05-12-2012, 10:05 AM
Lubatud pildid..
Juhipoolne astmelaud
Juhipoolne akualus tuli täielikult välja vahetada, oskab keegi öelda miks sellisele väiksele diislile vaja kahte akut?
Teise poole astmelaud oli küll veidi paremas seisus aga uus tuli teha sellegi poolest
Alguses mõtlesin, et põhjalappimisest tuleb rohkem tähele panu panna kuudi põhjale, kuid ei, salongist istmed ja matid välja ja kõrvalistuja juurest oma ruutmeeter vaja uut, plus muid pisemaid kohti...
Eile sai seda veidi ka lapitud, täna ehk saab lõpuni teha
Ja edasi tuleb minna rahulikult enamuse kaubaruumi kallale
Seal tuleb ka mõnda toetavat tala lappida. Kus tehtaks või kuidas saada seda lainetega põhjaplekki? ise nii pikki juppe päris põlveotsas ära es painuta.
Kõige lahedam aps, minuarvates, on tehtud auto tühimassiga passis. Selleks on seal märgitud 950kg, neljakesi ilma esisillata esiotsa igaljuhul maast väga lahti ei liigutand, tagaosa küll.
Siin see murelaps, mis vaja küljest saada...
Juhipoolne astmelaud
Juhipoolne akualus tuli täielikult välja vahetada, oskab keegi öelda miks sellisele väiksele diislile vaja kahte akut?
Teise poole astmelaud oli küll veidi paremas seisus aga uus tuli teha sellegi poolest
Alguses mõtlesin, et põhjalappimisest tuleb rohkem tähele panu panna kuudi põhjale, kuid ei, salongist istmed ja matid välja ja kõrvalistuja juurest oma ruutmeeter vaja uut, plus muid pisemaid kohti...
Eile sai seda veidi ka lapitud, täna ehk saab lõpuni teha
Ja edasi tuleb minna rahulikult enamuse kaubaruumi kallale
Seal tuleb ka mõnda toetavat tala lappida. Kus tehtaks või kuidas saada seda lainetega põhjaplekki? ise nii pikki juppe päris põlveotsas ära es painuta.
Kõige lahedam aps, minuarvates, on tehtud auto tühimassiga passis. Selleks on seal märgitud 950kg, neljakesi ilma esisillata esiotsa igaljuhul maast väga lahti ei liigutand, tagaosa küll.
Siin see murelaps, mis vaja küljest saada...