Fiat Punto B1 kategooriaks ümber ehitamine
#21

(16-10-2012, 19:36 PM)tossumasin Kirjutas:  Mõte raskem auto kergemaks retsida on nüüd vist maha maetud.
Ei, mispärast nii kergelt loobuda!
Auto tuleb lühemaks lõigata, jupp keskelt välja ja korralikult kokku keevitada. Siis ei kao ka tugevus kuhugi.
Vasta
#22

Mis Trabant kaalub. Plastkerega ju.
Vasta
#23

Trabant jääb raskeks oma 650kg-ga http://www.carsplusplus.com/specs1958/trabant_p50.php

Veel pole maha löödud
Vasta
#24

Pakun ka, et kaalu sääst on võimalik koos auto lühendamise ja saba ringidisainimisega madalaks, kitsaks. Ilus näide, võrreldes enamuse netist leitavate hirmudega:

[Pilt: 4494_260805111529.jpg]
http://www.gizmag.com/go/4494/picture/14216/

Või siis ehitada oma lihtsa raami peale, näiteks morgani stiilis klassikaline:
[Pilt: 2011-Morgan-3-Wheeler-e1298675003322.jpg]
http://www.thetruthaboutcars.com/2012/10...3-wheeler/

Mõlemad on küll 3rattalised, aga võib kasutada ka lihtsat-kerget tagasilda ja on 4rattaline.
Vasta
#25

Ennem, kui asuda kodugaraažis Morganit ehitama, tasub meelde tuletada ühte asja: kõik sellised ümberehitused või nullist ehitused peavad käima läbi ARK. Muidu ongi heal juhul tulemuseks sõiduk, mis on küll olemas, aga millega sõita ei saa.

Neil piltidel olev tulem on aastate, sadade inimeste ja tuhandete rahaühikute kasutamise tulemus.

Ma muidugi ei kujuta, kaua võtab koduehitajal ühe sarnase sõiduki valmistamine... Sellise nalja maksumus on ka omette teema.

Utoopiad on toredad, aga neis pole võimalik pikalt elada.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#26

Kõige lihtsam oleks hankida kusagilt dokumentidega nõukaaegne invakäru (kaal 454kg) ja see käsijuhtimiselt n.ö. normaalsele juhtimisele ümber ehitada. http://en.wikipedia.org/wiki/SMZ_cycle-car

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#27

mõistlik lahendus on omandada näiteks see sama vana fiat 500 ja sellega sõita 2 aastat
kui tahab sõidab edasi kui mitte siis läheb turgu ja hinda selline auto ei kaota.

ümber ehitatud autole aga turgu vägagi keeruline leida.
omavalmistatule ehk veel raskem
ning nagu öeldud - ise teha või ümber teha pole nagu lumme k....a
kõik algab paberist ja ametnikust ja siis võib vahepeal isu otsa saada ja raha otsa saada ja ...
Vasta
#28

ilmselt justament vaid B1 kategooria vajaduse tõttu on Maarjamaa teedel tavaliiklejaid häiriv nähtus, mille LKF leht ütleb olevat "Aixam S8":
Registreerimismärk 148S
Mark ja mudel AIXAM S8
Riigi kood, mille registris sõiduk on EST
Kehtiv alates 09.11.2012 16:45
Kehtiv kuni Poliisi kehtivuse lõpp on tulevikus
Kehtivusala Euroopa Majanduspiirkonna lepinguriik või Šveits
Kindlustusandja asukohariik EST

sama mudeli andmeid ei leia, aga arvata on, et analoogselt teise mudeliga on uba mahtuda B1 kategooriasse ja olla max 15kW.
ülalviidatud isend ukerdas täna hommikusel tipptunnil Sakust linna poole kiirusega 60kmh (kuigi "top speed" on >70mph ehk pealt 112kmh). Arvata on, et analoogselt minuga oli teistegi liiklejate meelestatus nähtuse osas pigem negatiivne - rollerist kui tuntud aeglaset kulgejast mahub mööduma, aga siin on juba jutuks auto.

ei tundu see B1 vähemasti maantee kontekstis hea mõte olevat. Võsukese vaimne ja füüsiline tervis oleks kindlasti paremini kindlustatud, kui taolised etapid eluteel vahele jääks - sellise 400kg kaaluva asjaga üldisest liiklusest hulka aeglasemalt kulgemine on üpriski ohtlik.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#29

see Aixam peaks olema mopeedauto, mitte B1. Väga kindel ei ole selles. Neid kuute on Saksas ja Prantsusmaal aegajalt nähtud. Diiselmootoriga , umbes 400-500ccm , ja umbes 5HP. Võibolla , et on ka võimsamaid. Ja on ka sama marki sportautosid, see on täitsa teine teema.
Vasta
#30

(19-11-2012, 20:06 PM)13piisab Kirjutas:  sama mudeli andmeid ei leia, aga arvata on, et analoogselt teise mudeliga on uba mahtuda B1 kategooriasse ja olla max 15kW.
ülalviidatud isend ukerdas täna hommikusel tipptunnil Sakust linna poole kiirusega 60kmh (kuigi "top speed" on >70mph ehk pealt 112kmh). Arvata on, et analoogselt minuga oli teistegi liiklejate meelestatus nähtuse osas pigem negatiivne - rollerist kui tuntud aeglaset kulgejast mahub mööduma, aga siin on juba jutuks auto.

ei tundu see B1 vähemasti maantee kontekstis hea mõte olevat. Võsukese vaimne ja füüsiline tervis oleks kindlasti paremini kindlustatud, kui taolised etapid eluteel vahele jääks - sellise 400kg kaaluva asjaga üldisest liiklusest hulka aeglasemalt kulgemine on üpriski ohtlik.

Soomes vuravad paljud noored nende mopoautodega ringi, samas soidavad ka nede nn. A\Traktoritega vanad volvod jne milledel vahekast voi piiraja vahele topitud. Suur ohukolmnurk tagumikule kruvitud. Nendega voib soita mopeedilubadega.''

http://www.reporter.ee/2012/03/27/mopeed...-armastus/

https://www.meiemaa.ee/index.php?content...rtid=50134
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne