T-25 D21
#61

ehk kellegil mulle pilte näidata kuidas on lahendatud esimese silindri kinnitus kere külge ?
orginaalis see seal suhteliselt sile ju nagu sellel pildil: http://img3.auto24.ee/auto24/560/019/14086019.jpg

Vasta
#62

Orginaalis selline kahvel nagu pildil.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#63

(26-02-2012, 16:15 PM)muska71 Kirjutas:  Orginaalis selline kahvel nagu pildil.

to juba kõvasti uuem pill ju !
Vasta
#64

Tere. D21 mootoril lendasid nukkvõlli hammasratta poldid välja. Mingit kolakat seoses sellega mootorist ei kostnud. Siiski selline küsimus, kas antud mootoril võivad klapid lahtiasendis kolvile ette jääda?
Klapikambri kaaned võtan igal juhul maha aga kuna pole ise seda isendit varem remontinud, siis ei julge pelgalt klapivahe järgi hinnata, kas klapivarred sirged on. Ja seega veel üks küsimus, kas pärast sellist riket oleks õige igaks juhuks ka silindripeade alla kaeda?
Vasta
#65

Sel viguril tööjärjekord 1-2-0-0 niiet terve ring ei toimu midagi niiet kui seal kohas läks pole viga midagi.
Kolb on pealt sile ja klapp sirgelt sees niiet murrab enne nookuri või painutab tõukurvarda ära enne klappi.
Kui ei taha avada mootorit ma paneks hammaka otsa tagasi ja mootorit ringi keerates, kui kaks korda järjest on tunda kompressiooni on asi korras.
Vasta
#66

Tervelt 560 kraadi jooksul ei tee D-21 mootor mitte kui midagi, jookseb tühja.Ime et ta üldse töötab.

Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne