeliseid, vaid töötab vananenud tehnika jaoks kunagi sisseõpitud võtetega...
Konkreetse masina puhul tuleks mootori pöörded hoida 1500 rpm peal ja liikumiskiirusega mängida. Kütuse erikulu on madalaim pöördemomendi maksimumi kohal. Nüüd sõltub juhist, kas tal on oskusi ja tahtmist seda madalat erikulu realiseerida või mitte.
Arvesta, et T-150 on sellest nõrgem, kergem ja halvema kaalujaotusega.