Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(02-08-2013, 10:10 AM)pannkook Kirjutas: Kes mulle korraliku kopa teeks?
Või on ainuke variant kuldset börssi piiluda?
Näed, tegin enda omast pilte natuke.
http://public.fotki.com/phyl9/kopp-on-ees-ja-sahk/
Ei ole ise kokku keevitatud, vaid peaks olema mingi nõuka aegse tehase toodang. (faktiga võin eksida)
15 aastat on seda koppa rammitud/tõstetud/kasutatud, ja siiani pole minul probleeme olnud. Enne olen saanud kaks korda sidurist lahti, kui kopp juppideks läheb.
Olen seda koppa näinud päris paljude poti põllumeeste hoovipeal - tasub otsida, kuna on väärt ost. Kuldnebörs on teema.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 1,333
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
KBs on vaid pärnakate kopad, mida ka Tartu Talupoes saada...
Eks ma hoian pilku peal.
Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
03-08-2013, 01:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2013, 01:27 AM ja muutjaks oli
Isapull.)
Kesktõmmitsa asemel silindriga kallutava ja üleskeerava kopaga on tavaliselt see häda, et kas tõstab vähe püsti või kallutab vähe välja. Kopa üles keeramise eelis on see, et puistematerjal ja jäised lumekamakad püsivad paremini kopa sees ja seega on efektiivsus parem. Samas peaks ka hästi välja kallutama.
Kuna me traktoril (UTB V-455) on originaalis vaid kaks hüdrosektsiooni, siis mõtlesime tükk aega kuidas ühe sektsiooniga saaks koppa üles tõmbama ja välja kallutama. Ega seal palju variante polnud ja leitud lahendus õigustas ennast igati. Nimelt, kopp on ehitatud käppadega raamile, mille sees kahel pool üks silinder. Voolikutega on ühendatud kesktõmmitsana kasutatava silindriga selliselt, et koppa maha lastes lubab kesktõmbe silinder kõigepealt tera maha, sealt edasi hakkava kopasilindrid juba kallutama. Tõstel surub kopasilindrid lõppu ja siis tõmbab kesksilinder kopa üles, kallutamisel kõigepealt kesksilinder pikaks ja kopa silindrid lükkavad kopa uppi.
Toimib juba aastaid.
Tervitades, IP
Postitused: 10,569
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
151
Kas esimene küsimus oli saha kinnitusraami kohta? Või mille?
Mida kaugemalt sahk kinnitub, seda lihtsam on töötada ja parem lükkevõime. Väga lühikste aistega terad kipuvad koledal kombel hammustama.
T-40 poolraamid on nõrgukesed, saha kinnitusraam võiks ikka tagasillast tuge võtta.
Aga hoolikas juht saab ka poolraamile kinnituvate kõrvakestega lume lükatud. Lihtsalt rapsida ei tohi...
Postitused: 10,569
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
151
Aiste kinnituskõrv (ehk kollane) on ilmselt kõige tugevam punkt seal. Punasega näidatud avasse kinnitus veokonks ja ehk muudki lisatuge vajavavat. Ka see peaks olema tummine tugipunkt.
Postitused: 2,097
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Ma teen sulle üks nädala jooksul pildid, kuidas minu T-40-l on sahk küljes. Mul on ainult poolraamide küljes ja eelmine omanik lükkas lund jms sellise sahaga rohkem kui 20 aastat. Mul on muidugi kogu süsteem üsna tugevast materjalist ja päris mitmetest kohtadest kinni.
Keegi võiks mind õpetada, kuidas siia pilte nii panna, et nad jääks otse postitusse nähtavad. Mul seni pole õnnestunud, vb viga minu arvuti seadetes.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 4,351
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
(01-10-2013, 14:04 PM)saarrand Kirjutas: Keegi võiks mind õpetada, kuidas siia pilte nii panna, et nad jääks otse postitusse nähtavad. Mul seni pole õnnestunud, vb viga minu arvuti seadetes.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=38708
Küsi, mis raskusi tekitab? Piltide suurus või miski muu probleem?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,333
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
kuhu ta siis toetuma peaks/saaks?