Mazda 1.8 , 88kw
#21

(20-06-2014, 20:18 PM)Killer666 Kirjutas:  ...
Kas see manifold pressure pole imelik?

Turbota mootor ikka?

Kui see on absoluutne rõhk, siis on kollektoris pool atti puudu normaalrõhust. Ehk kontroli üle, ega mõni mees oma tangasid pole sinna unustanud.

Sel mootoril vist veel klappe kollektoris pole? Kui on, tasuks ka neid kriitilise pilguga seirata.

Minu vana AD näitab, et süüde peaks olema 10 kraadi. Sinu pildil on 4/6 ehk natu hilisevõitu, kuigi see ei saa uimasust põhjustada.

Mis värvi on küünla isolaator? Must, pruun või valge?
Vasta
#22

Kas kolvi ÜSS asendit on füüsiliselt väntvõlli märgiga kõrvutatud?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#23

(21-06-2014, 09:03 AM)v6sa Kirjutas:  
(20-06-2014, 20:18 PM)Killer666 Kirjutas:  ...
Kas see manifold pressure pole imelik?

Turbota mootor ikka?

Kui see on absoluutne rõhk, siis on kollektoris pool atti puudu normaalrõhust. Ehk kontroli üle, ega mõni mees oma tangasid pole sinna unustanud.

Sel mootoril vist veel klappe kollektoris pole? Kui on, tasuks ka neid kriitilise pilguga seirata.


Mis värvi on küünla isolaator? Must, pruun või valge?

Bensiin ikka, sel peaks ju vaakum olema? Üks mingi klapp või hoob on kuskil kollektori vahel, aga seda proovisin mõlemas asendis kuid ei muuda midagi.
Küünlad on mustad ja mingiaeg kui küünla maha keerasin siis paitsis kolvi pealne niiske.

(21-06-2014, 11:17 AM)Marko Kirjutas:  Kas kolvi ÜSS asendit on füüsiliselt väntvõlli märgiga kõrvutatud?

Tuli ka korra eile selline mõte ja kahjuks ka need märgid ühtisid. Sad

Sr keegi arvas et see calculated load value 42% on juba kordades liiga suur tühikäigu kohta.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#24

Avastasin et vända andur on sel reguleeritav. Lükasin selle teise otsa. Mingit muutust nagu eriti ei ole, aga süüdet näitab nyyd umbes 10 , st et kõigub 8ja 12 vahel.

[Pilt: Timingmap.jpg]

Vaadates seda tabelit siis 40 load juures on 10 õige, aga reaalselt ju loadi pole siis peaks süüde olema? 40?

Mille järgi seda loadi arvestatakse? Kogu pull siis sellest et süüde läheb täiega metsa? Liiga hiline?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#25

Meil disla mazdal oli kah miskit analoogset, diagnostid värgid miskit tarkka ei näidanudki ja ei saandki aru miks jõudu pole, kohati käis nagu kulda ja siis sureb lambist ära ja ajab valget... a üks vähe tervama silmaga vend siis nägi et pumba juurest miskil juhtmekimbul isolatsioon maas ja paljas juhe käib vasta keret... läks siis teip ümber ja saigi asja korda! Big Grin Et vb võib äkki midagi sanast olla.
Vasta
#26

(21-06-2014, 17:12 PM)talka Kirjutas:  Meil disla mazdal oli kah miskit analoogset, diagnostid värgid miskit tarkka ei näidanudki ja ei saandki aru miks jõudu pole, kohati käis nagu kulda ja siis sureb lambist ära ja ajab valget... a üks vähe tervama silmaga vend siis nägi et pumba juurest miskil juhtmekimbul isolatsioon maas ja paljas juhe käib vasta keret... läks siis teip ümber ja saigi asja korda! Big Grin Et vb võib äkki midagi sanast olla.
Olen ühe volkariga sarnast viga otsinud - veaks oli temp andur mis lekkis ja tosool pani aju piskikusse mis just kurvides seal pistikus lühist andis.

Teemasse - Enamasti on mapil 5v signaal, mis vaakumiga (kuni miinus 1bar) on 1v ligidal aga järsu gaasi vajutamisega peab järsku liikuma umbes 4voldini (olenevalt auto margist)

Ühe vanema mazdaga sai ka aastake tagasi jamatud millel ei olnud jõudu. Käivitus ning töötas ühtlastel pööretel ilusti aga kui oli jõudu vaja siis kõhis,turtsus ja tegi veel 100 muud trikki. Üle sai mõõdetud kõik andurid aju pistikust ning isegi pihustid said kontrollitud kuid viga oli üllatavalt lihtne - õhulugeja signaal oli ca 0,2v mõõda mida ma ei pannud esmapilgul tähelegi (tootjad annavad ju normi vahemiku mis alati ei klapi). Seega isiklikult saadaks selle suksu arvuti alla ja laseks kõik andurite signaalid üle mõõta.
Lisaks mainin, et olen ka ühe opeliga samamoodi jamanud ja tulem oli jällegi õhulugeja. Kuid see turtsus ka odava anduri peale. Originaal küljes ning oli elu kui lillepidu.
Vasta
#27

Ma leidsin mingi vähe asisema programmi , mis suudab lugeda kõiki andureid ja isegi imekombel abs, srsi.
Seal on võimalus graafikuid joonistada andurite info korral. Otselt ma ei näe vajadust aju pistikust mõõta, kuna kõikide andurite väärtuseid on arvutiga näha. Proovin Kuidagi salvestada seda graafikut või screeshoti teha ja panen siia teile ka vaatamiseks üles.
Forscan.org ja sobib mazda , ford ja miskised usa masinad. Uskumatult viisakas asi tasuta asja kohta.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#28

[Pilt: 0106731811bb7dd.jpg]
http://www.upload.ee/files/4122506/wwe.csv.html

Sisselaskes on klapid olemas ja vabas asendis on nad avatud.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#29

Kahtlustati et kati umbes, aga võtsin täna sumpsi lahti ning selgus et selle viga ei ole.... Sad

Pole midagi targemat teha
Vasta
#30

Mingit troppi kusagil sisselaskes ei ole? Naabrinaise trussikuid vms?

Mille alusel see load määratakse? Natuke kõrgevõitu nagu paigalseisva auto jaoks...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne