Amortide taastamine ? KES, KUS, KAS...
#1

Pealkiri ütleb vast kõik.
Olen kuulnud et keegi kuskil teeb, aga hetkel on see kõik kuulujuttude tasandile jäänud.

Oskab keegi kuhugi suunata või mõnda kontakti anda.


Lugupidamisega
Heigo


Edit: Auto amortidest jutt

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#2

Jõhvis teeb Mägar Mart. Tema firma on LM Servis OÜ ja postiaadress lmservis@hot.ee. Teeb paljudele krossisõitjatele, kvaliteet hea.
Vasta
#3

kui sul on tavalised sõiduauto amordid, siis soovitan sõbralikult - muretse uued. Tegin ise aasta tagasi selle ürituse läbi - kestis vist kaks kuud, täpselt ei oska öelda. Tegu oli Jumperi esiamortidega. Vana on vana. Ostsin algul ühe Sachs-i oma ja hiljem teise juurde, alles kuu aega tagasi vahetasin ära.


Vasta
#4

Ostan ja olen ostnud alati uued ja orikad jupid autole külge.

Aga antud juhul tuleb uute amortide hinnaks ca 10k €
Niiet "nõu thänkss" 23 aastat vanale autole sellist investeeringut teha.

Ja vanemate autode amorte on aastakümneid "taastatud"


Mart Mägar teeb ainult võidusõidu autodele. Sad

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#5

(27-05-2013, 09:12 AM)k2rpman Kirjutas:  ...
Niiet "nõu thänkss" 23 aastat vanale autole sellist investeeringut teha.
...

Rahaliselt mõistetav - kesse ikka nii vanale rondile raha alla paneb. 23 aastat - see on ju romu, isegi tibid teavad sedaToungue

Kui jutt käib šarniirpeaga amortide taastamisest (nagu näiteks MB pereuniversaalide tagaamordid), siis neid pakub "vahetusfondina" näiteks Trapi hotelli õuel toimetav Priit. Väidetavalt on võimalik ka see, et ta laseb taastada "oma" pumbad, kuid see võtab n nädalat aega... Nurinat kuuleb harva, järelikult on hind ja saadav teenus tasakaalus.

Tartu kandis ei oska soovitada.

Kui jutt käib aga mingi haruldasema auto aktiivamortidest, siis tasub vast uurida auto sünnimaa margifoorumist - sealne sootsium on vast enim kursis erinevate variantide hinna-kvaliteedi suhtega.

Miks asendusamort ei sobi? Pole saada õiget mõõtu?
Vasta
#6

Ma nii muu seas küsin, et mis autoga tegemist on?
Äkki auto margi põhiselt oskab rohkem nõu anda...

Teine küsimus, et kas auto on igapäeva liikurist kilomeetrite tapja, või pühapäeva liikur?

Kui margi teada saab, siis äkki oskab soovitada mida saab külge pookida...

Aga amortide taastamisest ka, et suudetakse taastada õli amorte - pool gaasikad ja täis gaasikaid ma kahtlen, et eestis remonditakse. (mõtetult kallis arvatavasti)

Kes on kokku puutunud võidusõidu pillide amortidega, siis need on kõik natukene parema ehitusega, kui tavalised seeria toodangu junnid - võistlus amordid käivad loogiliselt lahti ja kokku ka.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#7

Mis autole vaja - vastus on tõenäoliselt siin:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=44359
Vasta
#8

Antud juhul on võimalik juppe saada ainult jaapanist.
Ja seal on tûki hind 2k €
Sinna juurde transa + ilmselt toll
Kohalikust foorumist/lehest/kuulutuste portaalist otsiks kui ainult keelt oskaks Big Grin

Edit:jah Century esiamortidest jutt

Edit2: "trapi priit" ei tegele sellise asjaga.

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#9

Siin on päris hea kataloog

Siit saab venemaa kaudu tellida

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#10

(27-05-2013, 10:37 AM)k2rpman Kirjutas:  ...
Edit:jah Century esiamortidest jutt
...

Kas kõnealune kohaliku autotööstuse jõudemonstratsioon on ka ehitatud vaid sellele toodetud tükkidest? Või pruugitakse siiski varemheakskiidetud tükke?
Mul puudub igasugune aimdus konkreetse tüki asendatavusest, kuid japsid olid üsna varakult varmad tükke ristkasutama (sellest küll avalikult kõva häälega rääkimata...Rolleyes )

Postituse mõte on selles, et kui tükk silma ees ja romulate riiulite vahel patseerida, leidub ehk mõni sinnapoole asendus, mida varuosamüüjate kataloogid ka tunnistavad. Me vist ei räägi igapäevaautostWink
Vasta
#11

(27-05-2013, 14:38 PM)v6sa Kirjutas:  Kas kõnealune kohaliku autotööstuse jõudemonstratsioon on ka ehitatud vaid sellele toodetud tükkidest? Või pruugitakse siiski varemheakskiidetud tükke?
Mul puudub igasugune aimdus konkreetse tüki asendatavusest, kuid japsid olid üsna varakult varmad tükke ristkasutama (sellest küll avalikult kõva häälega rääkimata...Rolleyes )

Postituse mõte on selles, et kui tükk silma ees ja romulate riiulite vahel patseerida, leidub ehk mõni sinnapoole asendus, mida varuosamüüjate kataloogid ka tunnistavad. Me vist ei räägi igapäevaautostWink


Kasutan autot hetkel igapäevaselt.
Tõsi...
Kilomeetreid palju ei kogune, kuna "küla" kus elan on pisike ja paljud asjad on käejala ulatuses.

Paljud asjad siiski ühilduvad vanemate japsidega.
Õlifiltrid on hondaga samad
Piduriklotsid olid esimese põlve celica supraga samad.
Tagasild on hiluxi oma
Taga kettad ja käsipiduri klotsid on tal "endaomad"
Aga samu kettaid ja KP klotse kasutati ka crown Super Saloon-is.
Need on erinevad kui tavalises Crownis.
Mingid jubinad olid veel hiace ja esimese põlve lexux LS400-ga samad.
Varuosakoodi järgi otsides tundub, et amordid on tal küll "endaomad" Rolleyes

(27-05-2013, 12:48 PM)viplala Kirjutas:  Siin on päris hea kataloog

Siit saab venemaa kaudu tellida

Jah ma tean ise ka seda lehte Smile
Antud kataloog ongi ainukene mulle vähegi mõistetavas keeles loetav.
Aga no 2k€ ühe amordi eest välja käima ei kipu.

Teiseks on sul vale amort Smile
Minuoma on 48510-40051



Mõni pilt veel juurde
http://www.upload.ee/image/3336068/image.php.gif
Ja suured pildid
Siit nagu tunduks, et saab pealt lahti keerata ja silindrit vahetada ?
http://www.upload.ee/image/3337465/amordid_009.JPG

Ja mõõtudega
http://www.upload.ee/image/3337464/amordid_007.JPG
http://www.upload.ee/image/3337462/amordid_001.JPG

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#12

Kas rattavõll on amordi osa?

Tundub, et valutum on leida lähedane amort ja rattavõll kogu täiega selle külge istutada... Seda tüüpi asendusi ei tohi siis ülevaatusel presenteerida.Rolleyes
Vasta
#13

Soovitan soojalt amort püstaku küljest eemaldada ja jõlkuda lammarite vahelt - silmaga hinnates, võib sobida vanema bmw 5 seeria amort, või siis vanema audi 100/200 amort. Amordi käik on ka see mis on tähtis - hülss las jääda sama - hülsi sisse saab istutada erinevaid amorte!

Kui raha peale tige ei ole, ja ei tihka mitut tuhandet euri kulutada, siis tuleb leiutada....

joonis bemmi omast: http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Se..._absorber/

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#14

Rover SD1 esiamort on analoogse ehitusega.
Originaalis käib selle amordikanduri sisse amordivarras, juurde läheb õli ja ülalt keeratakse kinni. Aga müüakse ka "amordipadruneid", kus siis selle amordikanduri sisse pistetakse nn.amordipadrun, kus on juba koos amordivarras koos muu juurdekuuluvaga.
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID008997 on näha see Roveri joonis amordist, äkki on su autol midagi sarnast?
Vasta
#15

Teema eesmärk oli siiski leida inimene kes sellega tegeleb Wink

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#16

Mulle jäi alguses mulje, et tegemist on mingite regullitavate amortidega aga siin ei tohiks küll probleemi olla vahetuse leidmisega. Teada tuleb saada ainult, kas tegemist on hülsi sees istuvaga või mitte. Viimasel juhul saab ka hülsi valmistada mingi teise aparaadi omast. Esimese asjana tuleks siiski amort alt ära võtta, siis saab edasi vaadata.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#17

Yhe teise vana toyota tagumiste amortide probleemi lahendasin nii...

Keerme osa tuli KYB idelt ja samutit kogu sisu...


Esimestega lihtsam, need ongi keermega ja pääseb simmerite vahetusega.

Juhul kui need simmerid kuskilt saadaval on...
Vasta
#18

Amordid teemakohasel masinal hetkel vist nii päevakorras enam pole:

[Pilt: 45777_548790625156068_78369034_n.jpg]

Oleks huvitav teada, mis masinast edasi on saanud...
Vasta
#19

(28-12-2013, 20:33 PM)mossepower Kirjutas:  Amordid teemakohasel masinal hetkel vist nii päevakorras enam pole:



Oleks huvitav teada, mis masinast edasi on saanud...

See kurb uudis on ammu teadaSad Minu postitus oli lihtsat näiteks, et saab teha...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne