25-04-2013, 22:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2013, 22:05 PM ja muutjaks oli kriminaalid.)
Nii, minu rollerisaaga jätkub...
Enda teises Vjatka teemas lubasin, et järgmisena tuleb Cezeta. Kõikidele Cezeta teema ootajatele pean paraku väikese pettumuse valmistama. Mõtlesin enne oma teise Vjatka töökorda seada (loe täielikult taastada). Kaua ta ikka mul riiulis seisab. Ca kuus aastat juba garages oma aega oodanud. Mul isegi pilte veel, missugune ta ostes oli ja demonteerimisest ka. Juhin tähelepanu piltide all olevatele kuupäevadele.
Nüüd pea kuus aastat hiljem on kõik jupid läbinud liiva-, haavli- ning klaaskuulpritsid. Siin ongi klaaskuulitud alumiinium detailid.
Nagu kord ja kohus, uued laagrid ja kaelustihendid.
Pulbervärvitud jubinad. See roller sai endale valge ja kirsipunase kombinatsiooni. On minu meelest parem, kui originaalis kahvatu sinine. Pildil olev teine komplekt mootorikatteid lähevad vana Vjatka külge.
Mõlemi Vjatka "resonaatorid" said kuumakindla tsinksprei omale kaela.
Ja päeva nael. Need jupid, mis olid maalri käes. Punased asjad said alles täna hommikul värvitud ja panin päikese kätte veel tahenema. Teatavasti värvitud pindade kivistumine võib võtta tegelt kuid. Asjad on päriselus väga siledad ja väga kenad. Pildilt värvitoon ka veidi moonutatud.
Kus kohast huvitav nüüd see aeg leitakse, et roller kokku panna. Selle kokku panemine muidu peaks libedalt minema, kui vana pardiperse kokkupanek. Mul kõik täiesti tutikad trossid ka sellele olemas.
Enda teises Vjatka teemas lubasin, et järgmisena tuleb Cezeta. Kõikidele Cezeta teema ootajatele pean paraku väikese pettumuse valmistama. Mõtlesin enne oma teise Vjatka töökorda seada (loe täielikult taastada). Kaua ta ikka mul riiulis seisab. Ca kuus aastat juba garages oma aega oodanud. Mul isegi pilte veel, missugune ta ostes oli ja demonteerimisest ka. Juhin tähelepanu piltide all olevatele kuupäevadele.
Nüüd pea kuus aastat hiljem on kõik jupid läbinud liiva-, haavli- ning klaaskuulpritsid. Siin ongi klaaskuulitud alumiinium detailid.
Nagu kord ja kohus, uued laagrid ja kaelustihendid.
Pulbervärvitud jubinad. See roller sai endale valge ja kirsipunase kombinatsiooni. On minu meelest parem, kui originaalis kahvatu sinine. Pildil olev teine komplekt mootorikatteid lähevad vana Vjatka külge.
Mõlemi Vjatka "resonaatorid" said kuumakindla tsinksprei omale kaela.
Ja päeva nael. Need jupid, mis olid maalri käes. Punased asjad said alles täna hommikul värvitud ja panin päikese kätte veel tahenema. Teatavasti värvitud pindade kivistumine võib võtta tegelt kuid. Asjad on päriselus väga siledad ja väga kenad. Pildilt värvitoon ka veidi moonutatud.
Kus kohast huvitav nüüd see aeg leitakse, et roller kokku panna. Selle kokku panemine muidu peaks libedalt minema, kui vana pardiperse kokkupanek. Mul kõik täiesti tutikad trossid ka sellele olemas.