Nüüd eelmisest postitusest mõnda aega möödas ja Estfieldiga on aasta jooksul veidi arenguid olnud:
1) all on Lada viie-käiguline käigukast koos uue siduri komplektiga (Sachs)
2) amordid ja vedrud vahetatud GAZ'i reguleeritavate vastu, ees 250lb taga 150lb
3) Lada karpa asemel 99' Yamaha R6 ITB karpad.
Kõigest täpsemalt:
1) Lada 5kk oli ostes 'vähe sõitnud' aga tüüpilised vead ikka juures, st otsa-mutter veidi lahti ja selle tulemusena tuli palju sees ümber vahetada. Samuti olid osad laagrid ringi käinud juba. Venemaalt saab uusi jubinaid õnneks odavalt. Tegin nii hästi kui oskasin ja teoorias peaks parem kui algselt olema aga eks näha kaua nüüd kestab. Maanteel saab nüüd aga normaalselt 90-110 kmh sõita.
Selle töö käigus oli lihtne ka uus sidur panna ja surveplaat (Sachsi komplekt), sest vanal oli defekt tekkinud ja ketta kulumine oli viimasel piiril. Ja siis vahetasin ka tagumise väntvõlli simmeri, sest vana ajas läbi (oli hämmastaval kombel valepidi suunaga).
2) Algselt on Estfieldil pandud ette vist Tartus tehtud amordid ja taha moditud civicu amordid, mis on ringrajal vist päris ok seade aga Tallinna tänava aukude jaoks liiga jäik. Tellisin UK ebay'st GAZ gold amordid, millel ühest nupust reguleerib nii üles- kui alla liikumist. Neile on ka suur valik vedru jäikusi saadaval. Tellides ütlesin, mis mõõtu vaja ja vastuseks öeldi, et see siis Caterhami set. Ette vedru jäikus 250lb ja taha algul 125lb, mis osutus liiga pehmeks ja siis postiga eraldi 150lb vedrud, mis sobivad väga hästi. Esimeste amortide vahetus oli lihtne, tagumiste puhul saaks amordi käiku suuremaks teha käigukangi kinnitust muutes, mis esimesena vastu kardaani hakkas minema. Hetkel siis amordi käik taga paar cm ja kummipuksidega ära piiratud.
3) Algselt oli mõte karpa asemel sissepritsega ITB teha aga kuna tundus, et siis ei jõuagi see suvi sõitma kuna pole leidnud veel sobivat töökoda, kus vabamalt meisterdada saaksin, siis oli hetkel lihtsam karpadega ITB'd panna. Weberid on kallid aga Yamaha R6 karpasid saab väga ok hinnaga (tulid Saksamaa ebay'st) ja neid on maailmas ka korduvalt autodele pandud ning veidi kaasaegsemad kaa kui Weberid.
Järgmine probleem oli sobiva sisselaske kollektori tegemine. Oleks endal CNC pink lähedal oleks hea meelega flantsi ise freesinud aga tellimustööna küsiti flantsi eest minu jaoks liiga palju. Ja siis oleks vaja alu keevitust veel jne. Selleasemel oli odavam saksa ebay'st Lancia Delta Integrale sisselaske kollektor tellida, mille mootoriplokk on sama - Fiat TC. Selle lõikasin sobialt pooleks ja R6 karpad sobitasin sinna peale (neid saab üksteisest eraldada). Nüüd on küll maailmas üks Integrale kollektor vähem aga mis teha.. Karpade seadistuse tegin WB lambda abil ja ilmselt veel timmin seda veidi aga juba praegu võib väga rahul olla võrreldes eelmise Lada karpaga.
Peale seda kõike sai korraline ÜV tehtud ja nüüd oldi ka heitgaasi näitudega täiesti rahul. Kontrolliti ka amordid, pidurid jms ja kõik oli OK. LS 11600