20-07-2013, 09:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-07-2013, 09:35 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
(20-07-2013, 09:18 AM)Romka Kirjutas: Siis ju ka 1,5D Isuzu, mis on vaid väiksema kubatuuriga. Ise olen sellisega viimase kuue aasta jooksul sõitnud 100000+ km. Õlitase ei lange, mingit sekkumist ei vaja. Selle aja sees vaid paar eelsüüteküünalt ja veepump (väljaspool hammasrihma) vahetatud. Väga töökindel ja tähelepanu mittenõudev mootor.
Sellel izuzul oli vist natuke alla 40 kw?
Sellepoolest nagu sobiks...
Kahjuks on nii et mida vähem kw seda parem Eks saab isegi arvele siis masina.
(20-07-2013, 08:36 AM)v6sa Kirjutas: Kahene Nissan tõstab vist esirattad lahti ja keerab käigukastile kaks sõlme peale...
Rattad tõstis lahti ka renault 5 mootor, kui teise käiguga kohalt minema panna.... Nagu filmis
Renault 5 mootrit saab koos käigukastiga sapikale peale panna kuna käigukast paikneb mootorist eespool... Aga see pole hetkel oluline
Hetke eesmärk on masuudipress..
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB