08-03-2023, 17:08 PM
Need grammid kilovatt-tunnile on ka täna kenasti saadaval, aga tootjad ei taha neid enamasti väga näidata. Sest neist koorub karm tõde: masinatevahelised vahed on väikesed ja lõppmängus on kordades suurem roll kütuskulule juhi oskusel masina eeldused ellu rakendada (või roolitaha sattnud juhmil/ignorandil oskus neidsamu võimeid ignoreerida).
Pärit siit: https://pruefberichte.dlg.org/filestorag...rio_en.pdf
Selle traktori kõige ökonoomsem töörežiim on umbes 1200 pöörde juures, aga siin tuleb jälgida pöördemomendi kõverat, et üle ei koormaks. Õnneks hüdromehhaanilise kastiga pole võimalik mootorit (ilma erivõteteta) seisma lasta.
Pärit siit: https://pruefberichte.dlg.org/filestorag...rio_en.pdf
Selle traktori kõige ökonoomsem töörežiim on umbes 1200 pöörde juures, aga siin tuleb jälgida pöördemomendi kõverat, et üle ei koormaks. Õnneks hüdromehhaanilise kastiga pole võimalik mootorit (ilma erivõteteta) seisma lasta.