Gaz 66 vahekast ja vints
#21

Vintsi tugevuse küsimus kindlasti pale küsimus.Selle kerge asja tõmbab see vints kahe puu vahelt nii läbi, et auto jääb kitsamaks.
Lisaks on tegemist kogenud võistlejatega, kes teavad kuna on aeg järele anda, sest kui ikka sild kännu taga kinni tuleb see alt lihtsalt.
Pigem ei meeldi võistlejale selle kombo aeglus, sest kasti väljavõte on suht 1:1 aga vahekastist saadakse vähem pöördeid, kuna seal kasti ühe hambapaari võrra aeglustust.Ideaalis aga peaks vints tõmbama ainult pisut aeglasemalt kui auto liigub.Samas kui see pole nii reduktorsildadega vabandan.Pooliku pooliga liigub 66 nii, et 5 meetri peale jääb umbes 80cm trossi üle aga võiks veel vähem.
Kõige mõistlikum on siiski teha võlli otsast lisaväljavõte või uus kast otsast lõpuni.
Kunagi oli Uazil selline vints et kardaani flantsi peal pöörles laagritega ketiratas ja oli lülitusmuhv selle lülituseks.Kahvel oli siis hammaka küljes et see pööreldes ei kuluks muidu kui ülekanne sees.
Vasta
#22

Nii, vints on leitud. Praegu on aga kaalumisel ikkagi vahekasti vahetamine mingi muu vahekasti vastu mille jõu väljavõtt oleks juba küljes. Roburi vahekast oleks aretatav. Tegu siis Ifa perekonda kuuluva idasaksa veoautoga. Kui keegi teab, kust sellist masinat või organeid leida, oleks vihjete eest väga tänulik.
Vasta
#23

Upitame vana teemat. Kas väljavõtteid vahekastist on erinevaid? Minu valdusesse on jõudnud vahekast, millel on väljavõte küljes ja keerates vahekastis mootorist tulevat kardaaniflantsi, siis käivad ringi sildade kardaanid ja ka vahekasti väljavõte. Silma järgi tundus, et ülekanne on 1:1. Kuna vene ajal tehti erinevaid seadmeid, siis ei pruugi ka vahekastist jõu võtmine olla vaid postipuuride pärusmaa. Kui kellelgi on väljavõtte joonist, siis oleksin väga tänulik!
Vasta
#24

Minuarust üks olulisi asju vintsi juures on võimalus muuta võlli pöörlemissuunda,sest kui olukorrast tingitult ei saa trossi lõdvaks lasta,siis hammasmuhvi lahtimurdmine lõhub viimase väga ruttu ära.Nõrga korpuse tugevdamiseks paneks mina sinna peale klambrid.

www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.
Vasta
#25

Vahekastist väljavõte töötab läbi käigukasti, ehk saab kasutada 4 edasi ja tagurpidikäiku. Postipuuridel on vaja väljavõtte kasutamiseks panna vahekast neutraalile. Siit ka küsimus, et kas vahekasti väljavõtte rakendamiseks oli vaja panna vaid vk neutraalile või on vaja eraldi kangist lülitada ka väljavõte sisse?
Vasta
#26

Tere.
See teema ärgitas mind ka kasutajaks hakkama. Nimelt sai kunagi kaks aastat btr-iga ringi kimatud ja sellel elukal käib vints vahekasti pealt. See võll mis tuleb käigukastit ulatab teiselt poolt välja ja selle otsas ongi lülitusmuhv vintsi jaoks. Vintsi saab lülitada igast asendist, aeglustajat ainult siis kui esisild sees. Üritan ka pildi panna.[Pilt: vahekast.JPG]
Vasta
#27

Tänud! Sain ise ka teada, et tegu on btr70 vahekasti väljavõttega, mis on lülitatav ka koos sildadega. Btri ja Gaz66 vahekastid on identsed, kuid väljavõtted on erinevad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne