Postitused: 240
Teemad: 43
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
Otsisin oma Unimogile käru ja põrkasin vastu sellist isendit, nagu Gaz 51 järelkäru.Siit küsimus, kas selliseid kärusid on liikvel veel Eestis palju ja mis nende hind võiks olla?(dokumendid puudu)Vanakooli mehed teavad rääkida, et see käru pidi olema hea kerge jooksuga ja kaal on ka väike.Endale sobiks see ideaalset, aga tuleks teha ümberehitust, siit ka need küsimused, sest käru ise täiesti originaal ja päris heas korras.Kui on unikaalne asi, siis tuleks teda säilitada, aga kui ei, siis teeks selle ümber.Väike pilt ka siia:
Postitused: 1,836
Teemad: 30
Liitus: Apr 2003
Maine:
24
Ega neid eriti liikvel küll enam ei ole ,seega peaks tegu olema üsna unikaalse asjaga ,mis väärt originaalkorras säilitamist.
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
tia palju ta kandevõime on ? ja tegemist on sõjaväe versiooniga. Sest originaal 51 käru on 1 teljeline ja valmistati Kuusalus (vist seal)
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
51 käru on suhteliselt raskesti kättesaadav. (Kui on vähegi korralik).
53 käru müüdi suht mädade laudade ja nigelate rehvidega kuskil netis 1500 EEK.
Postitused: 240
Teemad: 43
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
Jep, tegemist on tõesti NL sõjaväe versiooniga.Kastis on isegi mingi vintsi moodi aretis, tross läheb läbi kastipõhja ja mingi vänt tuleb küljepealt välja.Kandevõimet ei oska küll öelda.Nii, kui teile tundub, et on tegemist unikaalse asjaga, siis peab vist jätkama teise käru otsinguid.
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
See on eestis suht haruldane käru,peab originaaliks jääma:yes
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Sõjaväes olid sama haagise raami peal elektrijaamad. Üheteljelisi oli mul 2 tükki aga said maha müüdud, kuna arvele võtmisega oli jama. Oleks tulnud pidurid ehitada mis oleks tähendanud silla vahetust ja muud jama.
Postitused: 240
Teemad: 43
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
Nendel kaheteljelistel on täiesti pidurid olemas.Ise ausalt öeldes kahtlen natuke nende kärude püstivuses, tunduvad suht mannetud. Näib, et neid kärusid ikka liigub turul.See on hea uudis!
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Kaheteljelisel on jah pidurid. On õnnestunud järgi ka vedada, väga kergelt ja stabiilselt jooksis. Kartsin et hakkab suuremal kiirusel tuigerdama aga ei midagi. Naabrimehel peaks ta siiani vist alles olema.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: v126
Sõjaväes olid sama haagise raami peal elektrijaamad. Üheteljelisi oli mul 2 tükki aga said maha müüdud, kuna arvele võtmisega oli jama. Oleks tulnud pidurid ehitada mis oleks tähendanud silla vahetust ja muud jama.
Muretsesin mõni aasta tagasi endale töömaale riistade hoiupaigaks-soojakuks sellise kaheteljelise kongiga sõjaväehaagise. Kusjuures haagise seinad ja lagi olid vooderdatud mineraalvati ja vineeriga, nurgas koht burzhuika jaoks-üle löödud plekiga asbestiplaat all. Algselt on riistapuul samuti pidurid ja elektrivärk küljes käinud.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 70
Teemad: 13
Liitus: Mar 2002
Maine:
0
Aga kui palju erinevad need GAZ 53 kärud sellest isendist. Oleks 63- le vaja puudevedamis käru ehitada, kuhu tuleks ka tõstuk paigaldada. Seega peab ka ümberehitusi korraldama, ning Um´ilt seda isendit lunima ei hakka
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
siin minu järelveetav kaheteljeline:
http://www.album.ee/?o=201337910
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 5,841
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
34
Mul on vanast ajast jäänud seisma üks põllumajanduslik käru, millele on ise paigaldatud UAZ-i kast ja millel on 51 rattad. Viimase paarikümne aasta heina- ja kartuliveod said sellega põllumaal ilusasti tehtud.
Vedrustust ei ole, elektrisüsteemi ka mitte (viimase saab vajadusel mõne tunniga organiseerida).
Kui kellelgi huvi, võin pärast nädalavahetust pilte saata.
Asp
Postitused: 3,142
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
Omadest kogemustest võin kinnitada liigenditega esisillaga haake olematuid sõiduomadusi. On olnud juhus sõita sellisega ja midagi head ei ole.
Iga väikseimgi lõtk sillas, + mainitud haakelõtkud + olematud pidurid, annavad kokku eluohtliku kombinatsiooni, mis sobib kokku ainult traktori kiirustega.
UM i toodud pildil tundub olema tegu \"eelikuga\" ehk pöördvankriga haakega. Selle sõidujoon oli väheke kindlam ja kannatas ka maanteekiiruseid.
jutuks olevad nn esisillaga haaked olid kasutuses igasugu militaarasjade, ehitusmehhanismide, soojakute jms all. kaubaveoks neid ei kasutatud.
Asisem väärtus on sellisel asjal tõesti mingi korraliku GAZ vanakese taga, kasvõi mobiilse kontserdilavana...
Tõstuki install sellistele haagetele, ei tundu erit otstarbekas, tegu siiski pehme raami ja 2-4 tonnise kandejõuga.
Tugevama väänamise puhul ei ennustaks raamile pikka iga. selleks tarbeks peaks tavaline traktorihaage kohasem olema. Rahvasuu räägib kohati kuni 10 tonnisest kandejõust.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Minu soojakuvankril mille pilt siin paar sõnumit eespool seisab, pöörab esisild kõige täiega-nagu hobuvankril. Huvitav, mis aastani sellist vanemat varianti toodeti. Ma oma eksemplaril küll mingit tahvlikest tehniliste andmetega ei leidnud. Kuskil peaks tal aga ka n.ö kerenumber olema, ega keegi ei tea kus?
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 240
Teemad: 43
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
Panen veel ühe väikse pildi sellest isendist, siin on näha see liigend ja kogu see krempel.Pildi järgi vaadates tundub, et see käru on väikse järelmõtlemisega, ei allu koheselt suuna muutumisele.Huvitav, kas see on nii või on see silmapete?
Võib ka juhtuda, et ise ei ostagi seda ära(selgub veebruari lõpuks), siit ka küsimus:kas keegi on sellisest kärust huvitatud?