SPotteri teenus
#1

Oskab keegi soovitada kas Keilas või linnas kuskilt potteri teenust pakutakse?Vaja tsikli paagil väike mõlk välja tõmmata.Lisaks kummaga mõistlikum vana värv eemaldada sooda või klaaskuul`pritsiga?Kuskil koplis pakuti vist klaaskuuli teenust.
Vasta
#2

Kui roostet pole, siis ilmselt sooda. Sooda võtab ära värvi, kuid metalli ja rooste suhtes on sõbralik - ehk neid see ei puutu.... Klaaskuulid võtavad ka rooste ära, kuid ilmselt ikka natuke metalli ka...

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#3

Streetrace kasutajal duubzu peaks olema spotter.
100% kindel pole, aga tasub uurida.
Tegutseb mõigus.


Edit : https://www.e-krediidiinfo.ee/12293763-D...%20O%C3%9C

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#4

(30-10-2013, 19:55 PM)Tambets Kirjutas:  Kui roostet pole, siis ilmselt sooda. Sooda võtab ära värvi, kuid metalli ja rooste suhtes on sõbralik - ehk neid see ei puutu.... Klaaskuulid võtavad ka rooste ära, kuid ilmselt ikka natuke metalli ka...
Kogemused sellised, et klaaskuul küll roostet ei võta, pigem kõlbab alumiiniumdetailide ülekäimiseks neile läikiva pinna andmiseks. Al.- detailid puhastan eelnevalt peene ( Piusa) liivaga.
Ja hirmust, et liivaprits võtab pleki õhemaks...no teoreetiliselt on paljud asjad võimalikud...kuid kas sellele tasub tähelepanu pöörata.

Tervitab Veteran.
Vasta
#5

(01-11-2013, 20:30 PM)Veteran Kirjutas:  
(30-10-2013, 19:55 PM)Tambets Kirjutas:  Kui roostet pole, siis ilmselt sooda. Sooda võtab ära värvi, kuid metalli ja rooste suhtes on sõbralik - ehk neid see ei puutu.... Klaaskuulid võtavad ka rooste ära, kuid ilmselt ikka natuke metalli ka...
Kogemused sellised, et klaaskuul küll roostet ei võta, pigem kõlbab alumiiniumdetailide ülekäimiseks neile läikiva pinna andmiseks. Al.- detailid puhastan eelnevalt peene ( Piusa) liivaga.
Ja hirmust, et liivaprits võtab pleki õhemaks...no teoreetiliselt on paljud asjad võimalikud...kuid kas sellele tasub tähelepanu pöörata.
Olen natuke liivapritsiga(tööstuslik ja skafandris olles)töötanud ja ühukesest plekist detailide kallale ei soovita minna,mul ühel pool pindmine kerge rooste ja teisel pool värv alates orginaalist.Kummilappide all augud läbi ja need mingi keemilise metalliga kinni.
Tööde õige järjekord vist nii,et mõlk välja,soodaga puhtaks,roosteaugud kinni ja krunt selga?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne