25-01-2013, 10:10 AM
Hea, et rohelise asemel sinist ei kasutanud muidu oleks päris miilitsa auto välja tulnud.
(24-01-2013, 22:41 PM)DevilDeVille Kirjutas: Ilmselt on asi ainult minus, aga see värv muudab kogu eelnenud töö, hmm, kasutuks.
(25-01-2013, 13:18 PM)DevilDeVille Kirjutas: Silmapaistvust oleks edukalt saanud inglise poolitsavärvides. A nuh, see vaid minu arvamus. Tunnistan ausalt, et olen täpselt see loll, kes ostab klassikalise bootcut lõikega viietaskulisi teksasid ja 70 aastat muutumatu lõikega nahkpintsakuid-mantleid-jakke. Kingad ka vanaaegse tegumoega puha. Sestap ka Mägramaja enesestmõistetavalt prantsusehall. Niisamuti, kui saab prantsusehall olema 203
(01-02-2013, 11:39 AM)Jossu Kirjutas: Piduritorud tegin kõik ise, pole mingi raske kunst, voolikud sai pikkuse järgi universaalsed Automaailmast.
Keere on lahkunud nipliavast. Silinder ise lollaka kinnitussüsteemiga, ei ole ta piduritaldriku küljes poltidega vaid ühe ainsa splindiga...
vot umbes täpselt selline...
http://www.ebay.com/itm/LPR-4219-REAR-WH...35c18e7f63
Paagi mure endiselt olemas, pole olnud mahti tegeleda aga ilmselt peab hakkama kiirustama.
(03-02-2013, 19:15 PM)hundu615 Kirjutas: Kas pump sai õieti peale,vanemad mehed teadsid rääkida et see pill pidi käima
Minema ka siis kui pump 180 kraadi valesti peal,pika punnimisega läheb siis käima
Jõudu aga pole ja ei pidanud kiiremini liikuma kui 70