oleks vaja mõningaid näpunäiteid, kuda uut kolbi kepsu otsa saada. et siis milliseid abivahendeid oleks vaja ja millele tuleks tähelepanu pöörata.
Postitused: 389
Teemad: 55
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
...nimelt kui näiteks kahepütisel vahetad sõrmed ära kas siis läheb süüde ka paigast? (loll küsimus nagunni, aga ma igaks juhuks küsisin)
Postitused: 1,237
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
1
mul nooltega halvad kogemused ja neid nooli seetõttu ei usalda, sest:
1) olen kohanud remontkolbe, kus nooled on kogemata valesti peale löödud.
2) osadel markidel on nooled sõidusuunas, osadel vastassuunas. võib sassi minna.
alati tuleks ikka üle vaadata, et rõngalukud üle akende ei jookseks, siis on enam-vähem kindel, et kolb õigetpidi sees.
Kui te räägite tsikli kolvi paigaldamisest siis minu kogemuste põhjal ei tule seal mingit kolbi kuumutada.Sest mootorattal on ujuv kolvisõrm ja too peab suht lihtsalt sisse minema(uut tuleb natuke haamriga kõputada).Ujuv tähendab seda,et sõrmele pannakse stopper rõngad ette.Autol on pool ujuv ja et seda paigaldada tuleb mitte kolbi kuumutada vaid kepsu pead.Siis läheb ilust sisse.
Postitused: 1,139
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
olgu teiste masinatega kuidas on aga kui Jawal tahad uut kolbi panna ja esimese paugu haamriga vastu sõrme lööd, või rahuliku südamega minna uut kolbi ja sõrme ja kui vaja siis midagi veel poest ostma.....
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
jupp Kirjutas:Kui te räägite tsikli kolvi paigaldamisest siis minu kogemuste põhjal ei tule seal mingit kolbi kuumutada.Sest mootorattal on ujuv kolvisõrm ja too peab suht lihtsalt sisse minema(uut tuleb natuke haamriga kõputada).Ujuv tähendab seda,et sõrmele pannakse stopper rõngad ette.Autol on pool ujuv ja et seda paigaldada tuleb mitte kolbi kuumutada vaid kepsu pead.Siis läheb ilust sisse.
See on õige kolvi paigaldamise metoodika. Kui soojendada siis just õige vähe (Umbes 50 kraadini). Sõrm peaks pressimisega sisse minema.