09-05-2014, 18:12 PM
üpris kummaline loogika skeem , mis seosed on tehase ja nn sulametalli , düüsi ja bena filtri vahel. kui tahad nii muretult sõita , kui selle veidra mootorikesega üldse võimalik , kasuta ikka filtrit kui ka düüsi. kuna k34 karpa evib segukruvi , võib düüs olla pisut suurema läbilaskega , kui tehasepoolt mõeldud 50- 55 . päris ilma saab ka , kuid reguleerimine keerukas ning vägahead tunnetust nõudev.
kui kasutad bensiinifiltrit ja muu sissetulev küttetrakt võõrkehasid ei erita , võid ju selle korgi sinna alla kinni liimida, kuid ... kuna sääru mootor on teadatuntud kapriisidega , siis tihtipeale on otstarbekas nii küünalt , kui seda nimetatud korki , koos düüsiga , välja kruttida, tuvastamaks järjekordse tõrke põhjust.
kui kasutad bensiinifiltrit ja muu sissetulev küttetrakt võõrkehasid ei erita , võid ju selle korgi sinna alla kinni liimida, kuid ... kuna sääru mootor on teadatuntud kapriisidega , siis tihtipeale on otstarbekas nii küünalt , kui seda nimetatud korki , koos düüsiga , välja kruttida, tuvastamaks järjekordse tõrke põhjust.