Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Kuidas neid vahetatakse? Kas jõuga pekstakse välja ja sisse, või kuidagi teisiti?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 444
Teemad: 15
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Ma kujutan ette ,et selleks on spets tõmmits olemas. Ühes otsas peab lihtsalt hülsi läbimõõduga väga täpne seib olema.
Postitused: 2,097
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Õlivann maha ja hakkad toksima. Sügisel plaanis ka endal see töö ära teha.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Tõtt tahaks kuulda
Mul homme vaja hülsid ära vahetada.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 698
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Kui vanad minema viskad siis,annad alt paraja haamri ja torniga tuld.Ega nad kõvasti kinni ei ole.Uued lähevad veel kergemini tagasi.
[/b]
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Tänan soovituste eest. Mul klient tõi täna mootori kap remonti. kiire aeg heinal ja põllul praegu. Esmaspäeval peab välja jälle minema, sellest see rutt. Mootor on nüüdseks molekulideks garaazis, ülemine ots lihvis. Homme saab hülsid sisse ja siis uute juppidega uuesti kokku lapata.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 5,244
Teemad: 70
Liitus: Oct 2011
Maine:
129
Peremehele tuleta meelde iidne eesti vanasõna et "Rege rauta suvel, vankrit talvel".
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Ega jah, saale tõmbas ringi keset kiiremat tööaega. Nagu ikka need asjad juhtuvad
Peremees ise muidu vägagi hoolas oma riistadega.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Nonii, üks mootor jälle uuele elule aidatud. Hülsid lahkusid oma kohalt kenasti, pidi küll veidike jõudu rakendama, kuid välja nad tulid. Tänaseks on mootor puhastatud, värvitud, kõik uued jupid sees, ning uuesti kokku lapatud. Näha on, et ta ei jõua ära oodata, et saaks jälle vana raudrüü üll, ning tuttavate aiste vahele tuksuma.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(23-07-2014, 22:21 PM)saarrand Kirjutas: (22-07-2014, 00:39 AM)viplala Kirjutas: Nonii, üks mootor jälle uuele elule aidatud. Hülsid lahkusid oma kohalt kenasti, pidi küll veidike jõudu rakendama, kuid välja nad tulid. Tänaseks on mootor puhastatud, värvitud, kõik uued jupid sees, ning uuesti kokku lapatud. Näha on, et ta ei jõua ära oodata, et saaks jälle vana raudrüü üll, ning tuttavate aiste vahele tuksuma.
Palju kap remont puhtalt juppide peale läks?
Kuna klient tõi enamus jupid ise, ma poleks elus seda muidu valmis jõudnud, siis ei oska täpset summat öelda, kuid võin puusalt tulistada, et juppidele, koos kaane lihvi, ning pihustite ja pumba regulliga, kulus putsukarva võrra alla kilo.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(24-07-2014, 10:52 AM)v6sa Kirjutas: (24-07-2014, 10:13 AM)Tehnikamees Kirjutas: Kas ksf Viplala teeb kõik protsessid ise ära, siinjuures mõtlen regullid pumbale ja pihustitele?
Siinkohal täpsustan küsimust: kas ksf. Viplala tasandab ka pumba etteanded?
Pihustite stendimine on nii lihtne töö, et seda ilmselt ei mainitagi
Ei, need tööd lasen teha. On inimesed, kes seda on terve elu teinud, teavad pumpadest kõike, ning remondivad ja regullivad neid igapäevaselt. Samuti lasen teha kaane lihvi ja survestamise. Vajadusel ka klapi pukside vahetuse, kuna peale seda tuleb klapid uuesti sisse lõigata. Mul ei ole mõtet, hambad ristis, maksku mis maksab, ise kõike algusest lõpuni teha. Vajadusel saan hakkama, kuid kliendi mootorile tellin teenuse sisse. Ka pihustid lähevad koos pumbaga stendi, nii on lihtsam, kiirem ja efektiivsem.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!