(15-05-2015, 12:41 PM)aavu Kirjutas:  ...
Seda väldib etteande asumine KSP korpuses.

Kõnealusel jaoturpumbal jah.

Normaalsel ridapumbal on etteandepump ikka eraldi Toungue
Vasta

Paagist välja voolule peaks panema kraani, kuna paak asub filtrist kõrgemal siis saab kütuse pealevoolu filtri vahetuseks sulgeda.
Vasta

(15-05-2015, 14:55 PM)Power Kirjutas:  Paagist välja voolule peaks panema kraani, kuna paak asub filtrist kõrgemal siis saab kütuse pealevoolu filtri vahetuseks sulgeda.

Ning mis on ühtlasi tõhusaks ärandamisvastaseks kaitseks, kui kraan silma alt ära peita Big Grin
Vasta

(15-05-2015, 09:35 AM)v6sa Kirjutas:  
(15-05-2015, 02:09 AM)maitus Kirjutas:  Seda filtrit näpuvahel keerutades tekkis veel selline küsimus, et miks peaks antud filtri puhul, tagsivoolutoru olemasolul pump üldse kütust läbi filtri imema kui tagasivool filtrist paaki ja pumbale pealevool, filtrist pumpa, saavad kokku ühes filtri kambris (nii nagu pildil filtri peal nooltega näidatud on)?
...

Kuidas filterelement ja tagasivoolukanalid paiknevad? Kas pumbast sisenenv tagasivool satub puhta kütuse tsooni või paagist pealetuleva filtreerimata kütuse tsooni?

Pumbast tulev tagasivool ja paagist pealetulev kütus on ühes tsoonis, filtrist pumpa ja tagasivool filtrist paaki, teises tsoonis koos.
Vasta

(15-05-2015, 14:55 PM)Power Kirjutas:  Paagist välja voolule peaks panema kraani, kuna paak asub filtrist kõrgemal siis saab kütuse pealevoolu filtri vahetuseks sulgeda.

Kraan selleks otstarbeks on juba täitsa olemas ... Mul on aga tekkinud uus mure, et kui saadaval on filtrielemendid sellele vanale filtrile. Vaatan homme, et kas leian sealt mingi markeeringu, et otsima hakata.
Vasta

Nagu ma pildimaterjalist aru olen saanud, siis tagasivool ei käi filtrist läbi. Siis pole võimalik õhku välja saada. Vähemasti vene ja Balkancari tehnikal. Kuidas muus maailmas on, ei tea. Kui filtrikaanes oleks tagasivoolu jaoks eraldi kanal, siis võb kõne alla tulla tagasivooluga filtri soojendamine. Kuna aga seda eraldust pole, siis ikka tagasivool täitsa eraldi toruga. Need neli otsa ajavad segadusse aga kahe otsa käivad pimedad ette.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(15-05-2015, 13:43 PM)v6sa Kirjutas:  
(15-05-2015, 12:41 PM)aavu Kirjutas:  ...
Seda väldib etteande asumine KSP korpuses.

Kõnealusel jaoturpumbal jah.

Normaalsel ridapumbal on etteandepump ikka eraldi Toungue

SRY ridapump ei ole normaalne,ridapump on suht-koht ajalugu,martal asuv bosch-i pump on ikka väga tegija
Vasta

(15-05-2015, 20:49 PM)aigark Kirjutas:  SRY ridapump ei ole normaalne,ridapump on suht-koht ajalugu,martal asuv bosch-i pump on ikka väga tegija

Vot see jutt mulle meeldib Big Grin !
Vasta

(15-05-2015, 20:49 PM)aigark Kirjutas:  
(15-05-2015, 13:43 PM)v6sa Kirjutas:  
(15-05-2015, 12:41 PM)aavu Kirjutas:  ...
Seda väldib etteande asumine KSP korpuses.

Kõnealusel jaoturpumbal jah.

Normaalsel ridapumbal on etteandepump ikka eraldi Toungue

SRY ridapump ei ole normaalne,ridapump on suht-koht ajalugu,martal asuv bosch-i pump on ikka väga tegija

Tegija ja tegija - millises mõttes. Samamoodi võin öelda, et CR on ikka õige asi: kõrge süsteemisurve tõttu korralikult atomiseeritud kütus, täpne ja silindrikohane juhtimine ja optimaalne kütusekulu. Toungue

Aga enda ehitatud maailmalõpu üleelavale aiatraktorile ma seda tsüdeemi küll ei taha. Ikka ridapumpa, mis seedib kõike survest süttivat ja mida saab kodustes oludes praavitada. Cool

Isand Maituse Martal olev Boschi jaotur pole ka paha. Kuniks toimib, on asjalik. Ning kui enam ei toimi, siis saab ju järgmise külhe keerata.
Vasta

(15-05-2015, 19:42 PM)maitus Kirjutas:  Pumbast tulev tagasivool ja paagist pealetulev kütus on ühes tsoonis, filtrist pumpa ja tagasivool filtrist paaki, teises tsoonis koos.

Oled selles nüüd kindel?

Kui pumba tagasivoolu suunamine imipoolele on loogiline ja kasutatav lahendus (ikkagi filtreeritud puhas kütus), siis paagi tagasivooluvoolik filtreeritud kütuse (ja seega imipoolel) tundub kuidagi kahtlane.

Kas tagasivoolustutsis on suunaklapp ka sees? Muidu hakkab pump ju filtri ummistumisel ülevoolu kaudu filtreerimata kütust imema... Või õhku, kui ülevool suubub kütuse tasapinnast kõrgemale...
Vasta

Marta kütusepumpa saab edukalt remontida, nagu tehnikat ikka. Otstarbekuse koha pealt ei mõista midagi kosta. 


Vasta

(16-05-2015, 07:55 AM)v6sa Kirjutas:  
(15-05-2015, 19:42 PM)maitus Kirjutas:  Pumbast tulev tagasivool ja paagist pealetulev kütus on ühes tsoonis, filtrist pumpa ja tagasivool filtrist paaki, teises tsoonis koos.

Oled selles nüüd kindel?

Kui pumba tagasivoolu suunamine imipoolele on loogiline ja kasutatav lahendus (ikkagi filtreeritud puhas kütus), siis paagi tagasivooluvoolik filtreeritud kütuse (ja seega imipoolel) tundub kuidagi kahtlane.

Kas tagasivoolustutsis on suunaklapp ka sees? Muidu hakkab pump ju filtri ummistumisel ülevoolu kaudu filtreerimata kütust imema... Või õhku, kui ülevool suubub kütuse tasapinnast kõrgemale...

Just sellest ma ju ühes oma postituses kirjutasingi, et ka mulle tundub kahtlane [Pilt: smile.gif] . Stutsis on jah klapp sees ja oma silmanägemises olen ma ka kindel [Pilt: biggrin.gif] .
Vasta

(16-05-2015, 09:06 AM)maitus Kirjutas:  
(16-05-2015, 07:55 AM)v6sa Kirjutas:  
(15-05-2015, 19:42 PM)maitus Kirjutas:  Pumbast tulev tagasivool ja paagist pealetulev kütus on ühes tsoonis, filtrist pumpa ja tagasivool filtrist paaki, teises tsoonis koos.

Oled selles nüüd kindel?

Kui pumba tagasivoolu suunamine imipoolele on loogiline ja kasutatav lahendus (ikkagi filtreeritud puhas kütus), siis paagi tagasivooluvoolik filtreeritud kütuse (ja seega imipoolel) tundub kuidagi kahtlane.

Kas tagasivoolustutsis on suunaklapp ka sees? Muidu hakkab pump ju filtri ummistumisel ülevoolu kaudu filtreerimata kütust imema... Või õhku, kui ülevool suubub kütuse tasapinnast kõrgemale...

Just sellest ma ju ühes oma postituses kirjutasingi, et ka mulle tundub kahtlane [Pilt: smile.gif] . Stutsis on jah klapp sees ja oma silmanägemises olen ma ka kindel [Pilt: biggrin.gif] .

Mnjah. Me näeme, et filtri kaanel on avad ja neil on nooled. Sealjuures me EI TEA, missugune kütuseliin kuhu ühendub, sest seda seal juures kirjutatud ei ole. Üks on kindel - kaks noolt näitavad sisse - need saavad olla kas - paagist tulev liin, mingi tagasivool või...veel midagi. Kaks noolt näitavad välja. Nagu arukad aru saavad, võivad need olla siis liinid filtrist pumpa ja tagasivool paaki. Või..veel midagi. Me teame, et sellised filtikaaned on kasutuses erinevatel masinatel. Näiteks MasseyFergusoni mudelitel. Üksikuna või siis paaris kas teise samasugusega või siis separaatorfiltriga. Universaalsuse pärast on siis tehtud see kaan võimalusterohke, kasutatakse neid avasid siis või mitte. Marta on selline lihtne väike masin ja talle on tarvis lihtsat, töökindlat sistemit. Seepärast tuleks sel filtril kindlaks teha kaks otsa - paagist sisse ja filtrist välja pumba poole suunduv liin. Ülejäänud avad tuleks kinni panna, sulgeda, tihendada vms. Ja selle "stutsi", mis niisama vett segab, võib minema lennutada.
 Me võime siin arutada neid liine ja nooli lõpmatuseni ja aega tuleb veel puudugi, sest neid kütusesüsteemide variante on ...noh neid ikka on. Otstarbekas on soovitud lõpptulemuseni jõudmiseks valida lühem tee (olen nõus, et mitte alati) Smile . 


Vasta

   
Vasta

 See arutelu ei ole aga sugugi paha enese harimiseks, sest nagu vastustest selgus, on ka üht-teist vasturääkivusi ja päris selge see lihtne asi ei tundu olevat.

Iseenesest see süsteem, mis Martal eksisteerima hakkab, on nüüd selge. Loomulikult nii, et kahele avale pime ette ja siis nagu tavaline filter. Tagasivool eraldi ja kogu moos Smile .
Vasta

Kas keegi annaks nõu, et mis nuppu saaks eelsüüteküünaldele kasutada- peab ju see üsna palju ampreid taluma?

Ja ehk on kellelgi pakkuda välja selline süütelukk, mille saaks külge panna läbi armatuurlaua? Nii nagu näiteks gaz veokatel...Ma sain Võsa käest Skoda oma, aga sellel jäävad juhtmed tolgendama ja roolivarda diameeter on suurem kui sellel süüteluku kronsteinil.
Vasta

(25-05-2015, 21:50 PM)maitus Kirjutas:  Kas keegi annaks nõu, et mis nuppu saaks eelsüüteküünaldele kasutada- peab ju see üsna palju ampreid taluma?

Ja ehk on kellelgi pakkuda välja selline süütelukk, mille saaks külge panna läbi armatuurlaua? Nii nagu näiteks gaz veokatel...Ma sain Võsa käest Skoda oma, aga sellel jäävad juhtmed tolgendama ja roolivarda diameeter on suurem kui sellel süüteluku kronsteinil.

Pane 70A relee vahele ,nupu jaoks 4küünalt raske võitu.Tervitades ja jõudu soovides Aigar!
Vasta

(25-05-2015, 21:54 PM)aigark Kirjutas:  
(25-05-2015, 21:50 PM)maitus Kirjutas:  Kas keegi annaks nõu, et mis nuppu saaks eelsüüteküünaldele kasutada- peab ju see üsna palju ampreid taluma?

Ja ehk on kellelgi pakkuda välja selline süütelukk, mille saaks külge panna läbi armatuurlaua? Nii nagu näiteks gaz veokatel...Ma sain Võsa käest Skoda oma, aga sellel jäävad juhtmed tolgendama ja roolivarda diameeter on suurem kui sellel süüteluku kronsteinil.

Pane 70A relee vahele ,nupu jaoks 4küünalt raske võitu.Tervitades ja jõudu soovides Aigar!

Tänan ja tervitan vastu ka Smile . Leidsin sellise asja Pärnu Oomipoest. Maksab 3.20
Vasta

Võta mõne diiselauto pealt hõõgküünalde relee. Näiteks 5-klemmilise (5-silindrilise mootori pealt) mersu oma võin eraldada, kuid ühe ebasobiva asja oled minult juba saanud... Sad  Minul juhtis seda mingi suvaline mikrolüliti, tavaline relee ju. Väljast juhitav relee on kõigil mersu sõiduautodiislitel kuni 1996 aastani, üksikutel mudelitel ka hiljem. Releed elavad reeglina kered üle. Tõrgub neil enamasti juhimisahel, mille Sa ju ehitad ise.
Sama töökindel on ka japsidel, kuid neist ma ei tea suurt midagi. Ehk keegi teine jagab soovitusi.

Vene süütelukke peaks ju liikuma... Kuigi suure tõenäosusega on nõukaaegne vähekasutud isend oluliselt töökindlam, kui tänatoodetav "varuosa".
Vasta

(26-05-2015, 09:25 AM)v6sa Kirjutas:  Võta mõne diiselauto pealt hõõgküünalde relee. Näiteks 5-klemmilise (5-silindrilise mootori pealt) mersu oma võin eraldada, kuid ühe ebasobiva asja oled minult juba saanud... Sad  Minul juhtis seda mingi suvaline mikrolüliti, tavaline relee ju. Väljast juhitav relee on kõigil mersu sõiduautodiislitel kuni 1996 aastani, üksikutel mudelitel ka hiljem. Releed elavad reeglina kered üle. Tõrgub neil enamasti juhimisahel, mille Sa ju ehitad ise.
Sama töökindel on ka japsidel, kuid neist ma ei tea suurt midagi. Ehk keegi teine jagab soovitusi.

Vene süütelukke peaks ju liikuma... Kuigi suure tõenäosusega on nõukaaegne vähekasutud isend oluliselt töökindlam, kui tänatoodetav "varuosa".

Ära selle süütuluku pärast küll muretse, see rohkem minu viga- sina tulid ju igati vastu Smile . Ma ei oskaks viieklemmise releega midagi pihta hakata Smile. Mul on küünlad kõik ühe juhtme küljes ja sellest, et releel rohkem klemme kui 4 on, ei saa minu mõistus aru Big Grin . Ma leidsin sellise relee: http://www.oomipood.ee/product/am3-12cf/...c-70a-spdt , kas see ei kõlba?

 Selle süütelukuga hakkab selline mõte tekkima, et starteri jaoks saaks samuti nupplülitit kasutada nagu es küünalde puhulgi ja nö pehme ahela voolud, saan ka väikese lülitiga taha panna. Ülejäänud käib läbi releede. Kogu süsteem käib välja massilülitist- see ka küljes juba koos akuga. Vähemalt ei ole võimalust, et süütevõtmed koos kartulitega maa sees on Smile . Varga vastu oleks see süütelukk vast naljakoht, eriti diisli puhul. Väikseid lapsi ka ei ole ja nn salalüliti võib ju igaks juhuks kütuseklapile teha kusagile mootorikatte alla. Nii, et erilist mõtet ma selle süütelukul tegelikult ei näe.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne