O:M:V:Talveralli tehnika/varustus

Tere.
Soov osta RAFikule sellised nunnukad võluveljed,kas keegi pakub.Veel ägedam,kui oleks lennukitega.
Tel.56477273
A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

(02-02-2015, 15:29 PM)aksel73 Kirjutas:  Tere.
Soov osta RAFikule sellised nunnukad võluveljed,kas keegi pakub.Veel ägedam,kui oleks lennukitega.
Tel.56477273
A.

Ronal Teddy on velje nimi ja neid vist suhteliselt limiteeritud poldivalemi variantidega, välismaalt võimalik tellida aga hind oli mälu järgi päris krõbe. Lennukitega variant oleks ilmselt mingi custom tehtud värk, ei tea et mõni tootja oleks midagi taolist tootnud
Vasta

(02-02-2015, 01:33 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Peab laskma ennast kontrollida aga nostalgialaks tuli küll peale. Poleks kunagi uskunud, et kandiline matsta kuuskakskuus meeldima hakkab... aga näed, läheb mööda 15-20 aastat ja arvamus muutub. 

Mu esimene auto oli samasugune, nii tosin aastat tagasi, sama kere, vist sama mootorgi, väljalaskeaasta ainult aasta varasem. Seesama konkreetne müügisolev isend ajas endalgi suu vett jooksma. Kaine mõistusega võttes pole mu perel kahjuks sellega midagi pihta hakata ja aega kah pole, enda praegune pereautogi seisab suurama osa ajast jõude.

Vabandust OT pärast teemas.

aeg-ajalt võib üht vana must-valge värvikattega KAVZ-i teedel liikumas nähaSmile

K.G.B.- Keel Gergelt Behme
Vasta

(02-02-2015, 18:02 PM)Coger Kirjutas:  
(02-02-2015, 01:33 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Peab laskma ennast kontrollida aga nostalgialaks tuli küll peale. Poleks kunagi uskunud, et kandiline matsta kuuskakskuus meeldima hakkab... aga näed, läheb mööda 15-20 aastat ja arvamus muutub. 

Mu esimene auto oli samasugune, nii tosin aastat tagasi, sama kere, vist sama mootorgi, väljalaskeaasta ainult aasta varasem. Seesama konkreetne müügisolev isend ajas endalgi suu vett jooksma. Kaine mõistusega võttes pole mu perel kahjuks sellega midagi pihta hakata ja aega kah pole, enda praegune pereautogi seisab suurama osa ajast jõude.

Vabandust OT pärast teemas.

Kuskil oli selline 626 GT 2-he uksega varjant müügis,tatina sai sellisega paarutatud,igati vahva japs oli.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

pakkuge miskit vanakooli peegleid mul kadetile.
Mingid plastik närakaid ei taha.



Vasta

(03-02-2015, 12:25 PM)Jossu Kirjutas:  pakkuge miskit vanakooli peegleid mul kadetile.
Mingid plastik närakaid ei taha.

http://album.ee/node/29061123/50349723
http://album.ee/node/29061147/50349723

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta

Okidokist jäi silma 700-eurone ja väidetavalt sõitev Jag. Sellist vist ei tohiks olla "kahju" talvel "lõhkuda"... ja odavamalt iseenesest head ja kuratlikult ilusat vana klassikalist autot enam küll ei saa. 
[Pilt: 7989854_2.jpg?updated=1421779148]

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta

See Daimler meil kõrval hoovis ja seisnud seal aastaid,aastaid,aastaid.Sellel ei ole põhja,karppe,koopaääri,stange kinnitusi,ukse allääri  jne.metallist asju enam küljes ainult teip ja roosteaugud.Puhas varuosa pill.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

Sestap kirjutasingi, et ei ole kahju! Teipi ja makroflexi juurde, vaiba alla vajadusel vineer aga ikkagi on Jag ja kuradi ilus. Juhul, kui reaalselt ka töötab-sõidab. Sest needki viimased ilusad sedaan-Jag'id enne kant-kolestamist, mis veel elus on ja kerelt korralikud, maksavad juba päris omajagu. Varuosadeks muutub see nii või teisiti. Ja korralik kupee XJS, mis õnneks pääses kolestamisest, on täna vaat et odavamgi. Aga odavaim, mille leidsin ja mis tundub et võiks olla hea valik Jagi huvilisele, asub Hollandis. Mujal on kas sõidukõlbmatud või oluliselt kallimad. Eriliste vauosade või detailide jaoks on aga see Jag, kus arvatakse, et restomisele kuluks kuni 40-50K euri Saksamaa hindades... aga vaatad, et 700 juudirublaga ei anta Euroopaski enam isegi päris laipu. 

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta

Siit võiks kooruma hakata üks kena top geari stiilis kihlvedu :)
Et kas see 700-eurone briti iludus sõidab need 300 kilti ära või sureb tee äärde.
Konkurentsi võiks pakkuda mõni itaalia disainipill ja vene ime.
Vasta

(05-02-2015, 00:00 AM)Jansa Kirjutas:  Siit võiks kooruma hakata üks kena top geari stiilis kihlvedu Smile
Et kas see 700-eurone briti iludus sõidab need 300 kilti ära või sureb tee äärde.
Konkurentsi võiks pakkuda mõni itaalia disainipill ja vene ime.

Jaanuar, tuntud inbreederite saare kvaliteetproduktina ja elupõlise Lucas Electric-u katsepolügoonina, polnud juba uuena ettenähtud sõitma. 

Have you inadvertently let the smoke out of the wires on your classic British car? This, then, is the solution to your problem! Here is presented for your perusal one Lucas Replacement Wiring Harness Smoke kit, P/N 530433, along with the very rare Churchill Tool 18G548BS adapter tube and metering valve. These kits were supplied surreptitiously to Lucas factory technicians as a trouble-shooting and repair aid for the rectification of chronic electrical problems on a plethora of British cars. The smoke is metered, through the fuse box, into the circuit which has released it's original smoke until the leak is located and repaired. The affected circuit is then rectified and the replacement smoke re-introduced. An advantage over the cheap repro smoke kits currently available is the exceptionally rare Churchill metering valve and fuse box adapter. It enables the intrepid and highly skilled British Car Technician to meter the precise amount of genuine Lucas smoke required by the circuit.

Unlike the cheap, far-eastern replacement DIYsmoke offered by the "usual suppliers", this kit includes a filter to ensure that all the smoke is of consistent size, It has been our experience in our shop that the reproduction Taiwanese smoke is often "lumpy", which will cause excessive resistance in our finely-engineered British harnesses and components. This is often the cause of failure in the repro electrical parts currently available, causing much consternation and misplaced cursing of the big three suppliers.

These kits have long been the secret weapon of the "Ultimate Authorities" in the trade, and this may be the last one available. Be forewarned, though, that it is not applicable to any British vehicle built after the discontinuing of bullet connectors, so you Range Rover types are still on your own...

This Genuine Factory Authorized kit contains enough smoke to recharge the entire window circuit on a 420 Jaguar, and my dear friend and advisor George Wolf of British Auto Specialty assures me that he can replace ALL the smoke in a W&F Barrett All-Weather Invalid Car(147 CC) with enough left over to test a whole box of Wind-Tone horns for escaped smoke. How much more of an endorsement do you need?
More, you say? Well, I once let the smoke out of the overdrive wiring on my friend Roger Hankey's TR3B, and was able to drive over 200 miles home from The Roadster Factory Summer Party by carefully introducing smoke into the failed circuit WITHOUT even properly repairing the leak. Another friend, Richard Stephenson, was able to repair the cooling fan circuit of his Series 1 E-type by merely replacing a fuse and injecting a small quantity of smoke back into the wires. So there!


[Pilt: Smokekit2.jpg]

[Pilt: smokekit.jpg]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(05-02-2015, 00:00 AM)Jansa Kirjutas:  Siit võiks kooruma hakata üks kena top geari stiilis kihlvedu Smile
Et kas see 700-eurone briti iludus sõidab need 300 kilti ära või sureb tee äärde.
Konkurentsi võiks pakkuda mõni itaalia disainipill ja vene ime.

Hakkab looma jah ainult et meie topkeeridel pole ei pappi ega ka tahtmist... kuigi selle Jagi annaks näiteks AutoLehele, selle Pobeda näiteks Motors24'le ja selle Chry Sunbeami näiteks Whatcarile. Kulutatav rahanumber 2000 euri ja kes kui kaugele ja kui edukalt jõuaks. Miks nii: Autolehel on kõige rohkem tööd, seega auto peaks olema enam-vähem komplektne; Motorsil on Amperi töökoda - seega on neil võimalus Pobi ehitada ja Whatcar on veebikas, neil peab olema odavaim isend, kruve keerata mehed oskavad. 

Teoorias on kõik autod ju sõiduvõimelised...

Variant 2 oleks panna joonele võrdse hinna ja olekuga autod: 800-eurosed Renault, turbo-Galant ja siis enamuse autajakirjanike vihatud USA-raud Lincu, mis on küll tsipa kallim. Kogu eelarve 1500.
Ja kolmas variant: 300-eurosed Rekord, Sirje ja Croma.  Kogu eelarve 700. 

Aga et Eestis kulutaks keegi a'la 700 ühe, küll põhjalikuma artikli, kirjutamisele... oh ei. 

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta

Teoorias saab ju n-ö omade jõududega ka.

Koguneb skeptikute grupp, kelle roll olekski väita, et see daimler ei jõua talveralli finišisse.
Igaüks panustab mingi summaga.
Loodetavasi saab selle 700 kokku.

Ette astub avantürist, kes ostab oma raha eest daimleri ära, kostümeerub Mayks ja tuleb starti.

Kui lõpetab, maksavad skeptikud talle raha peo peale.

Kui ei lõpeta, siis, noh.. seiklus ju ikka oli Smile


Aga see on muidugi teooria, praktikas jääb see tavaliselt kenaks internetijutuks.
Vasta

Jansa, jällegi sobiks see Sinu mõte PUHTALT Motors TV'le! Töökoda olemas, kaamera olemas, vaatajaskond olemas. Äkki peaks Laasi ja Laurit ärritama? Ütleme , et seda vaataks ise ka mõnuga...  

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta

(05-02-2015, 00:29 AM)Jansa Kirjutas:  Teoorias saab ju n-ö omade jõududega ka.

Koguneb skeptikute grupp, kelle roll olekski väita, et see daimler ei jõua talveralli finišisse.
Igaüks panustab mingi summaga.
Loodetavasi saab selle 700 kokku.

Ette astub avantürist, kes ostab oma raha eest daimleri ära, kostümeerub Mayks ja tuleb starti.

Kui lõpetab, maksavad skeptikud talle raha peo peale.

Kui ei lõpeta, siis, noh.. seiklus ju ikka oli Smile


Aga see on muidugi teooria, praktikas jääb see tavaliselt kenaks internetijutuks.

Ma panustan kümneka. Olles selle auto kaasaegset kupeed kunagi ammu oma garaažis putitanud, siis arvan, et mu investeering on hästi kaitstud. Altpoolt näeb GAZ53 oluliselt parem välja Big Grin

EDIT: KES KURAT SELLE VIIMASE POST SIIA KLEEPIS?

EDIT by isandpauk: eks sa ise kleepisid, samas saad sa selle ka kustutada.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ma toetaks ka kümpsiga,kui saadet tehtaks Big Grin

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Mina maksan juba lapseeast saadik igasuguste lolluste eest. Tavaliselt küll enda omade eest aga seda jaguaari võin ka toetada.
Palju seekord puksiire registreerunud on? Ostaks ehk isegi kindlustuse jaaguarist rääkimata...

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni.
Vahel teen ka ultrahelipesu (kontakt ps).
Vasta

Ma pistaks ka jaanuaritapmise projektile mingi juudikopika sisse. Trikk muidugi selles, et pealt 400 juudiruubli ei tohiks sellest roimast elades maksta kaubastajale.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(05-02-2015, 11:42 AM)isandpauk Kirjutas:  Mina maksan juba lapseeast saadik igasuguste lolluste eest. Tavaliselt küll enda omade eest aga seda jaguaari võin ka toetada.
Palju seekord puksiire registreerunud on? Ostaks ehk isegi kindlustuse jaaguarist rääkimata...

Puksiire ikka on mõned, tulen isegi selle mõttega et vajadusel saan kellegi endale kukile sikutada...  

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kusjuures väike kenjaalne ideejupike treilaomanikele. Et kuidas tasuta talirallida saaks. Jaanuariomanikult tuleb see roheline roim nädalivahetuseks laenuks kaubelda, treilale selga ja siis minna Jaanuari esindusse seletama, et on plaanis inbreederite kvaliteetmargile vägevat reklaami teha Uunikute Talverallil seda terve tee seljas tirides. Et paluks aga lahkesti sponsorraha luftitada Wink

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne