Gaz 66-01 1977.a
#1

Selline sõiduriist sai koju toodud. Põhiline vajadus: kahe pere küttepuud metsast välja vedada. Kuna korralikud pillid nüüd juba hea hinnaga, otsustasin võtta ühe rappe ja täielikult üle käia.
Esimene valik oli kabiini taga asetseva kraanaga mida ka siin foorumis pakuti. Aga oli kaks suurt puudust- polnud dokumente ja mootor ajas ka hullusti sinist välja.
Siis sai Pärnumaale kihutatud. Välimus mind ei heidutanud, käima läks ja töötas korralikult, rehvid pea uued. Hind muutus ka peale väikest kauplemist magusaks ja tehing sai tehtud.
Esimese asjana sai Pärnu sõidetud (muidugi mitte Šišigaga) ja uus veepump ostetud. Selle vahetasime koha peal ära ja sõit kodu poole võis alata. Ette rutates võin öelda, et sinna (125 km) see ka jõudis ilma probleemideta.
Piltidel siis veepumba vahetus ja väike vahepeatus kontrolliks.

Kodus hakkas nokitsemine pihta. Radikas tilkus. Hullu ei midagi, poldid-lõdvikud lahti, radikas üle mootori maha ja lõikasin metallist raami lahti. Alumises vannis piiisike auguke. Jootsin siis täis. Siiamaani juua täis, sest ei tilgu.Smile
Roolikarp. Koju sõites poeg helistas saateautost ja küsis mis ma vingerdan. Mis sa siin ikka vingerdad kui käes pole mitte rool vaid vibusaag.Ikka saed pool ringi vasakule ja kohe pool ringi paremale, et kuidagi joonte vahel püsida.
Roolikarp osadeks, muda seest välja, pesu, uued laagrid ja simmerid. Korras. Külge sai ka uus varras mis juhib roolivõimu silindri tööd.
Ka silinder tilkus. Osadeks. Vana tüübi silinder, mansett kõva ja tükid väljas, tolmukatet polnud ja vars ka kõver, kiilus vähe kinni. Otsus: uus tükk asemele. Korras.
Uudis minu jaoks oli see, et silindri kolvi rõngad metallist. Vene Gaz foorumis soovitavad need kummimansettidega aendada, pidi hea efekti andma.

Nii, vasak esiratas viltu all. Alguses arvasin, et laager õhtal. Tutkit brat. Hoopis ratas oli kusagil kunagi hea laksu saanud ja pöördrusikas (ha, otsetõlge, kes pakub parema nimetuse, käändtelg?) alt kõver-kandiline. Otsus: uus jupp külge. Laagrid ka uued. Korras.
Esisilda lahti kakkudes selgus, et piduritrumlid nagu uued, klotsid ka. Käändtelje kinnituspoldid läikisid. Otsus: esisild vahetatud, ei saa mitte 36 aastat vana sild nii heas korras olla.
Kuna võtan maha kõik rummud siis tõin poest ka uued õhuvoolikud kummipumpamis süsteemile mis rummude taha kinnituvad.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 22-09-2013, 09:24 AM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 22-09-2013, 10:32 AM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: viplala - 22-09-2013, 12:53 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 22-09-2013, 21:38 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 22-09-2013, 22:52 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: Janx - 23-09-2013, 06:51 AM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: sm.Poljakov - 23-09-2013, 09:30 AM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: Necro - 23-09-2013, 10:10 AM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: saarrand - 23-09-2013, 10:56 AM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hulgus - 23-09-2013, 22:27 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 06-10-2013, 21:41 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: overspeed - 08-10-2013, 03:39 AM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 08-10-2013, 23:04 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: overspeed - 09-10-2013, 13:29 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hyva - 09-10-2013, 16:26 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 13-10-2013, 20:24 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 19-10-2013, 20:48 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: motamees - 19-10-2013, 22:46 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 19-10-2013, 23:00 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: taxopets - 20-10-2013, 09:37 AM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: Marko - 20-10-2013, 15:47 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: mlsluik - 20-10-2013, 16:11 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: motamees - 20-10-2013, 18:18 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 20-10-2013, 19:55 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: motamees - 20-10-2013, 21:04 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 27-10-2013, 22:15 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 14-11-2013, 13:45 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: overspeed - 19-11-2013, 06:44 AM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: motamees - 14-11-2013, 15:52 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: Marko - 14-11-2013, 16:21 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: motamees - 14-11-2013, 21:45 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 01-12-2013, 21:49 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: Mahno - 01-12-2013, 22:55 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 01-12-2013, 23:33 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 06-12-2013, 22:32 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hulgus - 06-12-2013, 22:57 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: Marko - 06-12-2013, 23:10 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 06-12-2013, 23:12 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 07-12-2013, 00:22 AM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 07-12-2013, 20:05 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 01-04-2014, 12:48 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: motamees - 01-04-2014, 16:06 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 01-04-2014, 16:19 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 13-07-2014, 23:45 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 09-08-2014, 23:26 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: Romka - 14-09-2014, 09:08 AM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: mlsluik - 14-09-2014, 11:28 AM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 14-09-2014, 10:11 AM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 02-11-2014, 20:41 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: overspeed - 30-11-2014, 02:41 AM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 30-11-2014, 20:44 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 30-11-2014, 21:14 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 23-04-2021, 10:59 AM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: overspeed - 30-04-2021, 13:11 PM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: v6sa - 23-04-2021, 11:36 AM
RE: Gaz 66-01 1977.a - Autor: hellrix - 23-04-2021, 13:28 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne