28-10-2015, 23:29 PM
Nonii, vahepeal hulk aega mööda läinud ning tsiklihooaegki lõpule jõudmas. On hea meel tõdeda, et nüüdseks on Dnepr arvel ning tänavalegaalne. Protsess käis küllaltki valutult, arvestades, et tehnilist passi polnud säilinud. Ühes Dnepriga sai arvele võetud ka teine vanaisast jäänud ratas, Minsk.
Dnepiga sai linnavahel niipalju sõidetud, et ülevaatusele minna. See käis üllatavalt kiirelt ja valutult. Enne seda sai korralik suunarelee ostetud, sest mitu tükki vene omadest järjest olid juba eos katkised. Ülevaatuse vanadel olid näod naerul. Öeldi vaid, et esirehv pisut slikk, aga näe sul korvi peal varuratas olemas . Tehnilisest konditsioonist niipalju, et aku laeb nüüd kenasti, õlirõhk on pisut üle 4. Mida alles nüüd tunda sain, on see, et puudub kolmas käik, mis teeb linnas liiklemise keeruliseks. Samuti ei anna elumärki vabakäigu märgutuli/andur. Kui kaasaegse tsikliga harjunud, siis ikka tundub Dnepri juhtimine paraja tööna ning küsitava väärtusega tegevusena. Kuid siiski, fun. . Kevadeni.
Dnepiga sai linnavahel niipalju sõidetud, et ülevaatusele minna. See käis üllatavalt kiirelt ja valutult. Enne seda sai korralik suunarelee ostetud, sest mitu tükki vene omadest järjest olid juba eos katkised. Ülevaatuse vanadel olid näod naerul. Öeldi vaid, et esirehv pisut slikk, aga näe sul korvi peal varuratas olemas . Tehnilisest konditsioonist niipalju, et aku laeb nüüd kenasti, õlirõhk on pisut üle 4. Mida alles nüüd tunda sain, on see, et puudub kolmas käik, mis teeb linnas liiklemise keeruliseks. Samuti ei anna elumärki vabakäigu märgutuli/andur. Kui kaasaegse tsikliga harjunud, siis ikka tundub Dnepri juhtimine paraja tööna ning küsitava väärtusega tegevusena. Kuid siiski, fun. . Kevadeni.