28-04-2022, 22:04 PM
Tänane päev möödus siis selle masina all ja peal..
Mootor oli vähe kinni ja silindrid õli täis. Pisiasi, sain liikuma. Piduritrumlid sain ilma suuremate kadudeta maha ja pidurid liikuma. Starter on murekoht, ei jõua üldse vedada. Ei saanudki aru ka starter ise või siis see puks mootoriplokist. Panin näpuga puksile tavotti ja parema puudumisel starter tagasi ning läbi häda sain käima. Karburaator oli seest üheks tükiks moondunud, vahetasin korralikuma vastu, vaja veel reguleerida, tühikäik pole 100% hea veel. Karpa kiireks vahetuseks ohverdasin ühe 13mm võtme..
Teate et sel masinal on diagnostika pistik... 1972 aastal...
Aga jah, lasin suurema sambla maha ja tegin esimesed 15km ringi ka õhtul...
Mootor oli vähe kinni ja silindrid õli täis. Pisiasi, sain liikuma. Piduritrumlid sain ilma suuremate kadudeta maha ja pidurid liikuma. Starter on murekoht, ei jõua üldse vedada. Ei saanudki aru ka starter ise või siis see puks mootoriplokist. Panin näpuga puksile tavotti ja parema puudumisel starter tagasi ning läbi häda sain käima. Karburaator oli seest üheks tükiks moondunud, vahetasin korralikuma vastu, vaja veel reguleerida, tühikäik pole 100% hea veel. Karpa kiireks vahetuseks ohverdasin ühe 13mm võtme..
Teate et sel masinal on diagnostika pistik... 1972 aastal...
Aga jah, lasin suurema sambla maha ja tegin esimesed 15km ringi ka õhtul...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB