10-10-2013, 17:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2013, 17:32 PM ja muutjaks oli randoA.)
Tervist.
Hiljuti omandasin ühe vana sidruni.Olen proovinud küll palju teise kohta infot leida kuid tundub, et sääraseid isendeid enam palju pole, vähemalt Eestis mitte.
otsustasin teema teha siia, et jagada auto käekäiku ning ühtlasi lootes, et leidub inimesi kes oskavad osadele küsimustele vastused leida.
natuke siis autost:
Leidsin motors24st kuulutuse kus pakuti seda autot, kuna hind oli suhteliselt okei, ning dokumendid korras ja kere ka, väidetavalt, siis saigi kokku lepitud vaatamine.
hinda anti veel pea 100 euri alla, kerel on kaks läbiva rooste kohta,põhjaalt vägagi korralik, rroostet oli minimaalselt karbi alläärtes.Käis ja töötas ühtlaselt, vedrustus paistis ka toimima.Ainsaks miinuseks oli purunenud tagaklaas, puuduv ülevaatus ja kindlustus.Kaasa sain veel talverehvid, orginaal tungraua ning paar väiksemat osa.
Õhtul saabusin tollega koju, jah, Tallinnast Kuusallu sõitis täitsa omal jalal
mõningad pildid:
ostmise päeva õhtul, ilm oli tõeliselt rõve, kuid üks kojamees oli ülesannete kõrgusel ning nähtavuse üle ei saanud nuriseda
Tagaklaasi kohta uurisin ka, täitsa leiab veel, koos paigalduse ja juttudega küsiti 150 euri
Taga on selline silt, kuid peal on väidetavalt 1,4 mootor 5se kastiga, ja kirjas on passis et tegu bx14ga.
sisu on vägagi korralik, kuskilt rebenenud ega puru ei ole.
rohkem pilte leiab:
http://fotoalbum.ee/photos/randoA/sets/1390479
selline ta on, proovin teda vaikselt üles vuntsida ning stiilseks suveliikuriks saada...
Paar küsimust, ehk oskab keegi vastata
1.kas võin maanteel sõita ka nii, et vedrustus on kõige madalamas astmes?(4 astet, 1 astmega madal ja rattad üsna koopas, kliirens tsirka 8-10cm
2.kõige kõrgemasse astmesse tõstes hakkab põlema STOP ja piduri veateate tuli, muus astmes seda viga ei ole.Kas võib tuleneda sellest, et õlitase on madal?
Hiljuti omandasin ühe vana sidruni.Olen proovinud küll palju teise kohta infot leida kuid tundub, et sääraseid isendeid enam palju pole, vähemalt Eestis mitte.
otsustasin teema teha siia, et jagada auto käekäiku ning ühtlasi lootes, et leidub inimesi kes oskavad osadele küsimustele vastused leida.
natuke siis autost:
Leidsin motors24st kuulutuse kus pakuti seda autot, kuna hind oli suhteliselt okei, ning dokumendid korras ja kere ka, väidetavalt, siis saigi kokku lepitud vaatamine.
hinda anti veel pea 100 euri alla, kerel on kaks läbiva rooste kohta,põhjaalt vägagi korralik, rroostet oli minimaalselt karbi alläärtes.Käis ja töötas ühtlaselt, vedrustus paistis ka toimima.Ainsaks miinuseks oli purunenud tagaklaas, puuduv ülevaatus ja kindlustus.Kaasa sain veel talverehvid, orginaal tungraua ning paar väiksemat osa.
Õhtul saabusin tollega koju, jah, Tallinnast Kuusallu sõitis täitsa omal jalal
mõningad pildid:
ostmise päeva õhtul, ilm oli tõeliselt rõve, kuid üks kojamees oli ülesannete kõrgusel ning nähtavuse üle ei saanud nuriseda
Tagaklaasi kohta uurisin ka, täitsa leiab veel, koos paigalduse ja juttudega küsiti 150 euri
Taga on selline silt, kuid peal on väidetavalt 1,4 mootor 5se kastiga, ja kirjas on passis et tegu bx14ga.
sisu on vägagi korralik, kuskilt rebenenud ega puru ei ole.
rohkem pilte leiab:
http://fotoalbum.ee/photos/randoA/sets/1390479
selline ta on, proovin teda vaikselt üles vuntsida ning stiilseks suveliikuriks saada...
Paar küsimust, ehk oskab keegi vastata
1.kas võin maanteel sõita ka nii, et vedrustus on kõige madalamas astmes?(4 astet, 1 astmega madal ja rattad üsna koopas, kliirens tsirka 8-10cm
2.kõige kõrgemasse astmesse tõstes hakkab põlema STOP ja piduri veateate tuli, muus astmes seda viga ei ole.Kas võib tuleneda sellest, et õlitase on madal?
vanad volvod, sekka mõni muu liikur...
Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905