01-09-2013, 19:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2013, 19:48 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Tuligi täna jälle vana 2 teljelist kasutada, tegin siis juba paar pilti kah
Käru ise oli kunagi katlamaja tuhakäru mis ammustel aegadel maha kanti ja koos koormaga prügimäele jäeti. Kuna raam oli veel hea siis isa otsustas asja käsile võtta, uued rummud, laagrid, ported jne. Veetud on selle käruga ikka väga tõsiseid koormaid, seda on ka raamist näha....
Paarkümmend aastat seisis niisama võsas...
Rehvid pärinevad sõnnikulaotaja alt, vähe laiemad ja kandepinda rohkem.
Tiisel on kuulide peal ja vedrupakid on aja jooksul järjest paksemaks läinud
Orginaalis olid sellel ported puidust.
Vadrupaki sõrmede tavotiniplid asuvad lolli kohapeal, metsas sõites läheb neid nagu sooja saia. Vahet pole tegelikult, neid inimesi on vähe kes üldse sellist vanarauda hooldada viitsivad
Aga muidu on aus käru
Käru ise oli kunagi katlamaja tuhakäru mis ammustel aegadel maha kanti ja koos koormaga prügimäele jäeti. Kuna raam oli veel hea siis isa otsustas asja käsile võtta, uued rummud, laagrid, ported jne. Veetud on selle käruga ikka väga tõsiseid koormaid, seda on ka raamist näha....
Paarkümmend aastat seisis niisama võsas...
Rehvid pärinevad sõnnikulaotaja alt, vähe laiemad ja kandepinda rohkem.
Tiisel on kuulide peal ja vedrupakid on aja jooksul järjest paksemaks läinud
Orginaalis olid sellel ported puidust.
Vadrupaki sõrmede tavotiniplid asuvad lolli kohapeal, metsas sõites läheb neid nagu sooja saia. Vahet pole tegelikult, neid inimesi on vähe kes üldse sellist vanarauda hooldada viitsivad
Aga muidu on aus käru
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB