27-11-2022, 12:46 PM
(27-11-2022, 12:01 PM)mossepower Kirjutas:Minumeelest mitte kruiis vaid pigem stabiilsuskontroll võib tekitada petliku kindlustunde, sai kunagi proovitud lamellrehvidega sõita stabiilsus sees vs väljas- stabiilsuskontrolliga tundus nagu pole pidamisega mingeid probleeme. Stabiilsus välja lülitatuna ei tundunud need poolpidused lamellid pooltki nii head. Siis tekkis küll mõte, et mis kiirusi saaks "õndsas teadmatuses" veel korralike naeltega võtta. Kõik on ju stabiilne ja läheb nagu nööri mööda.(27-11-2022, 11:13 AM)Janka Kirjutas: Kuidas seda kommenteerite?Siin vist pigem mõeldakse juhte, kes aastaajast ja ilmast olenemata panevad spidoka järgi lubatud igas olukorras raudkindla 90-95 km/h peale ja sõidavad. See tegevus ja harjumused võivad olla nii käe sees koos meeletu enesekindlusega, et ei pruugi pähe tullagi, et vahel on vaja ka teeolude tõttu reaalselt ka alla 90 sõita. Püsikas peal seda alles kurvis avastada on muidugi juba hilja.
https://sakala.postimees.ee/7657256/pusi...-karuteene
Nii paljukest, kui kogemused näitavad, viskab püsikas end ise koheselt välja, kui mingisugunegi pisimgi kaape- või libisemisäktsion tekib.
Sellele enesekindlusele võivad veidral kombel kaasa aidata ka nõuetekohased talverehvid, millega püsid justkui alati kindlalt teel. Libe ja ohtlik võib justkui olla ainult neil, kes suvekate v. kulunud talvekatega liiklusesse talvel ronivad. Reaalsuses on aga ka talvekatega ühelt maalt ikkagi libe ning seda ka kõigile nõuetele vastavate parimate talverehvidelega.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.