D6 Karburaatori probleem
#7

üpris kummaline loogika skeem , mis seosed on tehase ja nn sulametalli , düüsi ja bena filtri vahel. kui tahad nii muretult sõita , kui selle veidra mootorikesega üldse võimalik , kasuta ikka filtrit kui ka düüsi. kuna k34 karpa evib segukruvi , võib düüs olla pisut suurema läbilaskega , kui tehasepoolt mõeldud 50- 55 . päris ilma saab ka , kuid reguleerimine keerukas ning vägahead tunnetust nõudev.
kui kasutad bensiinifiltrit ja muu sissetulev küttetrakt võõrkehasid ei erita , võid ju selle korgi sinna alla kinni liimida, kuid ... kuna sääru mootor on teadatuntud kapriisidega , siis tihtipeale on otstarbekas nii küünalt , kui seda nimetatud korki , koos düüsiga , välja kruttida, tuvastamaks järjekordse tõrke põhjust.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
D6 Karburaatori probleem - Autor: T00M4S - 02-05-2014, 15:39 PM
RE: D6 Karburaatori probleem - Autor: iceman - 02-05-2014, 20:04 PM
RE: D6 Karburaatori probleem - Autor: T00M4S - 02-05-2014, 22:18 PM
RE: D6 Karburaatori probleem - Autor: Regardman - 03-05-2014, 00:48 AM
RE: D6 Karburaatori probleem - Autor: b-902 - 03-05-2014, 10:18 AM
RE: D6 Karburaatori probleem - Autor: Rimsi - 03-05-2014, 21:08 PM
RE: D6 Karburaatori probleem - Autor: iceman - 09-05-2014, 18:12 PM
RE: D6 Karburaatori probleem - Autor: T00M4S - 09-05-2014, 20:54 PM
RE: D6 Karburaatori probleem - Autor: iceman - 10-05-2014, 09:33 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne