Isevalmistatud kaevekopp

Jäi silma hüdropaagi otsinguga selline kuulutus:
https://www.kuldnebors.ee/search/pollumajandus/pollumajandusmasinate-varuosad/muua-hudrojagaja-komplektid/search.mec?pob_post_id=83162633&pob_action=show_post&pob_cat_id=10832&mec_lang_override=et&srid=kb834168_10832_et
4 sektsioonilised jagajad ka hea hinnaga, kel vaja. Palfingeri kraana omad veel, ilmselt pole ka kvaliteet kehv.
Teagi, kas 20L oleks ehitatava ämbliku puhul õlimahtu piisavalt või mille järgi seda üldse vaadata?
Silindrivarred mingis olukorras kõik sisse või välja liiguvad, siis paagis õlimaht tõuseb, langeb, sest varre ruumala jagu õli tuleb silindri sisse tõmmates ju paaki mahutada.
Jahutuse poolelt vist nii tähtis õlipaagi suurus pole?
Vasta

mina oma tõstukile ehitasin teadlikult ca 30L paagi,täis polekunagi olnud ja suuremad tööd siiani sõnniku kärule tõstmine 1,5 m3 korraga vihelda suht väikse kopaga ja ei kuumenenud.mul põkal org paak enam pole kasutusel kogu kompott üks süsteem.hakkuril ka paagi suurus enam võhem sama ja ka ei kuumene.sellised siis kogemused praktikast.
Vasta

Toolikul u.10-liitrine paak, nš-10 uhab koguaeg ja suvel läks lõpuks ikkagi päris kuumaks. Üle tunni järjest ei kannatanud sõita ja tagakoppa kasutada.

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta

Tundub, et hüdropaagi otsingud hakkavad lõppema. Kui asi valmis, saab täpsemalt rääkida.
Järgmine mure, kütusepaak. Mõte oli/on lehtmetallist ise teha. Teraspaak aga parim lahendus pole, mõte liigub plastiku suunas.
Mõtlesin, et need üpris kallid. Aga sellise hinna eest ei ole mõtet teraspaagi tegemise peale üldse mõeldagi:
https://www.promarinetrade.com/kutusepaa...44804.html
Tagasivooluga variant. See oleks vajalik, aga pildilt ei saa aru, kus see tagasivoolu ühendus siis on. Eeldan, et see must põlvega ots on ikka paagist väljavool:
https://www.promarinetrade.com/kutusepaa...33.22.html
Olemas veel ka miskised kiirliited. Kuna metsakraavide puhul ilmselt iga õhtu kopalist koju ei too, siis selle abil  kütusepaak/kanister kergesti masina küljest eemaldatav. Võta aga näpu otsa õhtul ja järgmine päev täispaagiga tagasi:
https://www.promarinetrade.com/kutusepaa...05.57.html
Kindlasti oskab merenduse spetsialist Ksf Plyval ka mõne soovituse anda. Näiteks, kuidas need paagid paatide puhul kere külge kinnituvad, et neid lihtne eemaldada oleks. Samas aga sõidu ajal ikka kindlalt kinni oleks. Ämblik hakkab omajagu raputama kaevamise ajal.
Vasta

Ega neid paadis keegi kinni ei pane eriti.
Lihtsalt istme alla panipaika ja luuk kinni.
Antud juhul siis lattrauast paagi järgi selline pesa kuhu see kanister tihedalt sisse läheb ja pealt kummipaelaga kinni?
Nende kiirliidetega aga on vähemalt mul küll koguaeg mingi jama olnud.
Küll lekivad ja tõmbavad õhku vahele ning seepärast paadimootoril käib sinna kummivoolik otsa ja on täiesti töökindel.
Vasta

(14-11-2019, 00:21 AM)meli666 Kirjutas:  Kindlasti oskab merenduse spetsialist Ksf Plyval ka mõne soovituse anda. Näiteks, kuidas need paagid paatide puhul kere külge kinnituvad, et neid lihtne eemaldada oleks. Samas aga sõidu ajal ikka kindlalt kinni oleks. Ämblik hakkab omajagu raputama kaevamise ajal.

Merel käivad sellised kütusetangid, akud/akukastid jms kinni tavaliselt kiirkoormarihmaga. Rihk ise masina külge ja sellest täiesti piisab. Vähe aeglasematel pillidel ja vähempõrutavatel ei pane neid aga üldse keegi kinni. Tavaliselt suratakse tagumise istme alla panipaika ja kõik. 
Ma muidugi rohkem purjemees ja merel plärististega väga ei tegele. Aga ehitad/remondid ja mõnikord ikka ka kasutad, siis nii on. Kiirliited on omajagu nikastused küll aga toimivad. Mootorpaadi raputamine on tegelikult päris jõhker ja ei ole need küljest kukkunud. 

Samas rootslaste Trolle puhul on kasutatud lihtsalt tavakankut! Pole ka paha mõte. Samas diislid ei taha kuivale jäämist ehk vast statsionaarne paak ikka on õigem? Peravurrid ja seesinane pisilint ikkagi bensumasinad.

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta

Paljudel pisiasjandustel on standardse metallkanistri korgi asemele käiv kütusevõtturi krae ja selle küljes piisavalt pikad paelad, et majandamist ei segaks. Kanistrivahetusel torust väljatilkuv mõnikümmend ml ei ole probleem, kui imiliini teha look allapoole kanistripõhja ja hoolitseda, et voolikud ei saaks sellest loogast allapoole langeda hooletul käsitsemisel. Hoolikal käsitsemisel pole üldse muretWink

Pole küll päris sama asi, aga oma Krooksul olen laiskusest just tavalise 10l plastkanku peale läinud. Sest see oli olemas üks värdja mõõduga kaelaga vinku, mille kork enam ei pidanud. Lõin toru sealt sisse ja sobiv kalts tihenduseks ümber. Üle poole ei tohi sisse panna, aga ega pole ka tarvidust. No säärane lahendus ilmselt ämblikule ei ole kohane.

Samas pakutakse ju paake igas mahus ja mõõdus - võib ka E.T.V.A-st küsida - vahel on seal mõni asi päris viisaka hinnaga.

Variant on ka võtta väiksem paak mõne geneka või pumba pealt, aga neid vist üle 8 l ei esine vanarauas? Tavaline väikemootor on üldse vist 4-liitrine?

Nii teadmiseks: mul on üle üks T-16 paak. 40 l üldmahtu, aga on lihtne teha poole madalamaks. Kui on huvi, saab pilti ja mõõtu.
Vasta

ma ole ka merehaige ja paadis seesama paak täitsa lahti ja ei sõida ta kuhugi.need kiirliited vähemalt tohatsul küll ei ole lekkinud minul.universaalsed võivad küll lekkida,aga firmakad küll mitte.tagasivooluga pole veel näinud ja see promarine on väga kirves koht,osta parem mu sõbralt http://www.marintech.ee/?view tahtsin ka suuremat 24L paaki oma paadile,aga umbes ei müünud ja võta,aga liited voolikud ühes ja sobitame täpselt kokku ja ei mingit lekkimist.
Vasta

https://www.promarinetrade.com/kutusepaa...05.57.html  see on mõeldud paadi mootori külge ja vasemalt läheb voolik mootori kütusepumpa ja sellist sinul ilmselt vaja pole,sul vaja sellist nagu ka suruõhul mis käib paagi külge ja tohatsul see metallist nii papa kui mamma. https://www.promarinetrade.com/kutusepaa...32.20.html selline on selle vastaspool.
https://www.promarinetrade.com/kutusepaa...95.42.html selline läheb vooliku otsa mis paaki läheb.
https://www.promarinetrade.com/kutusepaa...95.30.html ja see paagi küljes.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne