16-12-2013, 21:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2013, 21:34 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Nokitsesin vähe mootori kallal, peale karpa leidsin kõik puuduolevad detailid oma varudest.
Rihmaseibi võtsin ka osadeks ja puhastasin tsentrifugaalfiltri... üleüldse sai autost enamus üleliigset sammalt ja prügi välja loobitud. Lähipäevil peab traatharja ja happe pesu tegema veel. Põhjas on siiski paar väikest auku vaja lappida, päris ilma keevituseta ei saa siiski. Õnneks on põhi kunagi mingi ollusega üle võõbatud, seis suht hea.
Soojendus läheb täielikult vahetusse, orginaal Auschwitz´i katel lendab prügikasti ja asemele tuleb korralik radikas väikse puhuriga, soe hakkab tulema summutis paiknevast veesärgist.
Rihmaseibi võtsin ka osadeks ja puhastasin tsentrifugaalfiltri... üleüldse sai autost enamus üleliigset sammalt ja prügi välja loobitud. Lähipäevil peab traatharja ja happe pesu tegema veel. Põhjas on siiski paar väikest auku vaja lappida, päris ilma keevituseta ei saa siiski. Õnneks on põhi kunagi mingi ollusega üle võõbatud, seis suht hea.
Soojendus läheb täielikult vahetusse, orginaal Auschwitz´i katel lendab prügikasti ja asemele tuleb korralik radikas väikse puhuriga, soe hakkab tulema summutis paiknevast veesärgist.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB