09-03-2023, 10:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2023, 08:48 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Lgp. ksf! plyVal64, palun siirduge istelihase pimedaimasse nurka selle jutuga.
Kütuse erikulu on ainus näitaja, mille järgi saab mootorite efektiivsusi võrrelda. Selle kõvera järgi saab kenasti ajudega juht enda gaasijalga timmida nii, et töö saaks tehtud ilma mootorile häda tegemata ja kütusemüüjate esimese miljardi teenimisse liigselt ei panustataks.
Või teisipidi: kogu inseneriteadus on kontoriroti onanism... Kõik need epüürid ja vektorid ja paindetsüklid ja istud.
2715, palun anna märku, kui graafikutega üle piiri läksin.
Kütuse erikulu on ainus näitaja, mille järgi saab mootorite efektiivsusi võrrelda. Selle kõvera järgi saab kenasti ajudega juht enda gaasijalga timmida nii, et töö saaks tehtud ilma mootorile häda tegemata ja kütusemüüjate esimese miljardi teenimisse liigselt ei panustataks.
Või teisipidi: kogu inseneriteadus on kontoriroti onanism... Kõik need epüürid ja vektorid ja paindetsüklid ja istud.
2715, palun anna märku, kui graafikutega üle piiri läksin.