19-05-2014, 21:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2014, 21:52 PM ja muutjaks oli T00M4S.)
Tänase seisuga olin sunnitud siis mootori maha vötma, ja uurima, mis seda tööd takistab, sest peale 5km't söitu hakkas see tugevalt kuskilt vastu käima ja tömbas mootori jöu ka maha.
Kinnituste lahtikruvimisel, kaante eemaldamisel selgus, et keti hammasratta ümber oli tekkinud alumiiniumpuru, ehk äkki on ketis probleem, et on kulunud ja hakkab peal viskama ehk ragisema?
--
Sama teema alla, kui sellel kepsul on tunda üles-alla väikest loksu juba, siis on olemas ka teine mootor, mille kokku lappisin, aga tal puudub pronkspuks kepsu küljest ehk see koht, kuhu sa kolvisörme paned.
Kas seda on kerge kuskilt teise kepsu seest välja vötta ja sellega asendada vöi oleks kergem sinna mingi nöellaager panna?
Kinnituste lahtikruvimisel, kaante eemaldamisel selgus, et keti hammasratta ümber oli tekkinud alumiiniumpuru, ehk äkki on ketis probleem, et on kulunud ja hakkab peal viskama ehk ragisema?
--
Sama teema alla, kui sellel kepsul on tunda üles-alla väikest loksu juba, siis on olemas ka teine mootor, mille kokku lappisin, aga tal puudub pronkspuks kepsu küljest ehk see koht, kuhu sa kolvisörme paned.
Kas seda on kerge kuskilt teise kepsu seest välja vötta ja sellega asendada vöi oleks kergem sinna mingi nöellaager panna?